SERRA DE SANT JOAN. Via CREUAMENTS NO, GRÀCIES.

22/04/17. Ens agrada conèixer  i tastar noves propostes. En Joan Jover em va passar la ressenya d’una nova via què va obrir en solitari el maig del 2016, no hem trigat gaire a anar-hi. La via està a l’extrem esquerra de la Serra de Sant Joan, Sector del Repetidor, a la vessant S.O., ombra fins el mig dia.Per arribar-hi haurem d’anar a Coll de Nargó i agafar la carretera L-511 després de passar el coll de Bòixols hem d’agafar una pista què surt a la dreta direcció Montinesell i al primer trencall anem a l’esquerra, quan estem a prop de la paret del Repetidor trobarem un bon lloc per deixar el cotxe. Aproximació ràpida, seguim la pista i quan estem a la vertical de la via pugem directament.Via de caire d’aventura on cal posar-se en la pell del aperturista, aplicant la lògica per anar buscant les febleses de la paret. Treballosa amb passatges espectaculars, sobre tot el sostre del quart llarg, roca bona en general, però amb trams on cal prestar-hi atenció, algun tram amb herba a la part baixa inevitable. Cal posar-se en “mode” anar fent.Sobre el nom de la via, en Joan Jover,  fa una crida a la “consciència dels obridors de vies sobre el problema creixent què representa la saturació de vies en parets de moda”.  DADES

Escletxa del moro  o cova de sant jeroni

Barranco de la Escletxa del Moro o Cova de Sant Jeroni en Montserrat De nuevo una aventura Montserratina combinando diferentes actividades montañeras barranquismo, escalada y...

Escletxa del Moro o Cova de Sant Jeroni

L'Escletxa del Moro és un indret singular de Montserat. Es tracta d'una cavitat dintre d'una gran fisura entre roques, al peu de la Paret de l'Aeri. Tot i que...

Trescant per la serra de l'Obac

Aquest divendres vàrem anar a caminar a la serra de l'Obac, un lloc poc conegut per nosaltres tot i estar a prop de casa, i vàrem poder fer una excursió curta però...

Aresta del Violí a la Miranda de Sant Benet.

Molt guapa via en el seu grau, amb una pedra de primera divisió i un traçat súper xulo. Fins l'any 2013 es trobava equipada amb parabolts i és considerava una escalada de...

GR3: Àger - Sant Esteve de la Sarga

Avui hem fet la que podríem considerar l'etapa reina d'aquesta temporada del GR. L'etapa d'avui ens ha portat a saltar el Montsec per un dels passos més alts,...

Gavà- La Carrerada- Sant Climent- Gavà.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Vertical.Altimetria del dia d'avui.La idea inicial d'avui era agafar la bicicleta (ja ho teníem tot preparat), però veient el vent fort...

Corriols per la Serra de Marina

Badalona, Cartoixa de Montalegre, Coll de Montalegre, Santa Maria de Martorelles, Fundació Pere Tarrés, Coll del Turó d’en Galceran, Coll de la Font de la...

Camí Ral de Sant Boi de Llobregat (289 m)

Dimarts 30 de gener de 2024MatinalHora de sortida: Vuit del matí.  Ubicació: Comarca del Baix Llobregat.  Temps aproximat: 3 h 15 min (6,5 km)  Desnivell:...

Pump track a sant pere de vilamajor

Ja tenim una nova instal.lació de Pumt track al Valles Oriental i molt aprop de casa meva ... a SANT PERE DE VILAMAJOR i més concretament a la urbanització de CAN...

14/01/2024 Serra de Castelltallat (Bages)

Per poder assistir a la excursió és obligatori estar federat LLOC DE TROBADA: a les 6h 30' a l'antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes /  Muntaner...

Off road sant celoni a cardedeu

MOTOS: BMW F 650 GS / HONDA HRF 450 /YAMAHA T700 TENERÉCurt tram de conexió entre CArdedeu amb Sant Celoni amb dos trams interesant, un curt però tènic i un segón, la pista...

Off road vallgorguina a coll de sant benet

MOTOS: BMW F 650 GS /HOND HRF 450 /YAMAHA T700 TENEREPreciosa ruta circular fàcil sortint de Vallgoruina i trepitjant del MONTNEGRE !!!Sortim de Vallgorguina, i més...

Via URGELL. SERRA DE LES CANALS.

3/01/24. Primera ascensió de l'any 2024. La primera intenció era anar a Canalda però un cop a Solsona les condicions climatològiques ens fan desistir i anem cap a...

Pui de lleràs per la carena de sant salvador

Ara fa uns mesos vàrem venir a pujar el Pui de Lleràs, en aquella ocasió ho fèiem des de La Terreta, vessant Noguera Ribagorçana i concretament des del poble...

Vies " Campions" i "El clau de Sant Felix"

Aquest divendres ens tornem a trobar en Rafa i jo per fer una matinal a la Codolosa, i hem escalat la via Campions i El Clau de Sant Félix.Les vies estan equipades i si...