22/01/17 al Baix Penedés - Montmell

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Granvia / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del matíItinerari: Juncosa del Montmell – Camí de la Comassa – Església Nova de Sant Miquel – Cresta del Gall – Castell de Montmell – Coll de Can Magi Vidal – Coll de Mas Solà – La Vall de Sant MarcDistància 14.8 km. – Desnivell acumulat 675 m.Mapes, gràfic de desnivell i tracks en arxius adjuntsPER FER LA RESERVA: Cal reservar plaça per l’autocar. Per apuntar-se trucar a Ramon Fonoll telf. 93 454 32 47 ó e-mail rfonoll@gmail.comA TENIR EM COMTE:  Ens portarem l’esmorzar i el dinar.Es recorda que es OBLIGATORIA L`ASSEGURANÇA FEDERATIVA.--------------------------Comentaris de la sortida a wikilocMAPA      DESNIVELL     TRACK     FOTOS

Tossal de Montagut. Baix Ebre. 100 cims

18 de febrer de 2024 Segueixo sumant cims del repte de la FEEC. Aquesta vegada l'objectiu és a tocar de casa, al Baix Ebre, entre el Perelló i Rasquera: el Tossal de...

Punta del Pallars. Baix Camp. 100 cims.

10 de gener de 2024Enceto el repte dels 100 cims de la FEEC d'aquest 2024 amb una altra proposta al Baix Camp: La Punta del Pallars de 551m. Dins el terme municipal de...

Btt-castells del baix gaià.

Descripció de la ruta; itinerari que ressegueix de forma circular, diverses poblacions i castells del Baix Gaià. Durant el recorregut passarem pels pobles del Catllar, Riera...

Puig Francàs. Baix Penedès. 100 cims.

13 d'agost de 2023Vinc de fer la pujada al Clapí Vell  des de Torrelles de Foix i complemento la jornada amb la pujada al Puig Francàs, al Montmell, des de la...

Fem Safareig: El Safareig del Molí de Baix de Les Escaules

A prop del Molí de Baix de les Escaules, esta sobre una canal paral-lel a la Muga, un antic Safareig ven conservat. Va estar utilitzat per rentar la roba fins a la segona...

Avui destaquem : La Font de can Penedes de Santa Eulalia de Ronçana

Setmana dedicada a les Fonts naturals de Santa Eulalia de Ronçana La Font de can Penedes és al nord-oest del poble en el Barri de la Vall de Santa Eulalia de Ronçana. Per...

El Bres. Baix Camp. 100 cims.

18 de febrer de 2023Complemento la jornada del Castell d'Escornalbou amb l'ascensió a un altre dels nous 100 cims de la FEEC, donada la proximitat. El Bres, a la petita...

Gavà- Penedès 360º- Gavà.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui. La Penedès 360º és una ruta que comença i acaba a Vilafranca del Penedès,...

CREU DE MONTMELL Via sol i lluna

Feia dies que volia anar a fer aquesta via, doncs aquesta zona no la coneixia. Així que enfilem amb el Tato, l’autopista cap a Juncosa de Montmell. Seguint les...

Molí de Baix de Sant Quirze Safaja

El molí de Baix es troba situat al sud del molí de Llobateres, a la riba dreta del Tenes. S’hi accedeix mitjançant un camí empedrat des del molí de Llobateres, dins...

Avui destaquem : La Font del Camp de Baix de Porqueres – 2ª Part #

Com cada Diumenge us presento dos articles La Font del Camp de Baix, es situada a dins del bosc de Can Morgat, sota del camí que voreja, protegit aquest per una barana de...

Avui coneixerem : La Font de Baix de Vilallonga de Ter

Com cada Diumenge us presento dos articles La Font del carrer Setcases, es coneix com la Font de Baix, donat que esta situada a la part de baix de Vilallonga de Ter, a poca...

Noms de dones del segle X al Baix Llobregat.

Avui us presento tres articles Una cosa que ens sorprèn quan ens endinsem en la lectura dels documents de dret català dels segles X-XI són les possessions que els potents...

Del Baix Cinca a la Conca de Barberà

Després d'un bon tram de carretera i d'un bon esmorzar, iniciem la sortida a Mequinensa.Tot vorejant el pantà de Riba-roja fem via a Flix tot passant per Almatret i a tocar de...

Per l'Alt Penedès i el Garraf

Aquest cop fem una ruta matinal per terres prou conegudes.Sortim de sant Sadurní direcció a Gelida per la C-243b per agafar la pista que porta a la Serra del Pi del Moió tot...

Marxa dels castells del Baix Gaià (116 m)

Diumenge 27 de gener de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Tarragonès.Temps aproximat: 6 h 30 m (26,5 km)Desnivell: 480 m (acumulat)Dificultat...

Pel Baix Llobregat, el Bages i l'Anoia

Com ha plogut una mica i sembla que no hi haurà pols hem sortit amb el Range a fer un tomb.Hem quedat passat Olesa, al camí de la Puda des d'on pugem cap al Coll de les...

Onti - navalon baix la tempesta 4/6/17

Podria haver estat una sortida més entre 2, fer 85 kms en 4 hores, birra i cap a casa, però no, d'això res, quan ens ajuntem 2 bojos i la cosa es posa lletja a mitja...

De l'Alt Penedès a l'Anoia

Aquest cop hem anat a buscar uns geocatxes a prop de casa, entre Vilafranca i Igualada.De Vilafranca i per camins estrets i asfaltats fem cap a l'Església de Santa Maria de...

Can Balasch de Baix (un dia, un lloc)

Temps era temps, Can Balasch de Baix (ho escric amb "h" final, perquè així ho escriuen ells), era una important masia una mica enlairada a l'esquerra tot arribant a l'entrada...

402 - El Montmell complert 220317

402 - El Montmell complert 220317Si us voleu baixar la traça del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Avifont:Si voleu més detall des de Wikiloc, per Avifont:...

Pel Penedès i el Garraf

Aprofitant que cap a la muntanya encara hi ha força neu hem fet un tomb cap a la platja que feia temps que no hi anàvem.Comencem a prop de Sant Sadurní per la pista que puja...

Entre coves i cims, un tomb pel baix llobregat

Lloc inici caminada: Can Roig, Torrelles de Llobregat, Baix Llobregat, BarcelonaCaminants:  Joaquina, Salva i FrancescData: 18-11-2016Hora d’inici caminada: 08:04:59Hora...

Castells del Baix Gaià. Tamarit- Tamarit

Excursió realitzada el 19/6/2016 Excursió que comença a la platja de Tamarit, sota mateix del castell, i que remunta el tram final del Riu Gaià per anar a visitar el Castell...

Entre el baix i l'alt penedès

Arribant a St Martí SarrocaSegona trobada amb la Irene i el Miguel, fanàtics del tàndem, per fer una volta entre el Baix i l'Alt Penedès. Sortim de Llorenç del Penedès en...

La plana del Baix Empordà

//--> Plantejant entre Pals i Palau-Sator Les Illes Medes des de la platja de l'Estartit Penyasegat de la Trona, a l'Estartit Goles...

Cova Bonica (Gavà, Baix Llobregat)

La cova Bonica, situada a la dreta a la capçalera del torrentLa visita a la Cova Bonica, és endinsar-se al Garraf més salvatge i embardissat. Una cova amb força anomenada a...