Volta a la marina 2017

De normal no m'agrada fer cròniques perquè em resulten empalagoses, simplement m'agrada destacar alguns detalls per defenir les nostres rutes, però els 160 kms, amb 3000 mts d'acumulat, 50 ciclistes entre EUROBIKERS + acoplats i la calor donen per a molt, Nosaltres vam sortir a les 6:40, 10 minuts per darrere del 1GRUP, ja des d'aleshores sabiem que tocava posar un bon ritme que ens permetera contactar amb els de davant però sense ofegar-nos per si arribava el grup dels forts, poder seguir-los.Al pas per Benilloba ens unim al 1GRUP d'Angel fins a la pujada de Confrides on es fracciona el grup i és a Guadalest on hi ha un aturada per reagrupar perquè trobem la carretera que baixa a Callosa tallada per obres just abans de prendre el desviament de Palop ja amb el grup dels forts manant fins al bar. En sortir del bar pujada a Taberna, ràpida, llarga, sense olorar als de davant i baixada a castell de castells on tocava reagrupar i refer-se, començava a notar-se la intensa calor i quedava molt per sortir d'alli.Aixi que com al principi, tocava posar un ritme bo que ens permetera anar sortint de la forma més còmoda possible i sense mirar d'encebar-nos amb cap roda.  Arribàrem a l'alçada de la parella Jose p i Fran que anaven una mica per davant esperant i poc a poc vam anar tallant terreny junts fins la pujada d'Agres, on Sergio i Fran es van deixar anar una mica i va passar el que tenia que passar, revento i a esperar el furgo amb el consol que quedava poc menys d'1 km fins a Agres, ja sense practicanmente res de dificultat fins casa després de 143 kms.

Volta al puig de Galatzó

Powered by Wikiloc Repetim l'itinerari que férem el març del 2018, amb la diferència que la baixada la fem pel pas des Ratxo en comptes del pas de sa Celleta Petita. És...

Artà a Sóller. Tercera etapa Volta a Mallorca.

L'itinerari sencer de la Volta a Mallorca 2023 amb aquesta tercera etapa.Itinerari marcat amb el ciclocomputador Hammerhead Karo II.Altimetria del dia d'avui.Tercer i últim dia...

Volta a Naxos amb la gravel.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.L'itinerari d'avui a l'illa de Naxos. Altimetria del dia d'avui, poc tram planer, tot pujada i baixada.L'any passat en el...

Tuixent tours: volta pels camps del cabanil

Arran de la descoberta de la cova del Cabanil vaig trobar un camí que marxava cap a l'est. Vaig decidir ressegur-lo i m'ha sortir una petita volta prou interessant....

Diumenge 26, volta pels plans del Bruc amb joelette

Per aquest diumenge preparem una volta molt tranquil·la pels plans del Bruc. Gaudirem d’una vista privilegiada de Montserrat, amb les Agulles, el Torrent del Lloro i la...

Bonica volta amb Montserrat com a escenari

Un dia esplèndid ens ha acompanyat en aquesta agradable sortida de novembre: el camí dels Masos. Tota la serra per nosaltres, gaudint-la de punta a punta. Entremig, els masos...

BTT – Volta a la Serra d’Ensija

Dijous 27 octubre 2022 Vallcebre, Font Freda, el Portet, Les Collades, Portell dels Terrers, Peguera, Creu de Fumanya, Jaciment Paleontològic de Fumanya,...

Tríglav, volta des de la vall de Vrata

Aquest setembre, amb la Queralt, hem fet una petita expedició als Alps Julians. Una mena de concentració de muntanyes dolomítiques situades a la cruïlla entre tres països:...

Sis coves per la Marina del Llevant.

Hora Inicio: 9:41 10 sept. 2022Hora Fin: 18:02 10 sept. 2022Distancia recorrida: 7,9 km (08:20)Tiempo en movimiento: 03:02Altura Mínima: -0 mAltura Máxima: -3 mGanancia...

Una volta per Galicia. (Vacances 2022)

Aquest estiu del 2022 vam anar a fer una volta de tres setmanes per terres de Galicia. Vam visitar llocs coneguts i turístics (Praia des As Catedrais, Foz, Compostela,...

Etapa 5a Volta a Suïssa. Alpnach- Interlaken.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Avui és l'últim dia de travessa i és una llàstima perquè ja ens havíem acostumat a la rutina....

Etapa 2a Volta a Suïssa. Berna- Solothurn.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Avui ha estat la primera nit, podem dir que aprovem amb nota positiva la nova tenda Columbus...

Etapa 1a Volta a Suïssa. Grindelwald- Berna.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.La idea inicial era fer aquesta volta amb bikepacking, davant l'impossibilitat de trobar allotjament,...

Torrent i Cova marina des Ratjoli

Hora Inicio: 9:37 18 jun. 2022Hora Fin: 17:07 18 jun. 2022Distancia recorrida: 2,6 km (07:29)Tiempo en movimiento: 06:40Altura Mínima: -0 mAltura Máxima: 350 mGanancia...

BTT, Volta al Moianès

Dimecres 1 juny 2022 Moià, Torrent i Salt de la Baga Cerdana, Riera de Calders, Marfà, Molí d’en Brotons, Font de la Serra, Moià. Distancia     ...

Gra de Fajol, fent la volta (2.714 m)

Dissabte 28 de maig de 2022Hora de sortida: Sis del matí.  Ubicació: Comarca del Ripollès.  Temps aproximat: 5 h 30 min (9,1 km)  Desnivell: Positiu: 619 m,...

BTT – Volta al Massís del Montnegre

Dijous 5 maig 2022 Sant Celoni , Sant Martí de Montnegre,  Coll de Can Benet, Hortsavinyà , Turó Gros , Coll Blanc, Olzinelles,  Sant Celoni...

La Volta a Catalunya torna a Perpinyà

La cursa, que comptarà amb alguns dels millors ciclistes del món, presenta un recorregut variat i amb tres etapes de muntanya

Volta a la Mola de sa Bastida

Casal de sa BastidaInici: deixem el vehicle a l'aparcament de sa Bastida, al barri de Los d'Amunt d'Alaró.(WP-01) Alaró (Los d'Amunt) - 0,0 km - 0 minuts - 241 m d'altitud.Des...

Volta al puig de ses Covasses

Inici: sortim de la Urbanització del Guix (Escorca), molt a prop del coll de la Batalla.(WP-01) Urbanització del Guix - 0,0 km - 0 minuts - 564 m d'altitud.A les 9:25 h...