Estany de l’Orri – Pla de les Someres (2.328 m)

Dissabte 28 d’octubre de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 4 h (7 km)Desnivell: 400 m (acumulat)Dificultat (1): Normal.Programa: Sortirem a l’hora esmentada i anirem en direcció a Berga i el túnel del Cadí, on ens aturarem a fer el tallat. Després seguirem en direcció a Bellver de Cerdanya i Martinet.A Martinet agafarem la carretera LV-4036 fins a Lles de Cerdanya. Creuarem aquesta població deixant l'església a la nostra esquerra i seguirem...

Pic de l´ Estany Mort (2746 m.)  24-01-16

Pic de l´ Estany Mort (2746 m.) 24-01-16

Diumenge, 24 de Gener de 2016.ens llevem al final de la carretera de Ransol, som el Jaume, la Bea, la Cèlia i jo.Allà ja ens trobem amb el Noel i el Pep, i els...
Refugi del Gerdar - Estany Negre de Cabanes

Una curta escapada per una zona per on no acostumo a anar, hauria d'haver estat l'inici de tres dies per la zona però a la baixada em va tornar a agafar mal als genolls i vaig...

324 estany d'ivars 15.04.15

324 ESTANY D'IVARS 15.04.15Galeria de fotos d'en Manel: cliqueuGaleria de fotos del Avifont: cliqueu++++++++++++++++++++++++++
Andorra: Estany de l'Estanyó

Excursió realitzada el 12/10/2013La caminada que presentem, no gaire llarga, però amb un desnivell notable, ens permet endinsar-nos pel Parc Natural de la Vall de Sorteny, al...
Molí del Salt - Estany de l'Orri

Molí del SaltSegon dia de viatge pels Pirineus. Els objectius d'avui són tots relacionats amb l'aigua: visita al bonic saltant d'aigua del Molí del Salt des del poble de...