Petit Gerard a la Magdalena Inferior

La Petit Gerard és una raresa a Gorros. Amb una primera tirada tècnica i roca millorant a mesura que anem guanyant metres, té un segon llarg preciós, amb un sostret amb cantell seguit d’un mur made in Gorros. El darrer (es pot dividir en dos) ja és el típic camp de patates que ens té... Continuar llegint L'entrada Petit Gerard a la Magdalena Inferior ha aparegut primer a Escalatroncs.

Quebrantahuesos a la Magdalena Inferior

La Quebrantahuesos és una vieta, dues tirades ens menen al cim de la Magdalena Superior en poc menys de 50 metres. No obstant això el primer llarg de corda és molt bonic, un...
Le petit Dru, a Vingrau

Dissabte passat vam començar una setmana de vacances alpines amb el Pep. Però de camí cap als Ecrins volem aprofitar el dia i parem a Vingrau. Suposem que no hi farà massa...

La Primera dels 90 a Magdalena Superior

Si no teniu manies amb els espits una mica rovellats, no us podeu deixar perdre aquesta petita perla amagada a la banda menys visible de la Magdalena Superior. De concepció...
La Bella Easo, una Magdalena al Gorro Frigi.

La Cara Est del Gorro Frigi un bon i vertical terreny de joc.El Gorro és una d'aquelles agulles que un mai es cansaria d'escalar...sovint ha estat per a molts escaladors la...
ViAnOvA, Petit gest, 25m V+ (Mola de Lord)

***Minúscula nova via a la nord de la Mola de Lord, poquet abans de la Xemeneia de la divines, sobre el mateix corriolet que ressegueix la vessant N de la mola des de...
Petit Gerard a la Magdalena Inferior

Bona via per ser "Els Gorros", un primer llarg finet ens dona pas a un llarg atlètic i sortir per un llarg plaent típic de la zona.Hi ha algun Espit força...

Mingo Arenas-Sorolla a la Magdalena Superioir

La Mingo Arenas-Sorolla de la Magdalena Superior és més coneguda com la Canaletes, pel tram de la tercera tirada on s’ha de travessar un característic sistema de...
Via ACROMION a la Magdalena Superior. Montserrat

Dissabte 6 de maig de 2017Aquesta via la vaig fer el desembre de 2008 al poc que la havien equipat i des de llavors no havia tornat. La via que ens ocupa aquest cop no te cap...
Ignasi Jorba a la Magdalena Superior.

Bonica via que es va possant interssant a mida que guanya alçada,passa de les plaques tombades de l'inici a uns murs ben trempats a la part superior. Totalment equipada amb...
165 - La cova Roja de Míner Petit 29-11-2016

Feia temps que l'amic Biel Miró havia ullat una gran clotada no massa lluny de les cases de Míner Petit, més enllà del Mal Torrent de Massana. La depressió es pot apreciar...
VIaNoVa!  Petit Koala, 65m 6b (Busa sud)

VIaNoVa! Petit Koala, 65m 6b (Busa sud)

***Enllesteixo aquesta bonica i sentida escalada, discreta i ben gaudida. Recórrer el pany més llarg del cim de la Guàrdia, a l'extrem O de la vessant sud. El pany es ben...
Des del Petit Vignemale estant

Passen pocs minuts de dos quarts de set del matí i ja som camí de l'Horquette d'Ossue per ascendir el Petit Vignemale. Hem sortit ben aviat del refugi de Baysellance,...
A Santa Magdalena de Rupit

Guaita aquests porxos humils de Santa Magdalena, de teulats relligant el tres contraforts. I amb sengles bancades amables a recer del sol fort o de la pluja, on el mots, potser...
Via Terra Lliure a la Magdalena Superior.

Guapa via de plaques farçides de bons códols. Segons la recent guia de Gorros i el que comenta el col.lega, la via te menys xapes del que és habitual a Gorros.La roca és...
Le Petit Bombon a Sant Roc.

-Cordada: Roger Canals i Busquets.-Accés:  Venint de Santa Coloma de Farners, just abans d'arribar a Amer, surt una pista asfaltada a la nostra dreta, hem de seguir en...
PUIGSOLER PETIT (471,2 m.)

Foto: WikipediaCIM:Puigsoler Petit (471,2 m.)COMARCA:BagesHORARI:1h 10 min. (1h35 min. + 22 min.)DESNIVELL:297,7 m.DIFICULTAT:FàcilEl Cim del Puigsoler és el sostre de la...
Esperó Sud al Petit Dru de Vingrau.

-Accés: Des de l'Empordà prenem l'AP-7 en dirección Nord i sortim a la sortida 41: Perpinyà-Ribes Altes. Només sortir ens trobem una rotonda amb cartells que indiquen...
El Torn, Mar i Muntanya en petit format

El dia anterior a Nadal, en un dia rúfol, vam fer una sortida per la platja...i per la muntanya, o sigui un matxembrat d'aquests que només ens pot oferir el nostre...