Crònica de Noruega del 12 d’agost

Dissabte 12 d’agost de 2017: Ens despertem ben matí i com no segueix la persistent pluja. Avui tenim 550 quilòmetres de carretera fins la ciutat d’Oslo. L’idea inicial era fer una parada per a contemplar la vall que forma el riu Rauma i els precipicis de Trollveggen (la paret dels Trolls), que amb 1800 metres […]

Breu crònica de la marató de Barcelona

Satisfacció en acabar una nova marató. Foto: Marga PradasAhir vaig córrer la marató de Barcelona. Em costa plasmar en paraules el que vaig viure per tot el que la marató...

Crònica de Noruega del 13 d’agost

Diumenge 13 d’agost de 2017: Comencem el dia amb un suculent i extraordinari bufet lliure a l’hotel. Puntual a les 9:00 h, la nostra guia peruana a Oslo Rosa Cardenas, ens...

Crònica de Noruega del 11 d’agost

Divendres 11 d’agost de 2017: Són les 7 del matí i ja estem agafant forces en el desdejuni per a un dia molt exigent, ja que avui anem a realitzar la ruta més dura del...

Crònica de Noruega del 10 d’agost

Dijous 10 d’agost de 2017: L’estada a l’hotel de Geiranger se’ns queda curta. Unes bones vistes, el millor menjar fins ara i bons serveis (jacuzzi i sauna incloses) fan...

Crònica de Noruega del 9 d’agost

Dimecres 9 d’agost de 2017: Són les 8 del matí i ens resulta difícil abandonar aquest bucòlic hotel a la vora del fiord dels Somnis. Però hem de continuar el nostre camí...

Crònica de Noruega del 8 d’agost

Dimarts 8 d’agost de 2017: El dia anterior el recepcionista de l’hotel ens havia recomanat que desdejunarem a les 7 del matí per a evitar els grups de xinesos i/o...

Crònica de Noruega del 7 d’agost

Dilluns 7 d’agost de 2017: Són les 6:30 h. del matí a Bergen. Aguaitem per la finestra, i sorpresa! No plou i fa sol. Estem d’enhorabona. Ens acomiadem de Bergen amb un...

Crònica de Noruega del 6 d’agost

Diumenge 6 d’agost de 2017: Continua la persistent i molesta pluja. Diuen que Bergen és la ciutat més plujosa d’Europa, i nosaltres podem donar fe. Estem més arrugats que...

Crònica de Noruega del 5 d’agost

Dissabte 5 d’agost de 2017: Segueix plovent. A les 9 del matí, deixem enrere el poble de Voss per a resseguir una preciosa carretera turística que bordeja el Fiord de...

Crònica de Noruega del 4 d’agost

Divendres 4 d’agost: Avui teníem un dia llarg de bus per davant. En primer lloc, es dirigim a Avaldsnes per a visitar un poblat víking. Una peculiar guia mexicana ens...

Crònica de Noruega del 3 d’agost

Dijous 3 d’agost: Avui “matinejada padre”, a les 6:00 el desdejuni, ja que anàvem a visitar el Preikestolen o el Púlpit, el monument natural més popular de Noruega i...

Crònica de Noruega del 2 d’agost

FIORDS DE NORUEGA Una experiència única Dimecres 2 d’agost: A les 10:30 i amb puntualitat “noruega” arribem a l’aeroport de Stavanger. Desprès de conèixer al nostre...

La Marxa de la Selva: Crònica de l'Esteve

07:00 matí i comença la marxa de la selva-prades, a diferencia de fa 15 dies aquesta m'he l'agafo amb més cap i seny.Després de passar per l'Albiol i Montral arribem a...

Puig Vicenç, crònica d'un incèndi

Era una enganxifosa tarda de diumenge 28 de juliol amb una calor asfixiant. Per sobre de la taulada de casa vam veure una gruixuda columna de fum, semblava...