Optima

08-09-2018MonestirGorrosGorra FrígiaVia  : OptimaDia mol tranquil de escaladors a la zona de Gorros, avui al bar, tot esmorzant,  he petat la xerrada amb un vell...
Vies montserrats i  és així això

Vies montserrats i és així això

DIMECRES, 12 DE SETEMBRESembla que aquesta setmana ja hi som tots, la xarxa de contactes comença a funcionar normalment i a principi de setmana ja tenim quòrum per sortir...
Es lloga pis a 20 minuts de Montserrat.

Pis de lloguer a San Vicenç de Castellet,a 20 minuts de Montserrat.3 habitacions, calefacció de gas nova, moblat, amb rentadora, forn , nevera. Traster i balcó per estendre...
El Camí OLIBA (Rupit-Bracons)

Què és el Camí Oliba?El Camí Oliba és un sender de gran recorregut homologat (GR 151 i 151.1) que connecta algunes de les obres més emblemàtiques de l'art romànic...
De La Núria

Coll de Nargó MontanisellSerra de Sant Joan Esquerra de les AntenesVia  :  De La NúriaAproximació  :Desprès d'aparcar baixem per la pista uns 100 metres,...
D'en Guillem

Coll de Nargó MontanisellSerra de Sant Joan Esquerra de les AntenesVia  :  D'en GuillemAproximació  :Desprès d'aparcar baixem per la pista uns 100 metres,...

Febrer  2008Coll de NargóSerrat del ConillerConiller EstVia  :  D'en Guillem  Dificultat  obligada V/ AoLes reunions tenen 3 xapes i el total de xapes...
L'Avatar

Juny 2007Coll de NargóSerrat del ConillerConiller EstVia  :  L'Avatar L1   30 metres  Ae1 /  IV+ /  Ae1 L2   25 metres ...
El Rostoll

Novembre 2006Coll de NargoSerrat del ConillerConiller OestVia  :  El Rostoll La via te els dos primers llargs  amb força Ae, i la  resta es de mol baixa...
Camí de l'Alsina

28-07-2018 Santuari Mirador dels Ermitans Via  :  Camí de l’AlsinaEl Víctor me envia un “guazap” per sortir dema dissabte, Jo ja me havia fet a la idea de...

Turp - del Guillem

Febrer del 2011 Cogullo de Turp Via  :  Del Guillem FEBRER 2011 Se inicia la via a la vertical del cim a l’esquerra de una petita cova.   L-1...
Colorantes Permitidos a l'Elefantet.

Bona proposta esportiva plenament vuitantera,equipada per dalt amb un punt de mala llet i assegurançes justes en trams concrets.Escalada 100% plaquera però variada en aquest...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via DE LA GAVINA.

27/08/18. Amb la Isabel anem amb la intenció d’anar a fer la via Gavina al Gorro Frigi. Ens trobem amb el Toni Cespedes, Ramir i Alfons al Monestir i pugem plegats cap a Sant...
La Montaña Mágica de Aragón: El Turbón (2.492 m)

El Turbón es por excelencia la montaña mágica de Aragón, numerosas son las leyendas que rodean está mítica prominencia que se eleva más de un millar de metros sobre las...
Aresta sampietro + pere navalon

DIMECRES, 15 D’AGOSTEntre dues sortides per vacances, aquest any a tocat passar uns dies a casa, per fer el típic canvi de maletes, i un d’aquests dies m’agradaria...
Combinació de crestes: montnou i sahara lliure

El Solsonès és una comarca que té guanyada la fama de roca inestable. Especialment el conglomerat, sobretot si el comparem amb el montserratí. Avui anem a trepitjar la zona...
Jugar amb la silueta de la bitlla

Jugant a la Bitlla amb la Bola de la partióLa Bitlla és una de les siluetes que es distingeixen primer del caos de farallons que forma la caòtica estructura d’Agulles....
Meteora (1)

var Latitud_sortida = 39.709476; var Longitud_sortida = 21.629089; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
A la Raisam de l'Escolanet (Montserrat N)

**bones imatges de la enfilada a la Raisam, que en una visita anterior un tempesta propera que al final no va ser res en va fer baixar de l'R4. Aquest cop s'apunta a la festa...
Escalada esportiva a sant miquel de la tosca

Sant Miquel de la Tosca és una bella raconada entre els pobles de Vilosell i La Pobla de Cérvoles. Constitueix un indret paradisíac on escalar entre la solitud. A l'estiu en...
Barranc de Son Cifre

Camina caminaràsper un fondal espèsde càrritx i espinesbatzerscatedral d'antic marèsullastresmiren al cel velles alzinesal fons del barrancles tortugues amigues.(Pere...
MONTSERRAT. L'ELEFANT. Via THE WALL.

1/08/18. Després de la Intrèpida Sirena d’ahir, el braços estan ressentits. Quedem amb la Isabel i el Josep, però una cosa està clara “ombra si us plau”. La...
Magdalena Inferior, via Rataplan

20.07.18  Cada cop que hem pujat o baixat per les Escales de Jacob, enclavades entre les agulles de la Magdalena Inferior i la Gorra Marinera, en Pau em comentava «Algún...

Canal del Cavall Bernat K3 (Montserrat, Barcelona)

Canal del Cavall Bernat es un camino equipado espectacular que sube a pie de la impresionante aguja Cavall Bernat. También sirve de aproximación para realizar multitudes de...
MONTSERRAT. ROCA GRIS. Via ESPARRAGUERA.

21/07/18. Tenim predicció de pluges, pinten bastos, però al matí el dia és esplèndid ? ja tornem a ser-hi amb les prediccions. Després de discutir diverses propostes...
Rematar la torta amb el merlet de la torta

L'Aleix em diu que vol anar a fer la Torta d'Agulles. No li puc dir que no. De fet es tracta més d'una excursió que una escalada doncs us semblarà a poc. Per això, una...
MONTSERRAT. PARET DEL PONT. Via TASMÀNIA

18/07/18. Aquest dimecres tornem a ser colla i anem a buscar l’ombra a la Paret del Pont, per fer la via Tasmània. Aquesta via és una de les més repetides de paret....