Les crestes del Corb.Guilleries.

Accés: Des de Santa Coloma de Farners dirigir-se a Castanyet i continuar per la pista del Subirà (accessible a turismes sense problemes) fins al trencant (esquerra) de l'Albó. Seguir-lo fins a la bifurcació "El Rosell"-"La Fradera", on agafem la direcció d'"El Rosell" (esquerra), en uns 800m i uns quants revolts arribem a una curva de paella a la dreta d’on surt una pista secundaria a l’esquerra. Aparquem aprop d’aqui vigilant de no entorpir la circulació de vehicles. A uns 20' de Castenyet.Aproximació: Agafem aquesta pista a l'esquerra en baixada,trobem una,nova pista i anem a la dreta. Arribant a un revolt en un torrent,agafem un corriol a la dreta paral.lel al torrent fins que la vegetació acaba tancant el corriol.Llavors travessem a l'esquerra pujant pel vessant i seguint rastres de pas.Creuem dues pistes i arribem a l'inici visible de la cresta. Nosaltres hem fet l'aproximació amb el bosc ple de llenya tallada i ha sigut una mica penós. Uns 45'.Pitons visibles.Descèns,material...: Explicars a la topo!.

Vies apia i crestes del ninet als mollons

DIMECRES, 27 DE DESEMBRE Com cada setmana ens trobem a Esparreguera per amortitzar cotxes i decidir l'objectiu però aquesta setmana- entremig de tantes festes- no tenim...

*** Frondellas, crestes iniciàtiques

Dies d’aire, 16 a 18 de juny de 2022Corria l'any 98 quan vaig pujar el Balaitús, havia trepitjat tan pocs cims pirinencs que no en reconeixia ni un de l'esplèndid panorama...

Els Mollons, via Crestes del Ninet

17.05.21  Els Mollons són un conjunt rocós situat al sud d’Igualada (conca d’Òdena) que ha estat, i és, una escola d’escalada. Jo mateixa recordo haver-hi...

Les CRESTES DEL NINET, Els Mollons

Dijous 27 de setembre de 2018Trenta nou anys fa que vaig escalar per primer cop aquestes crestes, quan ningú de nosaltres teníem cap vehicle i carregats amb la motxilla...