Coll Roig, vies Nil Marin i Només hi ha funcionaris i Jubilats, o com començar la casa per la teulada...

Des de Coll Roig el nostre objectiu, nosaltres anem a les parets de mes a l'esquerra.Fèia temps que pensava en anar a escalar a Coll Roig, zona d'escalada "descoberta" arran del llibre El Plaer de l'Escalada de Ramon Majó, on va descriure la via de l'Alicorn, i que actualment és curulla de línies gràcies a Santi Sans; dimarts 4 de juliol, finalment és el dia: quedo amb en Joan Asín que em proposa diferents llocs per anar, entre els quals Coll Roig, som-hi ! Coll Roig de la paret estant.Ens...

Grampians vies  llargues i caminades

Grampians vies llargues i caminades

Tal com deia en l’anterior post, Grampians és un lloc molt intens a on hem pogut gaudir de moltes cares de l’escalada i paissatges al·lucinants.Aquí deixo algunes vies...
GR1: Hostal Roig - Benavent de la Conca

El dia que vam fer aquesta etapa del GR1 amb tota la colla de caminadors, al desembre de 2015, la Magda no va poder venir. Era una assignatura pendent que havia de recuperar i...
Restaurant vies a Malanyeu

Aquest dissabte anuncien pluges a ponent així que nosaltres ens dirigim a Malanyeu.Aquí hi podrem escalar fins que, a 2/4 de dues, la pluja ens fa marxar de la paret.Ens...
Moletó de sa Granja, des del coll des Vent

Moletó de sa GranjaAvui pujarem directament des del coll des Vent fins a l’esquena de la muntanya i des d’aquí enfilarem la carena fins assolir el moletó de la Granja....
RIPOLLÈS. COLL ROIG. Via MALALTS DE ROCA.

6/06/17. Tornem al Coll Roig, Parc temàtic d’escalada, la intenció era de fer dues vies però la predicció del què al migdia és taparia s’ha complert i amb una via ja...
La Casa Alta de Feixes

Malanyeu, dues vies a la Paret del Devessó

29.04.17  En aquests dies de primavera, que fa un fred que pela, ve de gust tocar “roca calenta”i la Paret del Devessó a Malanyeu (Alt Beguedà), per la seva...
Via normal a l'agulla de coll de port

Vista des del cim.Tinc un bloc d'escalada on penjo les meves escalades (Escalades per a tontos)però crec que el que he fet avui, tot just ratlla la línia de l'escalada, així...
Roc de ponent amb més vies que l'aresta ger

L'Aresta GER a la roca de Ponent és una forma molt elegant de pujar al roc de Ponent a les muntanyes de Poblet però no és l'única. Avui hem anat a fer la via Benaiges -...
Poquer de vies a la Formiguera

Aquest dissabte el Toni estava una mica engripat i vàrem decidir anar a Sant Llorenç de Montgai a escalar a la paret de la Formiguera, un indret que et dona la possibiltat...
LA FORMIGUERA. Vies LO PEP i GARRETS-EUSEBI

19/01/17. Seguim sota l’onada de fred i ens toca cerca cares sud solejades, avui amb el Remi ens arribem a la Formiguera. Quan sortim del cotxe toca l’ombra i el...
3 vies de la Codolosa

Aquest dissabte varem pujar a Odèn amb la intenció de repetir algunes de les vies que hi hem obert però, al arribar a l'aparcament, una trucada de l'esposa del Xermi li...
Detalls de noves vies al talos

BONES MAJOS I MAJESAFEGIM UN PANORAMICA DE LA PART DRETA DEL PIC DE CASTELLAS AMB TOT EL QUE HI HA FINS AL DIA D'AVUI I CONFIANT QUE NO HI SURTI RES MES QUE LA COSA COMENÇA A...
3 vies noves a Odèn

Finalment aquest dissabte donem per acabades 3 vies i equipada la 1a. tirada d'una quarta en la que hi continuarem treballant.Les tres vies estan equipades basicament amb...
40 vies per 40 anys.

Amb els anys és inevitable haver escalat moltes vies a tot arreu i la primera vegada que vaig sentir fer el 'cumplevias' a Montrebei em va fer gràcia i vaig pensar que seria...