RECOLLIDA 35 PESSEBRE d'ESPÈLEO

Diumenge,  19  Febrer  2.017   Aquest diumenge la "Colla" del Club, hem anat a retirar el Pessebre que te niam col-locat a La Balma dels Emboscats. Cau que va ser amagatall d'un parell de famílies de Monistrol durant el temps de la malaida guerra civil. ( 1936 - 1939 )    L'itinerari que es va fer :  Sortida de la Piscina Municipal, Polig. El Mas, Camí d'en Soldevila, Sortida a la Ctra-C.55 per pujar cap a Cal Manco, Pessebre Cargoler, Torrent del Tortuguer pel Pas d'Empenyaculs, Coll i Casa del Piteu, Serrat de les Ànimes, Recollida del Pessebre de la Balma dels Emboscats, Font de l'Esclatarada, Estació del Cremallera, i Piscina de Monistrol.

65è PESSEBRE DE MUNTANYA: ERMITA DEL MONTSANT

Nosaltres encara no havíem arribatUn any més un altre pessebre de muntanya. Enguany el Quim - el meu net- m'ha preguntat: - Quants pessebres has anat? La veritat és que no...

61è PESSEBRE DE MUNTANYA: SERRA DE LA CAMPANETA

(Aquesta entrada està carregada d'observacions personals que poc poden interessar als que cerquin una forma agradable d'assolir el cim de la serra de la Campaneta)Avui ha...

Retirada pessebre spèleo

Companys !!    Aquest proper diumenge  DIA,  18  (Febrer).  Toca recollir el PESSEBRE d'ESPÈLEO que tenim a...

LIXè PESSEBRE DE MUNTANYA: LA TORRE DE VALLFEROSA

La sortida a posar un pessebre és l'activitat més arrelada del Centre. Ja passem per l'edició 59na. Jo hi vaig des de l'any 1986 (menys un any que vaig estar malalt i vaig...

EL PESSEBRE a ST.JERONI

Colla el DIUMENGE,  3  de  DESEMBRE,...

3er Curs d'Espeleo

3er Curs d'iniciació a l'espeleología de la UEC TortosaPatri superant les estretors de la Cova del Garrofer Sóc amant de la muntanya i gaudeixo fent diferents...

34 pessebre espèleo cmm

Sta. Llúcia, segons la tradició Catalana, avui es el dia per muntar el pessebre. Aquest any cau en diumenge, cosa que ens va perfecta per anar a posar el...

37, PESSEBRE del CMM

Diumenge,  29 ...

El pessebre d’enguany

Varies circumstàncies s’han conjurat –res de greu, gràcies a Déu- per fer que enguany el nostre pessebre a muntanya, el meu i dels cargolets, no estigui a lloc.I no em...

Pujada pessebre de 4000peus al Montgròs

El proper dissabte dia 13, pujarem el pessebre al Montgròs com cada any per aquestes dates. El punt de trobada es a la plaça de l’Església a les 8 hores. Desnivell: 700...

Sortida d'iniciació d'espeleo a l'avenc del cp1

El pròxim diumenge dia 16 farem la típica sortida anual d'iniciació d'espeleologia. Aquest cop, i aprofitant que fem la 3a Trobada d'amics espeleòlegs del Massís del Port,...