Joan's

12-01-2017 Collbató La Codolosa Via :  Joan'sAra si... ara sembla que comença el hivern i per tant comencem la temporada de La Codolosa, retrobament al Bar amb alguns companys i xarada amable tot esperant que el Sol escalfi un xic mes.El Martí al  L - 1Finalment em de aixecar el cul de la cadira i ens anem cap a la activitat compresa entre Bar i Bar .... es a dir la Escalada i així podrem dir que em tingut un dia BEB.No se com però torna a passar el Martí esta amb dos caps de corda i nosaltres encara intenten posar-nos els Gats sense perdre l’equilibri.... cosa que cada cop ens es mes difícil i es que el terra sembla que últimament es belluga un munt...!!!be el company puja amb la agilitat pròpia de Ell i nosaltres ho farem com puguem.L'Esteve al  L - 2 A la còmoda reunió arribo el darrer i em trobo l’Esteve amb els dos caps de corda posats i dient .... ep company que estàs fent la migdiada  !!! no hem deixa ni bufar-li una contesta que ja es llança amunt, a la que recupero l’alè li dic quatre fresques, total que em queda la darrera que es la mes curta i a sobre te tres xapes d’artificial .... be artificial per els cagamandurries.... per que els "bons" diuen que ho fan en lliure ....!!!!Pedra bona en general, assegurances correctes resum una bona estona al Sol que al final ha fet que ens trèiem la roba de abric i quedem en mànigues de camisa.El Guillem al  L - 3Descripció de la Via  : El inici es a l’esquerra de la paret. A uns 2/3 metres del terra el cable de un vell tasco marca el inici,  un pel per damunt una xapa es mes efectiva.Primer llarg  :  Una entrada per un mini díedre per arribar a l’alçada del filferro una xapa a la dreta, es passa per l’esquerra de la mateixa per anar a trobar a la dreta el pas mes delicat dues xapes l’asseguren, se surt per la dreta per unes plaques mol maques i amb mols bons agafadors. 30 metres, 7 xapes 1 baga, IVº+ / IVº / Vº - Ao  /  IVº+  / IVº.Segon llarg  :  Recte amunt de la reunió amb uns agafadors extraordinaris fins a una xapa, una placa bonica ens deixa a sota de uns blocs mol bons agafadors de mans a l’alçada de la panxa ens permet arribar a una xapa, (aquí si es vol es pot posar un bon tasco) pas un xic delicat i desprès una placa mol maca fins la reunió. 23 metres, 5 xapes, IVº+ / IVº / Vº-Ao /  IVº.Tercer llarg  :  Se surt amunt per terreny mes fàcil fins a sota de una xapa de fàcil accés, desprès tres passos d’estreps, amb les xapes lo suficient ment properes per no patir, sortida en lliure de dificultat variable segons el graó del que surtis. Amb terreny fàcil una xapa servirà per assegura be al company, la reunió 3/4 metres, en horitzontal, a l’esquerra. 15 metres, 4 xapes, IIIº+ /  Ae / IVº+ / Iº.Baixada amb 2 ràpels per la via o caminant per anar a trobar la drecera de Fra Garí i arribar ràpidament al poble de Collbató. Per informació general telefonar al Patronat 93-402-46-00Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :http://blogdelguillem.blogspot.com/2011/09/la-codolosa-2.html

Vies "Joan's" i "Campions"

Ressenya d'en Joan AsínAquest dilluns a la tarda vaig anar amb en Xavi Solà a la Codolosa. La temperatura ideal, a l'ombra de la tarda, ens va deixar escalar d'allò...

Joan's

24-05-2023 Montserrat Collbató La Codolosa (Central) Via: Joan's Per fi tenim una mica de pluja, no gaire, és cert, però ja és alguna cosa. Avui ens trobem el Martí i jo...

Vies "El Llit" i " Pensionistes"

Avui he acompanyat al Jordi a escalar les dues vies noves que hi ha a la Codolosa.Quan hem arribat a la paret ens hem trobat en Jordi Martínez que estava repetint en...

Indignats

11-12-2022MontserratCollbatóLa Codolosa (Central)Via : Indignats Els companys habituals m'han abandonat, que si la dona, que si el fill, que si la neta, que si la gosa...

Josep Monistrol a la Codolosa.

Marca d'autor Massó: dificultat moderada i assegurançes justes,alguna feixa que la fa mica discontinua.La jugada d'avui consisteix en anar seguint els espits hexagonals ( clau...

Consol de la codolosa: punt verd

Inici de la viaVolíem anar a fer una via per dalt les agulles però feia vent i el coneixement ens ha fet desistir i anar al port pirata de la Codolosa on s'estava de...

La Codolosa." Integral dels funcionaris"

Tot cercant l'ombra de la tarda, amb el Joan Asín anem a la Codolosa per fer una integral combinant 4 vies obertes per nosaltres mateixos. D'aquesta manera fem 7 tirades i uns...

MONTSERRAT Codolosa via Joan's i Josep Monistrol

Avui divendres quedem amb el Toni doncs fa temps que he de treure el rovell de les articulacions, coi cada cop costa més. Com fa un dia fred i no és massa d'hora...