Garraf- La Falconera - Cara Est - Via La bavaresa sortint per Mendigos del Mar. 3/03/2018

Aprofitem que la cara est de La Falconera que no està afectada per les restriccions i anem a fer una combinació de vies; la primera tirada de La Bavaresa i sortim per la Mendigos del Mar.Fa un dia boníssim, una mica de vent de l'oest, però estem arrecerats i no fa gens de fred, és més passem un xic de calor quan estem a la via.Una aproximació ben curta. En un tres i no res som a peu de via. Des de sota mateix ja veim els spits que ens portaran a la bavaresa.R1. 30 metres. IV, V, V+, IV....

Via La Llastra sortint per gran diedre dreta.

Després de rebentar-nos els avantbraços en una via de cinquè ahir a Malanyeu. Avui anem a descansar a la Cantera sud del Garraf deprés de descartar el pla A.Entrem...

Vía Esperó Daikiri (IV+ 90m) La Falconera (Garraf, Barcelona)

Vía Esperó Daikiri es la vía larga más asequible de la Falconera, con un tercer largo al borde de un filo del espolón que impresionan. Es muy interesante para hacer...
Coscollet, extrem cara sud (talla L)

Distància: 45 km.Desnivell: 1640 m.Dificultat: mitjana-alta. Durada total: 7 h.Punt de sortida: PeramolaVolta salvatge enmig d'un pedregar gairebé des del minut 1 i fins al...

Via de la Bavaresa a la Falconera

Situat al costat mateix del Port Esportiu del Garraf el penya-segat de la Falconera ofereix un interessant terreny de joc per l’escalada clàssica. A la banda est de la...
Cim d'en Galileu per la cara Nord

Canal NordFa uns anys ja pujàrem a la mola d'en Galileu per la magnífica canal nord. Avui tornem a pujar-hi amb els companys Biel i Agustí que no la coneixen. La idea inicial...
Via CARA SUR al Mallo de la Canal. Riglos

Dissabte 9 de setembre de 2017Hi han cop que una via, per no se quina raó, se'm travessa i no hi ha manera. Això es el que passa amb la Aguja Roja de Riglos.Tenim pensat anar...
Navegar per la cara nord al midi d'ossau

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de tots els cantons. De fet es tracta d'una xemeneia d'un antic volcà amb una roca excepcional bella. Des de feia temps...
Via Falconera a la Falconera.

Interessant via marinera,pels qui els hi agradi escalar damunt del mar. Deixant de banda l'entorn la via l'he trobat força variada i amb roca de primera llevat de la tirada de...
La Falconera del Garraf, via Bavaresa

2.02.17  Aprofitant una petita treva de la meteorologia tan adversa que fa darrerament, anem cap al bonic poble de Garraf, en plenes costes homònimes, per fer una de les...
Un volt sortint de casa...

I això que un dia surts de casa i vas a fer un volt... Si, es un privilegi.Reportatge FotogràficTrackSaluT i Muntanya!!!
Busa, cara sud

var Latitud_sortida = 42.085495; var Longitud_sortida = 1.674584; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Etna, cara sud (cota 2.850 m.)

//--> Cràter Silvestri, Catània i el mar Contemplant els cràters Silvestri Pujant fort per terreny volcànic Seguim una aresta...
Dufourspitze (Monte Rosa). Via NORMAL de la Cara O

1a ASCENSIÓ: J. Birbeck, C. Hudson, U. Lauener, C. Smyth, J G. Smyth, E. Stephenson, M. Zumtaugwald i J. Zumtaugwald (1885). DIFICULTAT / DESNIVELL: PD sup / 1840 m MATER:...
Penya segat falconera garraf

6/02/16. En Xavi no ha escalat mai al Garraf així què avui acabem fent un puja baixa pel penya segat de la Falconera. Quedem amb el Jaume al Garraf , el dia està enlleganyat...
La cara nord

Les cares nord són lletges i no ens agraden. Som gent de sol i l'ombra ens foragita com la cua duna vaca espanta les mosques. Haver de passar fred i trepitjar gel en ple agost...
La cara amagada de la terra

Recentment emesa per una cadena de TV France3, la pel·lícula de 52 minuts de durada ens mostra les exploracions espeleosub en el ric subsol del Llenguadoc Rosselló i Migdia...
Via La Falconera a la Falconera

Fa dies que els companys s'estan tornant mig sardinetes i volten arrant de mar. Aquí una de les seves últimes aventuretes a La Falconera.1er  llarg. 6a+  -- ...