Obrint via a Coll Roig

Aquest dissabte hem tornat a Coll Roig . Voliem fer les dues primeres tirades de la via Patxaran Litrako que la setmana passada no haviem fet al equivocar-nos de peu de via. Alhora ens voliem mirar el pany de paret que hi ha a l'esquerra de la Derzu Uzala per obrir-hi una via nova.Un cop fetes les dues tirades, vàrem remuntar la canal caminant i vam rapelar la paret tot mirant quina podria ser la millor línia per obrir. Un cop a peu de paret ens varem desplaçar uns 5m a l'esquerra de la Derzu Uzala i vam começar a obrir i netejar la línia. Molta feina netejant, i la que encara haurem de fer, ens van permetre obrir dues tirades, una de 30m i la segona de 20m, equipades amb bagues i un parell de parabolts per tirada, que ens van deixar a la feixa superior, uns 5m per sota la R.2 de la Derzu Uzala.La idea és continuar la via fins a dalt, però caldrà molta neteja.continuarà. 1a. tirada de la Patxaran.Sortint de la R.1

Esquí de muntanya al Coll de Pimorent

Encetem temporada de foques a l'entorn del Coll de Pimorent. Dissabte, a la Mina (11 km, 800+, S2) i diumenge, al Pedrons (8 km, 820+, S2) . Prou tolerable aquest últim,...

Off road vallgorguina a coll de sant benet

MOTOS: BMW F 650 GS /HOND HRF 450 /YAMAHA T700 TENEREPreciosa ruta circular fàcil sortint de Vallgoruina i trepitjant del MONTNEGRE !!!Sortim de Vallgorguina, i més...

Off/road cardedeu-pista coll de te-arbucies

MOTOS: BMW F650GS / HONDA CRF 450De Cardedeu fins a Arbucies en OFF (l´ultima tram de Arbucies a Sant Hilari de Sacalm per carretera per anar a dinar)Bonica ruta sense cap mena...

Via LA BAUMA DE LES GRALLES a Coll Roig

Diumenge 8 d'octubre de 2023 Fa poc vaig veure una via nova tot i que es del 2018, a Coll Roig i sembla ser que a part del començament del primer llarg, és prou...

Coll Roig - Bauma de les Gralles - 14/09/2023

Tornem a Coll Roig per anar a la cara sud oest, doncs tenim la via de la Bauma de les Gralles pendent.La nostra ressenyaEntrarem de flanqueig i en el segon parabolt faig un pas...

Via Libellium al Coll del Portalet.

Via que ens ha agradat força i és molt ràpida de fer. La trobem a  l`oest del Coll du Portalet i en uns 20 minuts i serem als seus peus.Resta completament equipada....

Forts del coll de Tenda

var Latitud_sortida = 44.149272; var Longitud_sortida = 7.561579; var Mapa_defecte = 'ALT1'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Ripollès - Coll Roig - Via K

Avui amb l'Arseni i en Ferran hem quedat per anar a Coll Roig, teníem una via escollida, però un cop al peu he vist que encara no estava prou recuperat, així que,...

Ariege i coll de girabal

La vall d'Orlú, que me la va descobrir el meu estimat mestre i amic Russi, un racó molt especial, un petit paradís a la terra tant a l'estiu com a l'hivern. Avui no hi hem...

El jardin de keleden + socol coll de porta

DIUMENGE, 29 DE GENER DE 2023Les temperatures per aquest diumenge segueixen baixes, però les ganes d'escalar poden més que el fred i quedem amb la colla de Vilafranca...