Penya Segat Falconera - Sector Port - Via Miramar.

Aquestes èpoques de l'any ens agrada anar a La Penya Segat de la Falconera - Garraf. Escalar a la vora del mar,  amb una temperatura agradable i una roca excel·lent són al·licients suficients per anar-hi. Avui hem engrescat al Miquel que ha baixat de les muntanyes per escalar al mar i li ha agradat força.Fa uns dies vaig veure uns comentaris de re-equipament d'aquesta via i conjuntament del bon record de la via Vertical ens ha animat a anar-hi.Aproximació: des del Port del Garraf seguirem per...

MORRAL DE PENYA ROJA (TIVISSA). Via CASIQUIARE.

29/11/17. Quedem amb el Remi per anar al Morral de Penya Roja (Tivissa), jo no he escalat en aquesta zona i ho tenia pendent. El dia és fred i amb vent gelat, però a la paret...
A la Tosa Pelada des de Port del Comte

Distància: 28 km.Desnivell: 1200 m.Dificultat: mitjana-alta, molt puntualment alta.Durada total: 4 hPunt de sortida: estació d'esquí de Port del Comte.Des de l'aparcament de...
Tuc deth Pòrt de Vielha

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Boca sud túnel de Vielha-Bosquet des Paus-Pletiu dera Escaleta-Estanh Redon-Tuc deth Pòrt de...
Les serres d'Odèn i Port del Comte 2017

Aquesta ruta la vàrem fer per primer cop el juny del 2016 i és d'aquelles que val la pena fer un cop l'any, la zona per on transcorre prou s'ho val.Després d'un bon...
Penya segat de la falconera.

22/06/17. Avui sortim a la tarda però amb aquesta calor què fa, tenim mandra fins hi tot de caminar. Anem a la cara est del Penya Segat de la Falconera buscant l’ombra, quan...
Ressenyes del Sector Huajalotes a Xèrica.

Ja fa molts dies que vàrem visitar aquest bon sector,crec recordar que estava orientat a Sudest. Les vies diria que són força llargues (30?) i les que vàrem provar nosaltres...
De llagunes al port del cantó

L'altre dia mirant un mapa de l'editorial Piolet del Salòria vaig marcaven un camí que pujava molt bé de Llagunes al Port del Cantó. El mes que ve he de dur una excursió de...
Ressenyes del sector Cremat.Arbolí.

Sector amb un ampli ventall de IV i V,força 6a/b i tres anecdótics 6c/7a.Per tant el sector dona de si per acompanyar a novells i no aburrir-nos massa.El sector és bastant...
Via Falconera a la Falconera.

Interessant via marinera,pels qui els hi agradi escalar damunt del mar. Deixant de banda l'entorn la via l'he trobat força variada i amb roca de primera llevat de la tirada de...
GUADALEST. PENYA ALCALÀ. Via LA DIAGONAL.

20/02/17. Rebo un Wasap d’en Josep, el febrer volem anar a escalar a Alacant t’apuntes?... hi tant. Avui sortim cap a Alacant, el Josep Santasusana, Joan Brunet, Xacó, Xavi...
Ressenyes del sector Can Xamaio (Mediona).

Primera visita a Mediona i per tant no podem comparar amb la resta dorientació de la paret és Sud Est, el sol aguanta una mica més a les primeres vies del sector dreta i a...
Garraf. penya segat de la falconera

14/02/17. Després d’uns dies rúfols avui anunciaven el mateix tarannà, però ha sortit un bon sol, un rampell i cap a Garraf, mar, sol i roca. Concentració,...
Raquetes al Port del Comte

Aquest diumenge tota la familia hem anat al Port del Comte a fer una excursió amb raquetes. Hem sortit des del parquing de l'Estivella hi hem anat a fer el Padró dels quatre...
La Falconera del Garraf, via Bavaresa

2.02.17  Aprofitant una petita treva de la meteorologia tan adversa que fa darrerament, anem cap al bonic poble de Garraf, en plenes costes homònimes, per fer una de les...
Allau sense ferits al Port de la Bonaigua

No hi han hagut ferits, ja que la C-28 ja es trobava tallada per risc de despreniments de neu | Ha caigut per sobre de la zona d'accés al bosc del Gerdar, en un tram de...
Ressenyes de Penya Senyal.

Després d'escalar el 50% de les vies d'aquest sector n'hem tret diverses conclusions:la roca no està massa pul.lida fins i tot és abrassiva en algunes rutes,la majoria de...
Foquejant la pols de Port del Comte

Foto: JordiPOCap de setmana d'agradables lliscades per Port del Comte, guiats exquisidament per l'Ignasi que coneix pam a pam la zona; i és que aquest era un cap de setmana on...
Amb esquís pel Port del Comte

He començat la temporada d'esquí de muntanya 2016-2017 amb una excursió —en podríem dir una passejada amb esquís— al massís del Port del Comte, en un dia...
Ressenya del sector Iniciació de Xert.

La intenció era visitar el sector El Fardatxo que pels comentaris de la xarxa semblava ser el millor de Xert,però vàrem ser incapaços de trobar-lo i sense saber a quin...
Via PERDUTS. Abella de la Conca. Sector Ajagudes

Diumenge 16 d'octubre de 2016Tornem de nou al poble d'Abella de la Conca i aquest cop a una zona nova, a la via Perduts que es molt a prop de la entrada del poble.Una zona que...
Per les Serres d'Odèn i Port del Comte

És una zona que tot i estar a prop de casa teníem una mica descuidada, hem passat diverses vegades per molt a prop però mai per aquí.Aquest cop a estat en petit "comitè",...
Garraf, penya segat de la falconera

19/03/16. El bar muntanya de Collbató avui és el cau d’un bon grapat d’escaladors dissertant sobre les possibilitats d’on podrem escalar avui. Fora però el plugim va...
Ressenyes del Sector Folló dreta.

En Joan Boter ha equipat aquest nou sector i em fa arribar les ressenyes perquè les difongui. Moltíssimes gràcies per la feinada, els que heu escalat en aquesta paret ja...
Fiuuuu... skimo al Port del Comte

**Un parell d'anys que aquesta muntanya aplanada no es vestia d'un blanc tan generós... allò que fou un quotidià i ara es celebra per extraordinari.. com li costa a l'hivern...

Vertical al Penya Segat de la Falconera

Via discontinua i amb roca agraïda per autoassegurar-se però no de gran qualitat; De totes maneres si li sumem l’aproximació, el descens i l’entorn, ens...
Garraf, penya ginesta, esportiva.

10/02/16. Aquesta tarda posem rumb cap a Montserrat però enseguida donem la volta, està plovent i Montserrat està molt ennuvolat.  Com a consolació ens arribem a...
Penya segat falconera garraf

6/02/16. En Xavi no ha escalat mai al Garraf així què avui acabem fent un puja baixa pel penya segat de la Falconera. Quedem amb el Jaume al Garraf , el dia està enlleganyat...
GARRAF, PENYA SEGAT FALCONERA, Via VERTICAL

3/01/16. El Penya segat de la Falconera, està plena de vies en estat  decadent mostra del què va ser, és difícil de identificar les línies, pitons, burins,...
Garraf, penya ginesta

16/12/15. Avui acomiadem l’escalada de tarda dels dimecres fins el proper any. La intenció era fer esportiva, però al final com som tres hem fet una mena d’escalada...