Ressenyes del Racó Tranquil.

Bucólic sector amb bones vies de placa calcària,d'escalada ben tècnica que ens demanarà un bon treball de peus així com una important força de dits.Hem provat la majoria de vies i ens ha semblat que una gran part d'elles són de bloc.L'accés el fem seguint la carretera BV-4243 de Berga als Rasos de Peguera, uns metres abans del càmping Font Freda girem a la dreta en direcció Espinalbet (Corbera), per una pista asfaltada molt estreta (atenció amb ciclistes, excursionistes...) durant uns 3 Km fins a Corbera. Un cop aquí continuem 600m per pista forestal pràcticament tota enporlanada i accesible a qualsevol tipus de vehicle.Cal estaçionar en una cruïlla de pistes en un coll.A l'esquerra veurem una pista amb una cadena.L'aproximació la fem per la pista tancada per la cadena.Seguim aquesta pista uns 400 metres,a la nostre dreta veurem el sector l'Estany.A aquesta alçada cal seguir unes fites a l'esquerra que ens acabaran deixant al sector.Conteu més o menys un quart d'hora xino xano.Des de Corbera caminem per la pista uns 600m on trobem l'altre pàrquing i continuem 400m per una pista tancada amb una cadena, el sector el trobarem a la nostra esquerra seguin les fites.

Begur - Sa Riera - Platja del Racó - Begur

Comarca del Baix Empordà.Ruta Circular, parcialment senyalitzada - Durada: 3 h - Distància: 12 km - Desnivell: 274 m positiuRuta fàcilWIKILOC: bit.ly/3PFQq2WSerà un passeig...

Pou de Sant Cugat del Racó de Navàs

L’església de Sant Cugat del Racó esta al costat dret de la carretera de Navàs a Castelladral. Trobem un vell Pou al costat d’una de les cases i front l’església. Una...

Avui coneixerem : La Font a Sant Cugat del Racó de Navàs

En un dels costats de L’Església de Sant Cugat del Racó de Navès, trobareu una petita Font, es d’obra, feta d’una roca plana, on l’aigua surt d’una aixeta de...

Coves del Racó dels Ferranes. Montsià

Una recent visita al Racó del Buco, m'ha portat a recuperar una ruta de descoberta del Racó dels Ferranes (Ferreries segons el ICGC, o també conegut com de les...

Via dels Filòsofs al Racó d'en Guillem.

Últimament a la comarca s'estan obrint (o equipant) vies amb moltes xapes (masses xapes), una clara mostra del poc ofici dels seus oberturistes. L'abús i mal ús del taladro...

Cova dels Sants. Racó de sa Talaia (Eivissa)

Hora Inicio: 12:53 6 oct. 2021Hora Fin: 14:49 6 oct. 2021Distancia recorrida: 3,7 km (01:55)Tiempo en movimiento: 01:18Velocidad Máxima: 7,56 km/hAltura Mínima: -53 mAltura...

Arbres – Els dos Pins del Parc de la Font del Racó de Barcelona

Els dos Pins que avui ens referim i destaquem, estan situats a l’entrada del Parc de la Font del Racó, pel carrer de Lluís Muntadas de Barcelona. Són pins pinyers, alts i...

Montserrat - Can Jorba, Racó d'en Pedro.

Por fin !!! El último sector que me faltaba por visitar en Can Jorba, El Racó d'en Pedro. (sectores donde  hay vías para los humanos) La Placa de la Pluja, Bombo...

La Finestra oberta a Cànoves i Samalús: El Racó de la Cris

Avui us presento dos articles En els casi quatre anys que vaig viu al nucli de Cànoves, un dels llocs que més tindre ara a la memòria des de Terrassa, és el Racó de la...

El racó més desconegut de lleida: serrallarga

Ahir vaig decidir perdre'm per l'horta de Lleida. La meva fita era el Parc Ambiental de Serrallarga.Va ser l'abocador de Lleida fins l'any 2000 - a quins llocs vas Joan...

15 anys de... El Dorado al Racó del Corb.

El Racó del Corb és d'aquells llocs amb un magnetisme especial on l'escalada pren un caire diferent substituint el verd del bosco pel blau del mar. Jo que sóc de terra endins...

Pic del Racó Gros (100 Cims) 2776 m (Nuria, Girona)

Pic del Racó Gros es una cima por encima del Circo de Carançà donde tiene unas vistas espectaculares del pirineo francés.

Barranc de l'Astor i Racó de la Gallina

23 de desembre de 2017L’amic Agustí Barceló , d’Ulldecona, em va comentar fa un temps que havia localitzat un barranquet, paral·lel al barranc de l’Astor, amb un sender...

El racó de Corretja - La Franqueta

Comarca de la Terra Alta, Tarragona.Longitud: 3,3km, ruta circular i ben senyalitzadaDesnivell total: 100mTemps de marxa: 1 h sense paradesDificultat: baixaItinerari extret del...

Camí del Metro - Racó d'en Barona

Camí del MetroEl punt d'inici d'aquest bonic itinerari és a la cara nord del túnel de Sóller. Si venim de Palma a la sortida del túnel trobem una esplanada i una petita...

Via apia al mollo gros: descobrir un racó de món

Davant del Castell de Claramunt hi ha unes roques que, malgrat esser menudes, destaquen com element diferenciador entre tanta verdor. Es tracta dels Mollons que constitueixen un...

Pic de Racó Gros

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la rutaNúria-Pont de l'Escuder-Torrent de les Molleres-Coll de Noucreus-Fossa del Gegant-Pas del...

Creu dels tres regnes, racó d'ademús

Lloc inici caminada: Arroyo Cerezo, Castielfabib, Racó d'Ademús, Pais ValenciàCaminants: 27 senderistesData: 24-04-2014Hora d’inici caminada:  08:52:43Hora...