Vacances

Estarem de vacances fins al primer dimecres de setembre.  Que paseu un bon i profitós estiu. Es local social romandrà tancat fins aquella data. Us esperem ben en forma pel setembre!!!

Via ferrada i camí equipat de Ribes de Freser

17.06.17  Com que l’estiu ja és aquí, i comença a fer massa calor per segons què, ara toca cloure el programa de sortides “ferrateres” fins a la tardor, i quina...
Banzo saez

DIMECRES, 28 DE JUNYHi ha dies que quasi tot surt malament i avui a estat un dia en que quasi es compleix la dita.Les previsions de mal temps s’estenen arreu de la nostra...
Més lluny i més amunt

Diedre Laffranque, V (270 m) Tossal del Molar Gran, Vall de Besiberri.Fa un parell o tres d'anys que per celebrar l'arribada de l'estiu ens n'anem al Pirineu a escalar alguna...
El Taga des de Ribes de Freser

7.06.17  Abans que arribin les vacances d’estiu, la colla dels dimecres ens reunim per cloure la temporada d’excursions amb una ascensió de categoria: el Taga des de...
Ruta arqueològica de Montjoi

28.05.17  Després de que l’any passat fèssim un petit circuit pels megàlits escampats a l’entorn de la vila de Roses, corresponent als itineraris senyalitzats R1 i...
Senyoriu de Bertiz

var Latitud_sortida = 43.138447; var Longitud_sortida = -1.613301; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Túnels de lava a la Reunion (1).

La illa volcànica de La Réunion és ben coneguda per la seva natura, diversitat biològica i excepcional geologia, sovintejada pels amants dels descensos barranquistes, també...
Vivències per no oblidar... O millor sí?

Nota preliminar:Aquest escrit es va fer tot just acabar l'EspeleoCat-Tallers 2009. Recentment, llegint els post de les Miretades espeleològicas de l'amic Paco, de les que...
Miretades Espeològiques (27)

Aquesta foto és de l'avenc del Puigmoltó a l'any 1972, al fons la masia homònima i el poble de Begues. Deu anys després (1982) es cremà el massís (7.000 hectàrees). El...
Via chani

DIMECRES, 02 DE NOVEMBRETrobar company desprès d’un pont és bastant difícil, però aquesta setmana he tingut sort, el Josep encara no ha marxat per fer les seves mini...
Ascensió al Castillo de Acher (2.384 m)

El Castillo de Acher vaig pujar-lo l'any 1982 des de l'antic càmping de la Selva de Oza on estàvem passant uns dies de vacances. L'ascensió està més que caducada i hem...
La via ferrada del Montsant

8.10.16  Després de les vacances, el grup d’incondicionals de les ferrades ja teniem ganes de tornar a tocar l’acer de les vies, i per això vam decidir que la millor...
Neubrandenburg

Un dia vam fer un viatget de pocs dies al Nord, cap allà al mar Bàltic. Ost See diuen els alemanys. Allà on els habitants de l'antiga DDR anàven de vacances. Després de la...
Tremolor, amb febre i fred.

Kuru (6b/Ae, 330 m)Dent d'en Rosell, Queralbs. Continuem el nostre viatge pel Pirineu, i aquest cap de setmana ens n'anem a la Vall de Núria. No sabem si fer una via totalment...
Circular al pic de Coma d'Or

27.08.16  Per finalitzar les vacances d’estiu amb bon peu, decidim revisitar un vell conegut, el pic de Coma d’Or, el qual, juntament amb el pic Pedrós (o Puigpedrós...
Les Fonts de Rellinars, eixutes

Em causa un especial plaer agafar el cotxe dijous, "dia sense cotxes", per anar amb tres cargolets més a fer una passejada que serà la de retrobada després de vacances....
Tornen de vacances 2016

Tornem amb el que ha passat i continua passant.Des d'espartans pel món, amb la pujada al Teide o al castellet d'Orba.El retorn a l'activitat de grup amb la sortida a...
Boira, Cavalls i Vacances.

