Canal d'en Gordo, pas d'en Miquel (primitiu) i Pla del Pouet

Pas a la canal d'en GordoEn aquest itinerari pugem a la contrada de ses Fontanelles des de la coma dels Cairats, per la llarga i rosta canal d'en Gordo. Pel camí de ses Fontanelles passem pels miradors de ses Basses i de Son Gaul. Arribem a la capçalera del comellar del Corral dels Bous i al Pla des Pouet, per l'estret i aeri senderó del pas d'en Miquel (primitiu). Finalment, pel camí del Pla des Pouet, baixem a la vila de Valldemossa (carrer de ses Oliveres) on finalitzem la caminada. Compartim...

Camí del Metro - Racó d'en Barona

Camí del MetroEl punt d'inici d'aquest bonic itinerari és a la cara nord del túnel de Sóller. Si venim de Palma a la sortida del túnel trobem una esplanada i una petita...
Pels camins d'en Serrallonga (V)

Vallclara - Castell de Fogueres - Roc de Cabrerola - Cova d’en Serrallonga18.05.17  En el cicle d’excursions dedicat al bandoler Serrallonga, ens hi faltava encara anar...
Sant Miquel de Turbians (1.547 m)

Dissabte 20 de maig de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 4 h 30 m (15 km)Desnivell: 480 mDificultat (1): Normal.Programa:...
Via Nano a la Dent d'en Rossell.

Molt ben trobada,enllaça bones plaques i fissures de manera que només te n'adones de les feixes a les reunions.La via està equipada als trams més complicats d'assegurar...
L'Homo Montserratinus a la Roca d'en Sanhida.

Quan fa molt temps que no vas a un lloc inevitablement perds part de l'habilitat que puguis tenir en la seva escalada i, això justament, és el que m'ha passat avui a...
PIC ANETO 3404m. CANAL ESTASEN.

15-16/05/17. Ja havia donat per acabada la temporada d’esquí de muntanya, però una proposta del incansable Oriol Guach d’anar a la Madaleta, fa què torni a treure els...
Avenc d'en Pasant

var Latitud_sortida = 41.281981; var Longitud_sortida = 1.909287; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Circular a Sant Miquel de Solterra

16.02.17  El puig de Sant Miquel de Solterra (1202 m) o de les Formigues (després veurem l’origen d’aquest segon nom), s’aixeca entre els municipis de Sant Hilari...
Pels camins d'en Serrallonga (IV)

Tavertet - el Sunyer de Baix - Balma de les Piques - Barret de la Perereda14.01.17  Itinerari pels cingles i balmes a ponent de Tavertet, per on passarem per un dels...
La Mola per la canal de Can Pobla

26.12.16  Un altre cop a Sant Llorenç del Munt. Aquesta vegada per pujar a la Mola per camins menys convencionals (i molt menys transitats) dels que pugen des del sud pel...

Opcions Sant Miquel de Solterra

Teniu diferents propostes per pujar al cim de Sant Miquel de Solterra, trieu la que més us agradi:Sant Miquel de Solterra per el SolerSant Miquel de Solterra per la ruta de les...
Circular Montmalús i canal NO (Andorra)

**Bonica circular al frequentadíssim Montmalús. Arribats a la collada seguim sud i esquiem la polseta tres delícies de la SO del cim dels Colells (entre taurons!) fins als...
Mont-roig: la canal de l'agulla dels pelats

Mai no acabes de conèixer prou la muntanya doncs sempre pots descobrir racons inesperats. Avui he pujat al Mont-roig buscant una alternativa a la drecera que baixa decididament...
Canal dels Micos i Canal del Miracle

Avui hem fet una clàssica matinal montserratina, recorrent algunes de les canals més característiques del massís. La Canal dels Micos és tot un clàssic i l'hem pujat...