El último Mohicano a la Codolosa.

Segurament aquesta via doni una mica la nota a la Codolosa degut al seu escàs i envellit equipament.Molts haureu xapat coses més velles i haureu escalat vies molt més expos peró a la Codolosa aixó sobta,acostumats a les seves líneas de parabolts lluents i més aviat abundants.Així doncs aquesta via és una interessant proposta pels que tinguin ganes de navegar una mica i anar caçant burins rovellats sobre una roca que no dóna cap problema però que te un puntet de pols,m'imagino que per estar poc concorreguda. Fent una mica de flanqueig a l'esquerra podrem aprofitar alguna reunió de La Tribu que te bolts.La sortida de R1 la podem fer pel dret ( 6a de bloc una mica de mal assegurar ) o fent marrada per la dreta.Accés: Aparcament de la Salut,area recreativa al municipi de Collbató.Aproximació: Des de l'explanada de dalt de les barbacoes agafem un corriol en direcció al torrent.Creuem el torrent per un pont de formigó i despres remontem torrent amunt.Quan la vegetació de l'esquerra desapareix és el moment d'enfilar cap a la base de la paret.Abans hi ha alguna traça més directa però està molt brut. Un cop a la base de la paret cal anar un pèl a l'esquerra,seria la primera via que comença a l'esquerra de l'Esperó de la Salut per on va laVia Iona.La primera tirada és comuna a la via l'Avi Trepador,seguir els bolts i arribant a una feixa anar a l'esquerra a buscar la reunió de tres expansions velles.Orientació: Sud.Grau obligat: V/V+. Material: Malgrat que a la guia de la cara sud marqui claus he vist que alguns l'escalen només amb cintes exprés. Nosaltres hem fet un mix hi hem utilitzat alguns tascons i un joc de friends des de l'Alien verd al Camalot de l'1.Descens: Nosaltres a la darrera tirada hem anat a l'esquerra abans de fer el darrer resalt a buscar la darrera reunió de La Tribu.Hem fet dos ràpels per aquesta via,em sembla haver llegit que algú baixava amb un sol ràpel. Ressenyes: Lapisipapel i Joan Baraldés.Gràcies!.

Via PENSIONISTES a la Codolosa. Montserrat

Diumenge 21 de gener de 2024 Tornem al, ja massa saturat, sector de Montserrat de la Codolosa a tastar la via PENSIONISTES que em falta a la "cole". La via busca obrir-se...

Esportiva a la Codolosa. Collbató. Montserrat

Aquest dissabte la calor ja no apreta tant, hi ha núvols i amb en Jordi Puig ens decidim per anar a la Codolosa, així si plou estarem a prop del cotxe.Ens quedem a la...

El ultimo mohicano + d'ombres i llums

DIUMENGE, 18 DE DESEMBRE 2022Aquesta setmana tan sols puc sortir a fer una matinal, i proposo a la gent de Vilafranca quedar-nos per Montserrat.Finalment decidim trobar-nos a Ca...

El Último Sueño al Serrat dels Monjos

Al company l'hi ha semblat un rostoll en tota regla,a mi no m'ha acabat de desagradar del tot.S'ha de dir que no és un itinerari que a priori vulgui repetir i que guardo...

El último sueño

DIJOUS, 11 DE FEBRER  Les restriccions de mobilitat i el mal temps estan condicionant molt el ritme de sortides, l’única possibilitat de sortir és anar a...

La Codolosa. Integral dia de Reis

Aquest dissabte, amb en Joanet fem una matinal ràpida a la Codolosa.Comencem per una via equipada amb parabolts de la que desconeixem el nom, continuem per la placa que hi ha a...

Via REINCIDENTS a la Codolosa. Montserrat

Diumenge 4 de febrer de 2018Avui arribem a Collbató i el dia jo no inspira gaire confiança i passem del plan A al B ben ràpid i la opció que tenim, fins que ens agafi la...

MONTSERRAT. LA CODOLOSA. Via DE LA CANAL.

11/05/17. Les prediccions eren què al matí podríem escalar i què a la tarda plouria? Però al matí està plovent? Hem quedat al Bar Muntanya de Collbató si més no...

Via L'ÚLTIM FLUTTER. La Codolosa. Montserrat

Diumenge 22 de gener de 2017Amb un dia fred, ventós i núvol, els plans previstos no surten com eren d'esperar i si sumem la via que volíem fer (dels 172 anys), millor recular...

El ultimo sueño serrat dels monjos

Rostoll de via, el mes interesant es sortir per Planetes Transparents dels germans Masó i pujarem al Satèl·lit.Material utilitzat :Joc camalot fins el 2

El Ultimo espolon al Masmut.

Lògica via que va en busca d'un evident díedre que ratlla un estètic esperó, bon ambient. La roca és delicada en alguns punts, fet que els aperturistes han suavitzat...

La Codolosa. " Via del niu"

Com que aquest dissabte esta nuvol i han caigut quatre gotes, tot i ser l'agost fa un matí fresc, amb el Toni ens apropem a la Codolosa i despres d'escalar la via del "...

El último sueño al Serrat dels Monjos

Diumenge passat torno al serrat dels Monjos, aquest cop amb el Petrus. Inicialment volíem anar a ponent, però la boira gebradora ens ha fet girar cua. Una consulta ràpida a...

La Codolosa. " El Ultimo Mohicano "

La tarda dels dimecres cada vegada és més curta però aquesta setmana vaig sortir amb el Joan Asín i encara vam poder escalar un parell d'hores, el temps suficient per anar a...

La Codolosa. via "La Rampa"

Aquesta vegada el temps ens va respectar i amb el Miquel vam poder escalar la via de la Rampa fins a dalt.Feia anys que jo havia escalat la part superior de la Rampa i en...

Integral a la Codolosa. Indignats -Rampa- Balcó

El divendres per la tarda varem anar amb l'Aina a escalar a l'ombra de la Codolosa. Arribar fins a peu de paret ens va fer suar de valent perquè la calor apretava molt, però...