15 anys de... l'Aurora a la Paret del Lacó

La Paret del Racó és una petita o molt petita paret de Font Ferrera que sobresurt entre La Bruixa i la Punta de l'Alba, i buscant les debilitats del balmat transcorre la desconeguda i romàntica Aurora.Jo la vaig fer abans no arribessin els reis d'orient de l'any 2003 en solo integral i recordo que la sortida cap a l'esperó m'ho vaig tenir que mirar dues vegades abans de decidir-me (amb corda o sense tampoc hi ha massa diferència, diria).Apa! Fins aviat i el que no recordo és si em van portar carbó...

La Markitos a la Paret d'Aragó.

Jornada bipolar espectacular a Montrebei. A baix: boira, fred, excursionistes i soroll. A dalt: solet, caloreta, escaladors i tranquilitat. Oh! Quin encant de dia! i més...
Estel de l'Alba a la Paret dels Sostres.

Bona jornada d'escalada avui a la Paret dels Sostres del Montroig. Ens hem decidit anar-hi per por a la boira de la plana però al final res de res. I la via escollida l'Estel...
Segon còctel de vies a la Paret Formiguera.

Darrerament no estic afortunat en les jornades d'escalada i encara sort de poder-ho fer. Avui entre núvols i alguna gotellada em fet un altre còctel de vies a la Paret...
15 anys de... l'Esperó Badalona al Cap del Ras.

L'Esperó Badalona va ser la tercera via que vam fer en aquest vessant assoleiat del Montsec, i la veritat és que els records es confonen amb les altres vies que hi he anat...

Guerreros de la Roca a la Paret del Dispensari

La Guerreros de la Roca és un regal de via pels qui gaudeixin fent anar la ferralla. Tota ella en fissura menys uns pocs metres de la primera tirada, esdevé el terreny de joc...
Via PA-BA. Paret del Devessó

Aquest dissabte, veient les previsions de la meteo, hem apostat per Malanyeu. Quan hi hem arribat la part baixa de la paret encara estava humida i el cel tapadot... Un cop a la...

Barra Lliure a la Paret de l’Aeri

La Barra lliure és, malgrat que algun dels seus equipadors s’entesti a dir el contrari, una proposta prou interessant per escalar a la Paret de l’Aeri. De caire...
Esperó dels elfs, a la paret d'Escales

Baixant del pic de la Solana de Llauset, i per rematar 5 dies escalant pel Pirineu, ens parem a la presa d'Escales per fer la darrera escalada.És una paret que em porta molt...
15 anys de... la Nivea a Canalda.

Dins els actes de la segona trobada d'escaladors de Canalda, ara fa 15 anys que s'ha dit ràpid, vaig tenir la sort d'escalar la Nivea amb un dels seus oberturistes. Jo, ja...
Via

Via " Badalona" a la paret de Cabirols

El dissabte el Pany ens va proposar anar a escalar aquesta via que havia obert ell i en F. Suñol l'any 2.000, ara fa 18 anys, i que encara no havia repetit.La via estava...
15 anys de... la Via del Castell a Cambrils.

La petita vall de Cambrils queda en un racó de món on durant molts anys l'únic que si podia escalar era una petita zona d'esportiva. Les possibilitats hi eren però calia...
15 anys de... la Visiblitat Reduïda a Canalda.

Moltes vies hi ha a Canalda però cap d'elles travessava el sostre de les curioses i boniques Coves del Moro. Així que el motiu principal de la Visibilitat Reduïda era...
Montsec paret del doll. xemeneia fonda.

1/09/18. Anar al Doll, és garantia d’aventura. En aquesta paret l’escalada és el medi per a pujar-hi més què un objectiu propi de l’escalada.La xemeneia fonda està...
Estrella a la Paret de la Xurulla

Via que aprofita el poc terreny disponible a l'extrem dret de la Paret de la Xurulla. El primer llarg és bastant discontinu. El segon llarg és més vertical, però en algun...
Via del Diedre Vermell a la Paret del Montnou.

Feia molt temps que no visitava la paret del Montnou a Odèn, l'última vegada que ho vaig intentar una pedra en el camí va deixar el cotxe fora de combat. Però avui, dins la...
15 anys de... la Via d'en Martí a Cal Fité.

Quan van obrir la Via d'en Martí a la part alta de la Vall de Lord de seguida és va convertir en clàssica i perfecta per aprofitar els matins d'estiu. A més a més, obria...
San Miguel a la Paret de la Xurulla

Via de característiques semblants a la seva veïna Estrella. Aprofita el terreny que queda a l'extrem dreta de la Paret de la Xurulla, i que pot anar molt bé per acabar...
Via THE WALL a l'Elefant 35 anys després

Dissabte 11 d'agost de 2018 A finals de juliol de 1983 i estant a Sant Benet, ens recomanen una via nova de grau "guai" i "tope assegurada". a l'elefant per la cara nord,...
15 anys de... la Nord Clàssica al Vignemale.

Amb el Marià ja ens havíem convertit en un mixte de client-guia i companys-amics i durant diversos estius vam fer sortides super interessants. Avui fa 15 anys vam decidir-nos...
MONTSERRAT. PARET DEL PONT. Via TASMÀNIA

18/07/18. Aquest dimecres tornem a ser colla i anem a buscar l’ombra a la Paret del Pont, per fer la via Tasmània. Aquesta via és una de les més repetides de paret....
15 anys de... la Cerdà Pokorski al Calderer.

La Cerdà Pokorski al Calderer va ser, avui fa 15 anys, la meva tercera via a la cara nord del Pedraforca. Recordo que vam entrar per les cornises i vam sortir per la Pany...