Canal d'en Gordo, pas d'en Miquel (primitiu) i Pla del Pouet

Pas a la canal d'en GordoEn aquest itinerari pugem a la contrada de ses Fontanelles des de la coma dels Cairats, per la llarga i rosta canal d'en Gordo. Pel camí de ses Fontanelles passem pels miradors de ses Basses i de Son Gaul. Arribem a la capçalera del comellar del Corral dels Bous i al Pla des Pouet, per l'estret i aeri senderó del pas d'en Miquel (primitiu). Finalment, pel camí del Pla des Pouet, baixem a la vila de Valldemossa (carrer de ses Oliveres) on finalitzem la caminada. Compartim...

EM Canal de la Rambleta del Mig (Cadí)

***com un fil, buscant el forat de l'agulla, .. la canal de la Rambleta del mig  és això, un suspir de neu per on tot just, pass(ej)ar-hi amb els esquís als peus.....
EM Canal Sàbat (Cadí)

***De l'anterior visita a aquesta bonica canal havia quedat pendent sortir-ne esquiant des del cim i fer l'exposada entrada (55-60º) i flanqueig amb les planxes als peus......
Pic Occidental de Coll Roig, canal oest.

Per reprendre el blog, després d'una llarga lesió al tendó d'Aquiles que m'ha tingut 6 mesos fent massa bondat, res millor que una de les millors esquiades que es poden fer...
HOSTALETS d'en BAS

&nb...
EM Canal de l'Alt, Comapedrosa (AND)

***ben bona esquiada de la Canal de l'Alt del Comapedrosa, amb condicions hivernals i a resguard de la ventolera de SO. Molta resta d'allaus de la setmana per tot, amb la...
Serrat d'en Muntaner, via Traca i Mocador

Una tarda de gresca i xerinola de l’any 2012, un grup de joves que van sortir a passejar pel Clot de la Mònica van obrir, com qui no vol la cosa, una nova via d’escalada a...
EM Canal del Cap d'Urdiets, Port del Comte

***La muralla sud del Port del Comte està farcida de canals. Les més evidents a l'esquerra, sota el Puig de les Morreres, i una segona sota el Cap d'Urdiets, a l'extrem SE...
Pels dominis dels Ubach i d'en Capablanca

3.03.18  Petit itinerari circular d’uns 8,5 Km de recorregut i 300 m de desnivell, pel conjunt arquitectònic situat al vessant sud de la serra de l’Obac (cases Nova i...
EM Canal de Gósol, Pedraforca

***Ben bona esquiada a la canal de Gósol que penja del Fals Pollegó Inferior, tan efímera que quan la trobes prou facida de neu o està regelada o està allavosa o ......
Papa Krestas al Serrat d'en Muntaner.

Típica via per acabar de fer mètres. El primer llarg te algún tram brut que suposo que a base de repeticions milloraria mentre que la segona tirada escala un mur ben dret i...
Sant Llorenç, via Punta d'en Serreta

31.01.18  En ple hivern, i a la recerca de les cares sud, al Pau se li acut de tornar a Sant Llorenç del Munt on, ja fa quasi un any, vam pujar la via Aresta dels Cavalls....
Punta d'en Clerc a la Roca de les Onze hores.

Malgrat la fama de mala roca que te Santllors a nosaltres aquest fet no ens va fer patir gens,m'imagino que és una de les vies clàssiques del lloc i que el que havia de caure...
Pantans d'en Llobet. Vidreres- Vidreres

Excursió realitzada el 28/1/18Senzilla i agradable caminada pels voltants de Vidreres, que ens permet acostar-nos al Castell de Sant Iscle i Santa Victòria i als Pantans d'en...
Sant Miquel del Fai, una experiència atlètica

El 14 de gener es va celebrar la VI Sant Miquel Xperience, una prova de 14 quilòmetres que transcórrer entre Sant Feliu de Codines i Sant Miquel del Fai.Feia un parell d'anys...
Via d'en Ballart a Canalda.

Cada dia m'en queden menys de vies per fer a Canalda i avui, tot i posar-mi tard, he fet un dels ossos que tenia pendent: la curta i contundent Via d'en Ballart al Ditet, on he...
Cim d'en Galileu per la cara Nord

Canal NordFa uns anys ja pujàrem a la mola d'en Galileu per la magnífica canal nord. Avui tornem a pujar-hi amb els companys Biel i Agustí que no la coneixen. La idea inicial...
D'Avià a Sant Miquel d'Olèrdola.

Dins del projecte dels Camins Ramaders de Marina ens faltava aquest tram per completar la ruta principal de Llívia a Vilanova i la Geltrú.Hem quedat a Avià a les 9 i com...
Sant Jeroni -per la canal del Llum-

Aquesta vegada farem una matinal a la Muntanya de Montserrat  per les canals, corriols i agulles de les zones obagues dels Ecos i la nord del Tabor. Visitarem el punt més...
Canal Baridana, Vulturó, Canal del Cristall

Avui hem fet una magnífica excursió per la Serra del Cadí, recorrent dues de les més clàssiques canals de la seva muralla nord i pujant al Puig de la Canal Baridana o...
Montserrat. ferrada, canal de les dames.

20/07/17. Avui el company ha tingut un imprevist i no pot venir, així què aprofito per anar a la Ferrada de la Canal de les Dames, què ha estat restaurada el passat 2016....
PUIG CAVALLER (706,789 m.) pel Mas d'en Torner

CIM:Puig Cavaller (706, 789 m.) pel Mas d'en TornerCOORDENADES:41º 1' 39.93 N / 0º 26' 15.50” E VÈRTEX GEODÈSIC: 248143001COMARCA: Terra AltaHORARI:1h 21 min. (46 min. +...
Camí del Metro - Racó d'en Barona

Camí del MetroEl punt d'inici d'aquest bonic itinerari és a la cara nord del túnel de Sóller. Si venim de Palma a la sortida del túnel trobem una esplanada i una petita...