Esquí de muntanya al Coll de Pimorent

Encetem temporada de foques a l'entorn del Coll de Pimorent. Dissabte, a la Mina (11 km, 800+, S2) i diumenge, al Pedrons (8 km, 820+, S2) . Prou tolerable aquest últim,...

Off road vallgorguina a coll de sant benet

MOTOS: BMW F 650 GS /HOND HRF 450 /YAMAHA T700 TENEREPreciosa ruta circular fàcil sortint de Vallgoruina i trepitjant del MONTNEGRE !!!Sortim de Vallgorguina, i més...

La Ruta dels Tarongers (Castelló) en Gravel

Fa uns anys per al programa Temps d'Aventura (3Cat), el biker Tomi Misser va fer un programa d'informació turística de Castelló com a destí ideal per fer tota mena...

NO HO VEIG CLAR! (nueva ruta en Ordesa)

Domingo 6 octubre 2019, 18h20' Pronto oscurecerá. Estamos colgados a 250 mts del suelo en medio del espolón del Gallinero, de una reunión confortable entre Pangea y...

Off/road cardedeu-pista coll de te-arbucies

MOTOS: BMW F650GS / HONDA CRF 450De Cardedeu fins a Arbucies en OFF (l´ultima tram de Arbucies a Sant Hilari de Sacalm per carretera per anar a dinar)Bonica ruta sense cap mena...

Veciana: Ruta de les ermites (658 m)

Dijous 9 de novembre de 2023MatinalHora de sortida: Vuit del matí.  Ubicació: Comarca de l’Anoia.  Temps aproximat: 2 h 30 min (6 km)  Desnivell: 142 m...

Via LA BAUMA DE LES GRALLES a Coll Roig

Diumenge 8 d'octubre de 2023 Fa poc vaig veure una via nova tot i que es del 2018, a Coll Roig i sembla ser que a part del començament del primer llarg, és prou...

Dolomites. Per la ruta 66.

Ja feia temps que ansiava un viatge a Dolomites i, finalment, gairebé tots els astres s'han alineat per seguir les passes dels grans a traves del que en diuen la ruta...

Via Libellium al Coll del Portalet.

Via que ens ha agradat força i és molt ràpida de fer. La trobem a  l`oest del Coll du Portalet i en uns 20 minuts i serem als seus peus.Resta completament equipada....

Bonansa: ruta de les 4 ermites

Un any més comencem el curs amb l'Acampada social on les diferents seccions del CEL organitzem una trobada on les diferents seccions fan activitats en un mateix entorn....

Forts del coll de Tenda

var Latitud_sortida = 44.149272; var Longitud_sortida = 7.561579; var Mapa_defecte = 'ALT1'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Ripollès - Coll Roig - Via K

Avui amb l'Arseni i en Ferran hem quedat per anar a Coll Roig, teníem una via escollida, però un cop al peu he vist que encara no estava prou recuperat, així que,...

Ariege i coll de girabal

La vall d'Orlú, que me la va descobrir el meu estimat mestre i amic Russi, un racó molt especial, un petit paradís a la terra tant a l'estiu com a l'hivern. Avui no hi hem...

Per les guilleries: ruta dels carboners

El meu gran mestre excursionista, en Manel Cortés, deia que als de la Catalunya ponentina ens encanta els boscos frondosos i verds, en canvi els catalans de l'altre vessant els...

La Ruta de la Seda a la Roca Subirana.

La Roca Subirana, en els verals del Santuari de Lord, vaig descobrir-la el dia que vaig repetir l'Aresta dels Piteus (per sortir encara al blog) i, la seva cara sud va atraure'm...