Sant Llorenç, via Punta d'en Serreta

31.01.18  En ple hivern, i a la recerca de les cares sud, al Pau se li acut de tornar a Sant Llorenç del Munt on, ja fa quasi un any, vam pujar la via Aresta dels Cavalls. Ara es tracta de superar el mateix cingle però per una via situada més a l’est: la Punta d’en Serreta, línia clàssica i directa al cim de la Mola, oberta l’any 1963 per Carles Olivella, Josep Monistrol i Josep Girbau, els quals la van dedicar a la memòria de l’amic Josep Nogués, dit “Serreta”. Aquesta via, que...

Fageda d'en jordà

Can Bastans-Sant Miquel de Sacot-Volcà Santa Margarida-Volcà Croscat-Fageda d'en Jordà-Sant Miquel de Sacot-Can Bastans
Aresta al castell de sant salvador de camarasa

Davant de Camarasa, a l'altre costat del riu, hi ha el tossal de Sant Salvador on trobem les restes del castell homònim. Albirem des de Camarasa una aresta que puja decidida...
Via d'en Pitu als Graus. Collbató.

Panoràmica dels Graus, la nostra via és a l'esquerra dels escaladors que es veuen.Aquest dissabte tinc poc temps, amb el que ens decidim per anar a Collbató, als Graus, a fer...
MATAGALLS (1697,2 m) des de Sant Bernat

CIM: MATAGALLS (1.697,2 m) des de Sant BernatVÉRTEX CARTOGRÀFIC: 294106001COORDENADES CIM: 41º48'31.66” N /2º22'57.86”E COMARCA:Vallés Oriental / OsonaDESNIVELL:854,6...
Camí de sant jaume

Del 28 d'Octubre al 2 de Novembre 2018Sarria-PortomarínPortomarín-Palas de ReiPalas del Rei-ArzúaArzúa-O PedrouzoO Pedrouzo-Santiago de CompostelaJoan A.,Pere R., Quico...
TURÓ DE PÀNDOLS (706,7 m) des del coll d'en Canar

CIM: Turó de Pàndols (706,7 m) des del coll d'en CanarSERRA: de PàndolsCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +293,3 mHORARI: 1h 37 min (52 min...
COLL DEL VENTALL (532,4 m) per Sant Blai

CIM: Coll del Ventall (532,4 m) per Sant BlaiCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Ribera d'EbreDESNIVELL: + 231 mHORARI: 1h 32 min (48 min + 44...
Homo Montserratinus a la Roca d'en Sanhida.

S'ha convertit en una nova clàssica del vessant Nord i no és per menys.Es tracta d'una via força rodona,pràcticament fissurada de cap a peus que permet assegurar gairebé...
Xemeneia TIM a Sant Jeroni.

En aquesta via vàrem entrar amb el ganivet a la boca,preparats per una xemeneia estreta,fosca i impossible d'assegurar.Com tantes altres vegades l'itinerari va refutar les tres...
Dent d'En Rossell - Via KURU- 22/09/2018

Amb el Miquel i l'Ita hem iniciat la bonica aproximació al peu de via. Quan hem arribat hi hem desfet les motxilles, ens hem donat que no havia posat els gats a l'Ita....
Paret de xurulla (estrella i sant miquel)

DIMECRES, 29 D’AGOSTEl període estival sembla que s’acaba i tot comença a tornar a la normalitat.La colla comença a donar senyals de vida i aquest dimecres per sortir ja...
Tofana di Mezzo, ferrades punta Anna i Olivieri

La Tofana di Mezzo és la punta més alta del grup de les Tofana, i sempre l'havia trobada poc atractiva perquè té un telefèric que arriba fins sota mateix del cim. Però hi...
15 anys de... la Via d'en Martí a Cal Fité.

Quan van obrir la Via d'en Martí a la part alta de la Vall de Lord de seguida és va convertir en clàssica i perfecta per aprofitar els matins d'estiu. A més a més, obria...
Escalada esportiva a sant miquel de la tosca

Sant Miquel de la Tosca és una bella raconada entre els pobles de Vilosell i La Pobla de Cérvoles. Constitueix un indret paradisíac on escalar entre la solitud. A l'estiu en...
Morral de Cabrafeixet i Punta de la Buinaca

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Wuindsurfant a Sant Pere Pescador.

Aquesta setmana fem canvi d'arnes i la passem amb els petits a aquesta bonica contrada!!  A l'Empordà és el lloc on es veu que la terra es rodona.....on...
Orgull Maputxe al Serrat d'en Muntaner.

Discrepem amb les dues opinions que haviem llegit a la xarxa. En primer lloc ens recomanàvem fer el primer llarg i nosaltres l'hem fet i en cas de repetir la via entraria per...