La Codolosa Dreta (Est)

Montserrat La Codolosa Dreta (Est)Un racó agradable per fer una matinal, rapida o un capvespre agradable.Aproximació  :El  camí, que se esta imposant, surt de la part superior de Collbató,  Aparquem el cotxe al cap de munt de Collbató, hem pujat per el carrer dels Graus i aparquem a la cruïlla del carré de la Drecera, seguim aquet carrer a munt i al cap de pocs metres el camí es divideix en dos, el que va a l’esquerra i que va als Graus i el de la dreta que ens deixarà al...

La Codolosa Central

La Codolosa CentralUn racó agradable per fer una matinal, rapida o un capvespre agradable.Aproximació  :El  camí, que se esta imposant, surt de la part superior de...
Montserrat - Paret de la Codolosa - 31-12-2016

Sortim de casa amb l'idea de fer la darrera escalada d'aquest any 2016. A la Paret de la Codolosa ens manca una via, "El Último Mohicano", un via que sempre l'hem anat deixant...
Montserrat, paret de la codolosa oest.

1/03/16. Avui tot i fer bon dia una mica de vent i fred fa què em refugi a la Codolosa. La via El Niu , només té un llarg i està equipada amb només amb ponts de roca,...
Ressenyes de Viuet sector Dreta Est.

Sector Dreta Oest vist des de l'aparcament. Escola ideal per salvar un dia de mal temps a les altures amb accés ràpid i cómode, súper a prop de Cavallers però a cota...
Pou de Costa Dreta (2)

...segueix de l'apunt d'ahir... AntecedentsPublicat a Espeleosie 8 (1970)Segons les dades més recents (publicades), en la cavitat podem diferenciar tres sectors, la via...
Pou de Costa Dreta (1)

El 30.04.2015 vam anar a visitar el Pou de Costa Dreta a Collbató en el massís de Montserrat. El grupet d’aquest Espeleodijous era format per set companys: Dolors Boter,...
La Codolosa 3

La Codolosa 3 Aproximació  :El  camí, que se esta imposant, surt de la part superior de Collbató,  Aparquem el cotxe al cap de munt de Collbató, hem pujat per...
Canal lateral dreta del Regatxol

Aquest dissabte hem baixat una d’aquelles canals que sempre que passes per davant te la quedes mirant.  Una gran canal ben excavada en calcari i molt vertical que...
18. Trobada Esportiva Totxo i Dreta Oskar

Zona: Els Graus de CollbatóData: Tarda del dimecres, 10.09.14Ahir dimecres ens vam trobar com cada setmana per escalar i passar una bona estona entre amics, combinant...
Canal de la Dreta al Fontfreda

23 de febrer del 2014.Tal dia com aquest de fa 6 anys vam enfilar aquesta cara per la Canal Central, sortida que tenia ben present, i posteriorment al 2010 pugem per la Canal...
Agulla del Patge i la Dreta del Pell Roja

Avui dissabte 07.09.13, teniem uns altres plans però com ja va sen costum aquest estiu tan variat de temps ens hem tingut que adaptar com camaleons i anar a fer esportiva a...

MONTSERRAT Codolosa via Joan's i Josep Monistrol

Avui divendres quedem amb el Toni doncs fa temps que he de treure el rovell de les articulacions, coi cada cop costa més. Com fa un dia fred i no és massa d'hora...