Los Balcones de Anayet (V+, 350m)Pic d’Anayet (2.574m) Ara fa un any, des de l'Agulla del portalet, vam veure una imponent muntanya punxeguda a la llunyania, cap a...
PIC GRAN FACHA (3005m) per l'ARESTA SUD

Alçada mínima: 1640mAlçada màxima: 3005mDistància: 19,7 kmTemps empleat: 10h20m (parades incloses)Desnivell + : 1570mDesnivell - : 1570mEl Pic Gran Facha o de Bachimaña...
Miretades Espeològiques (19) La teca

(1907) Camí a l'avenc del Club. Matadepera, Vallès Occidental. Fot. Josep M. Co de Triola (AFCEC). Com al principi només que n'havia un espeleòleg no ens hem preocupat gaire...
Via ANONYMOUS a la Paret del Pont. Montserrat

Diumenge 15 d'agost de 2016Seguim buscant vies a l'hombra del sol estiuenc i reprenent l'activitat després de les "dures" vacances, ens dirigim a la Paret del Pont a una via,...
Escales amb barana

Cresta dels Besiberris (BD, III+)CavallersCom que les maleïdes vacances sembla que no volen arribar mai, i pel que sembla que s'està convertint en tradició, fem una escapada...
Bibliotecari exprés + anglada guillamón

DIMECRES , 03 D’AGOSTCom cada any, en temps de vacances tothom marxa amb la família a la recerca d’un bon descans, però tot i així encara ens resistim a perdre el...
Perú2016: Laguna Churup

Laguna ChurupEncetem el període de vacances estivals. Enguany he tingut la possibilitat d'unir-me a un molt atractiu projecte de creuar el bassal atlàntic i poder descobrir...
LA VALL DE BOÍ: TUC DE COMAMARJA (2559m)

Alçada mínima: 1615mAlçada màxima: 2559mDistància: 8 kmTemps empleat: 2h50m (parades incloses)Desnivell + : 944mDesnivell - : 944mHan començat les vacances d’estiu, com...
De Chamonix a Grenoble, 7 dies de travessa.

Després de pujar al Mont Blanc, em vaig quedar sol a Chamonix. Van venir dos dies de pluja i mal temps, així que la Marta i el Moi van marxar i el company amb qui havia quedat...
ESTEM  de  VACACIONSSSsss....!!

ESTEM de VACACIONSSSsss....!!

Com cada any, durant aquest perióde d'estiu fem un parèntesi de les activitats tal como figura en el programa del calendari.  Paseu doncs unes...
El Ratolí dels Llavis Vermells a Narieda Oest.

Després d'unes pseudovacances que se'ns han posat de meravella, tornem a la roca de manera relaxada i tranquila, i amb aquesta calor estiuenca que no perdona. Avui, El Ratolí...
Miretades espeològiques (13) Bor i Canela

Ramon Canela (1938-2015) rebé sepultura al cementeri de Bor. Va deixar dit que, ell volia en una tomba a la terra, però el van ficar en un nínxol! Se'n van aprofitar de que...
Tossa de mar: puig de cadiretes i camí de ronda

Alçada mínima: 0mAlçada màxima: 519mDistància: 17,7 kmTemps empleat: 5h30m (parades incloses)Desnivell + : 740mDesnivell - : 740mAprofitant uns dies de descans i ara que...

Ultima sortida abans de vacances

Els dies 2 i 3 de juliol anem a passar el cap de setmana als llacs de Tristaina, a Andorra. Com és una sortida de cap de setmana, cal reservar lloc per passar la nit. Val a dir...
Via tatocao lo gall

DIMECRES, 01 DE JUNYAquesta setmana no tenim clar que volem fer però per tal d’aprofitar els dies abans no agafi les vacances el Lluis , quedem en trobar-nos al bar Anna del...
GR1: Odèn - Sant Llorenç de Morunys

Una nova etapa del GR1, per terres del Solsonès. Com ja és habitual, hem gaudit d'un dia assolellat amb grans vistes al llarg de tot el camí, que avui recorria indrets...