ERMITES de BONANSA

Vacances d'Agost   Bonansa es un poble d'Osca, molt proper a Vilaller (Catalunya). Que ens regala una molt bonica ruta circular força fàcil de fer i seguir, ja que esta totalment senyalitzada com a sender de petit recorregut (PR.HU-214, Marques = groc i blanc).  Es una ruta circular denominada Ruta de les Ermites de Bonansa, que podem fer amb unes 3 hores de marxa, a la que tindrem que sumar les aturades per visitar les diferents Ermites, esmorzar....etc. --   * En l'apartat de fotos en teniu les imatges sota el titol de  ERMITES de BONANSA *

Ruta de les ermites romàniques.

Descripció de la ruta; excursió circular pels termes municipals de Castellbell i el Vilar, Marganell, i un petit espai de Monistrol de Montserrat. El recorregut d'uns 11...

Veciana: Ruta de les ermites (658 m)

Dijous 9 de novembre de 2023MatinalHora de sortida: Vuit del matí.  Ubicació: Comarca de l’Anoia.  Temps aproximat: 2 h 30 min (6 km)  Desnivell: 142 m...

Bonansa: ruta de les 4 ermites

Un any més comencem el curs amb l'Acampada social on les diferents seccions del CEL organitzem una trobada on les diferents seccions fan activitats en un mateix entorn....

Ruta de les Ermites d'Aiguafreda

Hem fet una nova excursió matinal, en aquesta ocasió per l'entorn d'Aiguafreda, visitant un parell d'ermites de la zona. La major part del recorregut està...

De les ermites a les fites

Rogaine del Montserratí - Collbató 19,4 km. 3-48-14  450 metres de desnivell positiu, 153 punts, 27 fites 14èns de 19 classificats en Homes veterans, 30è en homes...

Camí de les ermites de Badalona

Una nova excursió aprofitant l'inici del desconfinament, que permet fer exercici de 6 a 10 del matí, encara que no permet els desplaçaments en cotxe. Aquest horari ens limita...

Per les ermites de falset

L'atzar em fa estar a Falset. Tinc un moment i pregunto on puc anar. A les ermites de Sant Gregori i Sant Cristòfol al peu de les Torres d'Altafalla em diuen.Es tracta d'una...

Ruta de les ermites de Tella

var Latitud_sortida = 42.574470; var Longitud_sortida = 0.184577; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...

Ruta de les ermites de Montserrat

13.04.19  La muntanya de Montserrat ha estat des de temps molt antics un recer per a la vida eremítica, desenvolupada inicialment a la part baixa i mitjana de la muntanya....

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019La sortida d’avui ha sigut a Prats de Lluçanès hem donat un tomb per les ermites que envolten la població.Aproximació des del...

Ruta de les ermites romàniques (360 m)

Dimecres 10 de gener de 2018Matinal - Primera sortida de l’any 2018Hora de sortida: Dos quarts de nou del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 2 h 30 m...

Volta de les ermites Velles (Valldemossa)

Mirador dels TudonsAquesta és una caminada pels voltants de la ermita de Valldemossa i de les ermites Velles. Entre frondosos boscos d'alzines passarem per diverses...

Les ermites de cardó

Diumenge tenim ganes d'estirar les cames, així que decidim arribar-nos a la vall de Cardó per fer la ruta de les seves ermites. Els monjos carmelitans es van instal.lar en...

Quarta Quatre Ermites de Ripoll

La prova, puntuable per al Campionat del Ripollès, enllaça les quatre muntanyes que envolten la vila

Ruta de les 10 ermites - Santa Coloma de Farners

Sortim de Santa Coloma de Farners pel parc de Sant Salvador per una pista sorrosa que va pujant amb pendent moderat, anem trobant pel  camí roques característiques amb...

Matinal per les ermites de Pontons

23.03.14  Després d’una calçotada com la que alguns de nosaltres vam fer ahir, cal fer-la baixar amb una bona caminada, però com que les previsions meteorològiques no...

Entre terra de castells, ermites i monestirs...

Sta Eugènia a les PilesQuedo amb una gent de Tarragona a Cabra del Camp. Surto d'Alcover i vaig fins a Valls per agafar la carretera del coll de l'Illa. Al tomb de la paella...

Les 3 ermites de la Llitera est

Distància: 65kmDesnivell: 1600mDificultat: en general baixa tot i que els descensos de St. Quillis i de St. Salvador tenen punts exigentsCiclabilitat: 99,5% Durada total:7hPunt...

20/10/13 Ruta de les Ermites de Falset

Molts cops passem pel costat de llocs que són impresionants i no ho sabem. Aquest és el cas de les Ermites de Falset. En aquesta ocasió, els senderistes vam ser:Àngels,...

Ruta de les X ermites (11-11-2012)

CaminadaFeia temps que volia fer aquesta Ruta de les X ermites i m'hi vaig posar abans no fes massa fred i el dia fos massa curt.La sortida és a Begues, i tot i que en ser...