Vía Ferrata Benitandús K1 (Benitandús, Castellón)

Vía Ferrata Benitandús es para coleccionistas o iniciación. Está rodeado de un pequeño pantano con paisajes de ensueño. El entornos es un precioso aunque la vía ferrata es poco interesante para los más activos. La instalación es un poco justa, los cables de vida son muy finas, aunque parece que aguanta bien. La exposición es […] La entrada Vía Ferrata Benitandús K1 (Benitandús, Castellón) aparece primero en RocJumper Portal Montaña · Via Ferrata Escalada Barranco Senderismo Material...

Vía Ferrata Piedra del Castillo o El Castillo K2 (Fuertescusa, Cuenca)

Vía Ferrata Piedra del Castillo o El Castillo es un complemento asequible y perfecto para completar con la vecina Vía Ferrata Asalto al Castillo. Se acaba de estrenar, se ha...

Vía Ferrata Asalto al Castillo K4 (Fuertescusa, Cuenca)

Vía Ferrata Asalto al Castillo es una vía corta aunque explosiva y muy deportiva. Le gustará a la gente que buscan emociones fuertes. Se acaba de estrenar, se ha inaugurado...
MONTSERRAT. TALAIA GRAN. Via CERVERA-RAÚL.

28/04/18.La predicció no és gaire bona aquest dissabte, davant dels dubtes d’on anar ens quedem a Montserrat. Montserrat està emboirat però sembla què aguantarà,...
ROCAMAURA. Via DEL

ROCAMAURA. Via DEL "MAÑO"

25/04/18.  Avui al final ens ajuntem quatre, per quedar ja ens hem fet una mica d’embolic. Anem cap a l’Estartit, entre una cosa i un altre arribem tard a la...
Serrat del Coniller, via Directa de l'Avatar

20.04.18  Avui fa poc més de mig any que vam assolir el tossal més oriental del serrat del Coniller, per la via Liebe Clàudia, i ja tornem a ser aquí, al final del camp...
ROCA DELS ARCS. Via ROSA DEL SUR.

17/04/18.Avui quedem amb el Remi per anar a la Roca dels Arcs, portava varies propostes, però en Remi li té ganes a la via “Rosa del Sur” i com diu ell aquesta puntua...
ROCAMAURA. Via POSEIDON

5/04/18. Avui no posem rumb a ponent, com de costum, el posem cap a llevant. Feia molt temps què volia fer una visita a la Rocamaura a l’Estartit. Com a primera visita optem...
Peña Rueba, via Sendero Límite

27.03.18  Després d’escalfar els motors a la Cresta de la Cruz a Olvena, l’endemà l’Antonio, el Pau i jo vam anar cap a la Peña Rueba, un conjunt de moles...
Olvena, via Cresta de la Cruz

26.03.18  Aquests dies previs a la setmana santa hem tingut l’oportunitat de fer una petita estada a Barbastro des d’on hem pogut anar a escalar a zones que normalment...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via MAGIC-LINE.

28/03/18. Amb un dia de primavera ens arribem fins a Gorros. Ens decidim per la via Magic-Line al Gorro Frigi. La via comença en una balma, espit visible, on...
Serrat d'en Muntaner, via Traca i Mocador

Una tarda de gresca i xerinola de l’any 2012, un grup de joves que van sortir a passejar pel Clot de la Mònica van obrir, com qui no vol la cosa, una nova via d’escalada a...
Paret del Devessó, via Adéu Espanya

7.03.18  Després d’aquest llarg període d’abstinència forçada per una meteorologia realment adversa, ja teniem ganes de canviar la resina del rocòdrom per preses...

Diumenge, via verda del Berguedà

Aquesta ruta segueix l’ antiga via del ferrocarril Manresa-Berga-Guardiola de Berguedà. El recorregut arriba fins un pont enderrocat que hi ha mig quilòmetre més amunt del...
Sant Llorenç, via Punta d'en Serreta

31.01.18  En ple hivern, i a la recerca de les cares sud, al Pau se li acut de tornar a Sant Llorenç del Munt on, ja fa quasi un any, vam pujar la via Aresta dels Cavalls....
Paqui castella + via del peta

DISSABTE, 03 DE FEBRERAquesta setmana fa molt mal temps però per dissabte donen una finestra de bon temps i no volem perdre l’oportunitat.Quedem amb el Joan per fer una...
Barranc fondo. via

Barranc fondo. via " Malalts de Roca"

ressenya de laTotxa Petra.Aquest dissabte tornem al barranc fondo a on la setmana passada hi vàrem veure un parell de vies. Amb informació trobada a la xarxa ens hi apropem...
MONT-ROIG. PALA ALTA. Via BROTHERS RUIZ.

29/01/18: Avui ens retrobem amb el Min i el Manel per escalar plegats. Posem rumb a Ponent i durant el camí ens decidim per anar a la via Brothers Ruiz, el tres l’hem fet...
LA MUSSARA. Via EL PREU D'UN SOMNI.

27/01/18: El divendres ha plogut de valent, teníem un pla A què el deixem per més endavant. Com a pla B surt la Mussara, avui és la primera vegada què escalarem plegats amb...
Via ferrata de Penyaflor

17 de desembre de 2017Entre els pobles de Reguers i Alfara de Carles, a una de les portes del Port del nord-est del massís, trobem el Penyaflor, un turó de 514 mts...
Miranda de Can Jorba, via Sol Solet

12.01.18  Tot just despunta el dia quan, veloços, correm en direcció a Montserrat per tal de tocar el seu “pinyoler” i així fer baixar els torrons, els...
ABELLA DE LA CONCA. Via LLAÇ GROC.

15/01/18: Aquest dilluns quedem amb el Jordi Lluch, ell surt d’uns dies engripat i aprofitant què han publicat (sisbemessanapren)  dues noves vies a Abella de Conca ens...