PEDRÓ DELS QUATRE BATLLES, 2385m, amb esquís.

7/02/18. Després de les intenses nevades dels darrers dies aprofitem una finestra de bon temps per fer esquí de muntanya. Les prediccions d’allaus son molt altes, així què cal anar en compte. Anem a l’estació d’esquí del Port del Comte, quan hi arribem la trobem carregada de neu com mai. A l’aparcament del Sucre hi ha una màquina traient neu, déu n’hi do. Donades les condicions dubtem de fer esquí de muntanya o de pistes, però al final ens decidim per anar al Pedró dels quatre...

A la via dels Quatres (Serrat Alt, Àger)

***Ben bona repe de la via dels Quatres, al serrat Alt. Oberta amb estil impecable per en Marmo i cia, sense expansions i ben traçada amb claus i ponts de roca. Amb el detall...
Via dels quatre

DISSABTE 26 DE GENERCom és  costum a mitja setmana va trucar-me el Juan Carles per sortir el dissabte i em va presentar una proposta que difícilment podía refusar,...
Marxa dels castells del Baix Gaià (116 m)

Diumenge 27 de gener de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Tarragonès.Temps aproximat: 6 h 30 m (26,5 km)Desnivell: 480 m (acumulat)Dificultat...
La Bukanan a la Roca dels Arcs.

Després d'uns quants dies de fred (i neu), no hi ha res millor que una agradable jornada d'escalada al solet i això és el que hem trobat avui a la Roca dels Arcs de Vilanova...
Clot de Vilamala, via Camí dels Alamalivons

11.01.19  En el nostre afany per fugir del fred que pela en aquests primers dies de l’any nou, ens fixem en un indret amagat de l’Alt Solsonès que té molt bona...
Pícnic al Serrat dels Monjos

El diumenge 30 vaig fer la darrera escalada de l'any. Curiosament va ser la primera amb el Pere, de Guies la Vall, amb qui feia temps que ens coneixíem però no havíem pogut...
Oferta Especial al Serrat dels Monjos.

Comencem l'any amb l'Oferta Especial del Serrat dels Monjos a Montserrat (que d'oferta no en té res i d'especial ho és una estona). Tot i així l'hem disfrutat i sense por a...

Aresta Brucs de l’Agulla dels Ossos

L‘Agulla dels Ossos acostuma a ser una roca poc visitada, potser per trobar-se mig amagada, potser perquè no hi ha cap via realment fàcil. L’Aresta Brucs és una...
Insubmisió al Serrat dels Monjos.

Poc que m'ha pas semblat el rostoll que en alguns blogs diuen que és.De fet m'ha semblat una bonica escalada per plaques de bon conglomerat tallades per inevitables trams de...
Via INSUBMISSIÓ al Serrat dels Monjos. Montserrat

Dissabte 15 de desembre e 2018Que podem dir que sabem tots del Serrat dels Monjos, un pany de paret del tot caòtic, de canals blogs inestables, també d'estables, roca molt,...
Travessa dels Flautats

Dissabte passat, amb el Pep vam anar a fer la travessa dels Flautats (a sobre), aquesta mena d'excursió/escalada, un itinerari de baixa dificultat, difícil de classificar...
La Talaia Vella pel pas dels Ermitans

Camí de sa MuntanyaIniciem aquest recorregut a ca Madò Pilla (actualment hotel Continental), en el punt quilomètric 68,3 de la carretera Ma-10 entre Valldemossa i...
Estel de l'Alba a la Paret dels Sostres.

Bona jornada d'escalada avui a la Paret dels Sostres del Montroig. Ens hem decidit anar-hi per por a la boira de la plana però al final res de res. I la via escollida l'Estel...
Ruta dels maquis de sucs a la bossa nova d'almenar

Sucs és un nucli descentralitzat del terme de Lleida. Molts lleidatans desconeixem la seva història. A grans trets podem dir que en el seu castell s’aixecà damunt d’un...

Integral dels Clàssics al Puro i EUSAM

Bona proposta per als dies més calorosos de l’any. La Integral dels clàssics aprofita la primera part de la via de l’Embut per arribar fins a la part superior del...
Esperó dels elfs, a la paret d'Escales

Baixant del pic de la Solana de Llauset, i per rematar 5 dies escalant pel Pirineu, ens parem a la presa d'Escales per fer la darrera escalada.És una paret que em porta molt...