Inversió Tèrmica.

De les guapes i repetides del lloc amb molt bona roca i prou variada ja que és majoritariament de placa però te un tram de díedre a L6 que l'hi dona el toc.Bona roca i les inevitables feixes.Reequipada amb parabolts,nosaltres hem enllaçat les dues primeres tirades.Accés: Àger seguir la carretera cap al Coll d'Ares. Una mica abans d'arribar al coll prendre una pista a la dreta en direcció a Colobó. La pista passa per sota de les parets, aparquem més o menys a la vertical de la via.Aproximació: Amb la foto de la ressenya veurem la via perfectament des de la pista, agafem una traça bastant definida que arrenca des d'una tartera i que en uns 15' ens deixa a la base de la paret.La seguim a l'esquerra uns doscents mètres. La via arrenca a l'esquerra de l'altre clàssica Esperó Badalona.Parabolt visible a uns tres mètres del terra.Orientació: Sud.Material:  Nosaltres hem fet servir un joc de friends des de l'Alien verd al Camalot #1,guardar aquest últim per reforçar la R6,18 cintes si enllaçem L1+L2. El ferro només l'hem fet anar a les tirades 6 i 7.Grau obligat: V+.Descens: Acabada la via cal pujar fins la carena.  Un cop a la carena seguim cap a la dreta (est) fins que unes fites ens marquen la feixa a través de la qual s'accedeix a la canal de baixada que sense pèrdua ens retorna a la pista.

Energia solar

DIUMENGE, 05 DE FEBRER DE 2023El darrer diumenge ja varem quedar amb el David per tornar a fer una escapada d'escalada, tan sols resta decidir el lloc i la via.El dissabte...

El jardin de keleden + socol coll de porta

DIUMENGE, 29 DE GENER DE 2023Les temperatures per aquest diumenge segueixen baixes, però les ganes d'escalar poden més que el fred i quedem amb la colla de Vilafranca...

Serra de Picancel

Hem fet un gran recorregut per la Serra de Picancel, unes muntanyes situades al costat de la població de Vilada. Es una zona agrest i salvatge, amb camins i...

El Tercer Hombre a Àger

El Tercer Hombre és la típica via d’oferta. Calcari del bo, tirades guapes i assegurances per no patir ni mica ni gens, destí perfecte per les jornades hivernals...

Barranc de la Coscollosa - Prat d'en Rubera

15- 05- 16 Des del Refugi de la UEC, de Caro, el guarda Pere Ros ens proposa una interessant sortida per descobrir racons preciosos del Port, a la zona del Barranc de la...

Via Inversió Tèrmica a Ager

l L'altre dia finalment coincidim per poder sortir amb la resta de companys de la colla. Sóm cinc, en Toni, en Marçal, en Ricard, la Cristina, i un servidor. Ja fa temps que...