Ruta per la font de la Coveta i pel castell del Vinalopó a Banyeres

Espectacular passejada per la zona de Banyeres de Mariola-Bocairent,brutal els raconets que amaga el nostre País Valencià,començe la ruta a la zona d'interpretació de Banyeres i després d'una bona estona de pista arribe a unes antigues fàbriques abandonades i allí comença lo bó,aigua per tot arreu i més aigua. La zona de la Font de la Coveta molt bonica i també vaig aprofitar la...

La ruta del toll blau 16/7/17

Aquesta és una de les nostres rutes preferides per a marcar un abans i després en les nostres sortides estiuenques. és una ruta d'ambient festiu amb l'únic propòsit...
Onti - font roja d'alcoi 9/7/17

Bona sortida amb la grupeta del Biri i Vila que ens van portar de ruta per Alcoi, amb la pujada a la Font Roja i tornada per la font dels Patos
Directa Montserrat al Castell Bernat.

T'ha d'agradar aquest tipus d'escalada...La roca no se si és dolenta o curiosa perquè al principi fot molta angunia i després no s'ens ha trencat res tot i haver anat en...
De ruta per Guardamar del Segura

Més de 4 hores caminant per la zona de Guardamar del Segura i els seus voltants. Començe des del polígon del poble en direcció cap al castell de Guardamar on...
La ruta de les Marmotes

Aprofitant que estàvem a Andorra ens hem arribat a veure si podíem fer la ruta de les Marmotes per la zona de Soldeu-El Tarter.Iniciem la ruta a l'aparcament direcció a la...
Via Queraltina al castell Berguedà

Damunt el camí que fa la volta al castell Berguedà des del santuari de Queralt, i poc abans d'arribar a la zona d'escalada esportiva, s'ha obert aquesta magnífica via, en una...
Volta al castell de Santueri

Vista del castell de Santueri des del puig de s'EnvestidaEl Castell de Santueri, ubicat al sud-est de Felanitx sobre el cim del mateix nom, a uns 423 m d'altitud, és un dels...
Btt castell de boixadors.

Descripció de la ruta; recorregut d'uns 21 quilòmetres i una mica menys de 500 metres de desnivell, la majoria dels quals els trobarem en els últims quatre quilòmetres, fins...

404 Castell de Montsoris 050417

404 Castell de Montsoris 050417 Si us voleu baixar la traça d'en Francesc Blanch: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Francesc Blanch:Si voleu més detall des de...
El Castell de Móra d'Ebre (un dia, un lloc)

Un sol rabent ho il·lumina tot, ho daura. Malgrat això, els darrers termes, la llunyania, queden visibles però difusos. Els molins de vent moderns, els nous gegants...
Pic de la Font Blanca (2906 m.)

Quan la calor apreta i la neu a cotes baixes comença a fondre, Andorra sempre és una bona opció. El fet que puguem arribar en cotxe fins a una altura considerable, facilita...
Pic de Font Negra (2.877 m), amb esquís

En aquesta zona del Pas de la Casa, al límit entre Andorra i l'Ariège, ja havíem fet diverses ascensions però ens faltava coronar el Pic de Font Negre, un magnífic cim que...
La ruta del sepionet 26/3/17

Ball de bastons de principi a fi buscant el santuari ciclista de Sumacarcer, sense treva, fins al petit Alejandro va tenir el seu moment d'exibició en una ruta que ens van...

Per la ruta de la pedra tosca

A prop de Moià, a la riera de Marfà, vàrem poder gaudir d’aquest increïble indret, amb la característica pedra tosca de la zona. Santa Maria de Marfà, el molí de...
De ruta per  moixent 19/3/17

De ruta per moixent 19/3/17

Després del desengany de la setmana passada on vam acabar creuant un barranc obrint-se pas com podiem, hem tornat a les rutes programades i de pas ens hem reconciliat amb...
En ruta per les Muntanyes de Prades

Us ben asseguro que el casc que porta l'Abel no és per "fardar"... baixa tant ràpid que no el puc fotografiar!!Pròleg:Feia molt temps que no publicava un post i la raó és...

Avenc Font i Sagué

var Latitud_sortida = 41.375896; var Longitud_sortida = 1.869114; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Riu Vinalopó i Banyeres de Mariola

El riu Vinalopó naix a la Serra de Mariola, entre els termes de Bocairent i Banyeres de Mariola, i desemboca a la Mediterrània a través de les Salines de Santa Pola...
El Castell de l'Airosa (Mas de Barberans)

Tenim aquesta meravella natural anomenada els Ports al costat de casa i no ens cansem mai d'anar-hi i descobrir més i més impressionants paisatges. Per aquesta zona ja havíem...
Cova del Castell de Palmerola

Aquesta cavitat situada en els “guixos de Beuda” tot i les seves migrades dimensions podria resultar interessant per tal d’establir comparacions amb les altres cavitats...
Sender del Castell Vell SL® - C 100 (298 m.)

Dimecres 30 de novembre de 2016MatinalHora de sortida: 2/4 de deu del matí.Ubicació: Comarca del Garraf.Temps aproximat: 2 h. 45 m. (5,8 km.)Desnivell: 300 m.Dificultat (1):...
Pic de Font Blanca

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Pleta del Castellar-Comis Vell-Coma del Mig-Pic de Font BlancaDades geogràfiquesLloc...