GR3: Balaguer - Molí de Tartareu

Una etapa més, la trentena, del GR3. Aquesta vegada hem sortit dels afores de Balaguer i hem arribat al Molí de Tartareu, poc abans d'arribar al poble del...

Torrent del balaguer (montserrat).

Descripció de la ruta; el recorregut d'aquest torrent és un curt tram de menys de dos quilòmetres i 170 metres de desnivell, que enllaça la carretera de can Maçana-Monestir...

15 anys de... l'Orient Mitjà a Canalda.

L'eloqüent esperó de l'Orient Mitjà a Canalda clamava al cel per ser obert i la seva bellesa és inversament proporcional a la seva longitud, però tot i així, mereixia...

Congost del Mu. Alòs de Balaguer i Camarasa

Serra del Montsec - Reserva Starlight del Montsec, Espai d'Interès Natural de la Serra del Montsec, Espais d'Interès Geològic, Espai de Xarxa...

ALOS DE BALAGUER Via 1 d'Octubre

Avui pugem amb el Josep a Alòs de Balaguer, farem la via 1 d'octubre, que ell no ha fet i jo vaig fer fa uns mesos i voldria fer de primer el primer llarg. La via té quatre...

Mitja Marató pels corriols de Collserola

XXX Cursa Sant Cugat. IV Trofeu Ramon Casal i AlbaredaDiumenge, 15 de desembre de 2019Rogaine 4 hores: 3-53-31 21,2km. 11-03 x km. 580 desnivell positiu 22 fites 139 punts 13è...

ALOS DE BALAGUER Combinació de vies

El dia que vam fer l'esperó de l'Anna el Jordi ens va dir que havia una combinació bastant bonica. Que és fer les dues primeres tirades de la Canto por Soleares, la de la...

ALOS DE BALAGUER Espero de l'Anna

Com aquesta setmana esta fent fresca quedem per anar a Alòs de Balaguer, que segur que avui, no trobarem ningú. Així és, ningú en casi tot el dia a la paret.Amb el Jordi i...

Fa 20 anys de la mítica marató de l'Aneto

Diumenge, 20 de juny de 1999Marató de l'AnetoFa 20 anys de la meva participació en la ja mítica marató de l'Aneto, la que pujava i baixava de Benasque al cim de l'Aneto....

ALOS DE BALAGUER Via 1 d'octubre

Avui dimecres anem cap a Alòs de Balaguer, paret que els caps de setmana hi ha força gent. Ja és curiós això de les modes, recordo quan van obrir la Olga Frontera, aquí no...

Montdarn - Balaguer - Planés

var Latitud_sortida = 41.979576; var Longitud_sortida = 1.780952; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

ALOS DE BALAGUER Sordenes Mon Guef

A les nou, ens trobem amb el Cesc i el Josep Anton a Alos de Balaguer per grimpar. La via triada és sordenes mon guef, és una via que crec que he fet un parell de vegades i no...

Mitja marato valencia 2018

Primera participacio a la ciutat del Running i com no podia ser d'altra forma la vam gaudir moltissim  junt a altres 16000 corredors, tota una experiencia per repetir...

Cova Balaguer i Cova del Mal Pas. Els Ports

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} Estiu del 2018Tot i la...