Vía Ferrata Tossal de Miravet K4 (Pont de Suert, Lleida)

Vía Ferrata Tossal de Miravet es una excelente vía ferrata con 2 puentes Nepalís, Desplomes y hasta una Tirolina (poco común en la zona). La instalación es de primera calidad y bien pensado. Lo mantienen la escuela de montaña que pasaréis para aparcar. La dificultad es progresivo y hay 3 escapes por lo que es […] La entrada Vía Ferrata Tossal de Miravet K4 (Pont de Suert, Lleida) aparece primero en RocJumper Portal Montaña · Via Ferrata Escalada Barranco Senderismo Material ....

MONTSERRAT. PARET DEL PONT. Via TASMÀNIA

18/07/18. Aquest dimecres tornem a ser colla i anem a buscar l’ombra a la Paret del Pont, per fer la via Tasmània. Aquesta via és una de les més repetides de paret....
Agulla de la Bandereta, via Cerdà-Riera

13.07.18  A la nostra recerca de les cares ombrejades de Montserrat, en Pau em proposa d’anar a la muralla oest d’Agulles a fer la via Cerdà-Riera a la Bandereta,...
Via infidels + via de la gavina

DISSABTE, 07 DE JULIOLArriba el cap de setmana i a esparreguera estem de Festa Major, dies de  xerinola, moltes passejades i concerts fins altes hores de la matinada. Vaja...
MONTSERRAT. PASTERETA. Via TOMASÍN.

12/07/18.A la via TOMASÍN, toca l’ombra al matí, aprofitant què la Isabel no l’ha fet hi anem.Tot i què la via és va fent i la mobilitat dels còdols va decaient,...
CAMARASA. SABARDÓ. Via RUPIT-GARRETA.

11/07/18. Ja tenim la canícula a sobra, toca cercar l’ombra. Avui tornem a ser colla i el Boi va de re-entre , així què ens decidim per anar a la via Rupit-Garreta al...
Agulla de la Granota, via Pique Longue

29.06.18  Ja ha començat l‘estiu i això es nota amb un augment sobtat de les temperatures, però avui el dia s’ha llevat fresquet gràcies a l’abundant pluja del...
PARET DEL DOLL. Via AMAGATALL DE FANTASIA.

5/07/18.  Quedem amb el Marc (bloc empotrat) per fer escalar, això és fàcil, ara trobar a quina via anar, té el seu què. Després de diverses opcions i de...

Vía Ferrata Roc del Quer o Directíssima K3 (Canillo, Andorra) 2018

Vía ferrata Roc del Quer o Directíssima debe su nombre a que es la forma más recta y directa de subir al mirador de Roc del Quer. Donde hay unas excelentes vistas al Canillo....
ROCA GRAN DE FERRÚS. Via L'INDI SEDICIÓS.

30/06/18. La Roca Gran del Ferrús està en un lloc idíl·lic i tranquil d’aquell què enamora. A primers de mes (juny) vam anar-hi amb la intenció de fer la via...
Gorra Frígia, via Fernando Lajarín

19.06.18  Semblava que, just a les portes de l’estiu, el temps començava a millorar i la calor es faria evident, per això en Pau em proposa d’anar a la Gorra Frígia...
PEDRAFORCA. Via ESTASEN.

26/06/18. El Pedraforca, terreny d’aventura garantit, on les ascensions tenen el plus de l’aproximació, l’escalada i el descens, no sempre evidents on haurem de...

Vía Ferrata Racons K4 (Canillo, Andorra) 2018

Vía ferrata Racons es una bonita manera de subir a Roc de Quer y combinar con las múltiples vías ferratas de la zona. Cuenta con 2 desplomes interesantes aunque muy bien...
MONTSERRAT. CAVALL BERNAT. Via PUNSOLA-RENIU.

23/06/18.El Cavall Bernat, altiu i desafiant, tot un símbol què no ens cansem de pujar-hi. Avui tornem a tenir una bona ocasió per a fer-ho, celebrem els 60 anys del...
Malanyeu, paret del Devessó, via Aina

13.06.18  Avui que està previst que la meteorologia ens doni temps fins al migdia, aprofitem per a fer una ràpida incursió a la paret del Devessó (Malanyeu, Alt...

Les Tines de Flequers (Pont de Vilomara, Barcelona)

Les Tines de Flequers son unas construcciones únicas y espectaculares para almacenar uva y elaborar vino en los límites del parque natural de Sant Llorenç de Munt. Estas...
PEÑA RUEBA. MALLO LA MORA. Via SANTI SAGASTE.

13/06/18.Després de la pluja d’ahir a donat pas a un fort vent, volíem anar a la vessant est de la Peña Rueba, però està molt exposada al vent, així què fem un canvi...
MALLO COLORADO. Via ANORÈXIA.

12/06/18.Avui no estava previst i ha començat el dia plovent de valent. Esmozem tranquil·lament i anem a fer una volta i dinar a Ayerbe. Tornem cap a Riglos i ja no plou,...

Vía Ferrata Cuenca – La Lista Completa

La lista completa y actualizada de las Vías Ferratas de Cuenca después de nuestra reciente visita. Podéis usar el buscador o también ordenar la tabla según os guste....
PEÑA PREDICADERA. Via AFRODITA.

11/06/18.Marxem cap a l’Aragó i fem una parada a la Peña Predicadera. El temps encara aguanta i el sol no acaba de ser intens. Què agradable què és aquest solitari racó,...

Polea para Tirolina en Vía Ferrata

¿A quién no le gustan las tirolinas? ¡A nosotros nos encanta hacerlas en las vías ferratas! Para hacerlas deberemos de llevar una polea o en caso de andalucía se necesitan...

Vía Ferrata Puente de Vadillos K2 (Puente de Vadillos, Cuenca) (De pago)

Vía Ferrata Puente de Vadillos es la primera vía ferrata de cuenca con lo que también se nota su particular instalación. Fué la primera vía ferrata instalada en Cuenca....
BARRANC FONDO. Via L'ADOPTADA.

30/05/18.Tornem a dubtar, apostem per anar cap a Ponent i acabem escalant sota la pluja. Ens trobem a l’Hotel del Bruc i marxem cap a Sant Llorenç de Montgai, parada per...
PIC DEL MARTELL. Via EXCÀLIBUR.

28/05/18. Tornem a les prediccions meteorològiques incertes, davant dels dubtes ens refugiem al Pic del Martell. Les tempestes van rondant, però sembla què aguantarà....
Intent a  la via  mar de pedra

Intent a la via mar de pedra

DIMECRES, 23 DE MAIGAmb un lapsus de temps de tres dies he pogut copsar dues maneres de viure l’escalada però que si es presenten quan estàs escalant cal saber acceptar i...
La ferrata de les roies de pinyana

Em truca en Pinto. És dimarts. Demà pot sortir. Em proposa anar a fer la Ferrata de les Roies de Pinyana. No m'agraden les ferrates però no li puc dir que no. A més és una...