El Taga des de Ribes de Freser

7.06.17  Abans que arribin les vacances d’estiu, la colla dels dimecres ens reunim per cloure la temporada d’excursions amb una ascensió de categoria: el Taga des de Ribes de Freser, una manera poc freqüent de pujar a aquest emblemàtic cim que normalment es fa des del coll de Jou on hi arriba una pista cimentada. Per això a les 9 del matí arribem a l’estació de tren d’aquest bonic poble situat al cor dels Pirineus orientals.Creuem el poble en direcció a l’estació del cremallera de...

Via ferrada i camí equipat de Ribes de Freser

17.06.17  Com que l’estiu ja és aquí, i comença a fer massa calor per segons què, ara toca cloure el programa de sortides “ferrateres” fins a la tardor, i quina...

410 - Ribes de Freser - Bruguera 210617

410 - Ribes de Freser - Bruguera 210617Si us voleu baixar la traça d'en Josep Samsó: cliqueuLa fitxa tècnica d'en Josep Samsó des de Wikiloc:Si voleu més detall des de...

407 - queralbs - ribes de freser 170517

407 - QUERALBS - RIBES DE FRESER 170517Si us voleu baixar el track: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc:Si voleu més informació des de Wikiloc: cliqueuLa Galeria de...
Aresta ribes vidal

DIMECRES, 12 D’ABRILPer setmana Santa sempre costa trobar company, però aquesta ha estat diferent, el Visa va proposar-me d’anar a fer la aresta Ribes Vidal de Regina, una...
De Ribes de Freser a Planoles

5.04.17  Per estrenar aquesta primavera com cal, els de la “colla dels dimecres” arribem a bona hora a l’estació de Ribes de Freser. Malgrat que quan hem sortit de...
El Taga des de Coll de Jou

Anem a Sant Martí d’Ogassa al Ripollès amb la intenció de pujar el Taga,   Quan arribem a Sant Martí no hi ha cap espai per aparcar i decidim...
15 anys de... l'Aresta Ribes al Pollegó Oest.

Una altra via que en aquestes dates no pot fer-se. L'Aresta Ribes del Pollegó Oest ja sabeu que està afectada per la regulació d'escalada, i com en altres ocasions he...
Ombra d'estiu: ribes - sabate

Sortida de la segona tiradaLa colla que anem a escalar els dimecres a la tarda ens tornem a trobar. Fa molta calor i decidim anar a fer la Ribes-Sabaté al Cilindre perquè en...

Cim del Mes, Taga (2040m) Dissabte 18 d’octubre

Aquest cim del mes ens porta al Taga. El seu cim esvelt i la seva avançada posició sobre les valls del Freser i del Ter, fan que domini una magnífica panoràmica des del...
Voltant per la vall. Freser (1)

El passat dijous 27.06.2013 en aplegarem tretze amics i amigues de l’espeleodijous: Dolors B., Jaume J., Jordi P., José H., Josu R., Juli S., Lluïsa M., Miquel N.,...
Forat del Miquelet. Freser (2)

...segueix del post d'ahir ...Des d’Ogassa ens van dirigir a Sant Martí d’Ogassa per pujant pel camí del Taga anar a Forat del Miquelet. Uns 350 m de desnivell, en forta...
Vall del freser en btt

Diumenge al matí el dia estava molt més net que dissabte, així que ens vam aixecar força d'hora. Després d'un bon esmorzar i enfundats als tratjes agafàvem carretera avall...