15 anys de... la Vidal Farreny a la Paret de les Bagasses.

Avui fa 15 anys feiem una altra clàssica de la Paret de les Bagasses: la Vidal Farreny, jo diria que la tercera del podi d'esprés de la CADE i la Reina Puig. Malauradament, gairebé no recordo res de la via, senyal que no ens devia costar massa.Trobareu informació extensa per la xarxa. El que si recordo és que vam accedir al jardí per la Si fas Free no fa Fred però normalment el personal ho fa des de l'Anglada tot i que la via té entrada pròpia.Apa! Fins aviat i potser l'haurem de repetir per...

80 anys de la batalla de lleida

Amb motiu dels 80 anys de la Batalla de Lleida el Grup de Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida, amb col·laboració de la Regidoria de Participació...
Llibertàries a la Paret de Riu Lacó.

He aprofitat l'últim raig de sol abans de que arribi "Mordor" per fer aquesta vieta ràpida i sense pretencions acabada de fa poques setmanes a la Paret de Riu Lacó.La...
La Marmo Godoy a la Paret del Doll.

Ara feia uns quants dies que no gaudia de la tranquilitat de la Paret del Doll. De la tranquilitat i d'aquestes xemeneies gegants en tres dimensions que hi ha a la part de dalt...
Còctel de vies a la Paret Formiguera.

Dia de primavera però la neu encara es resisteix a marxar en moltes cares soleïes. Per això he tornat a la Paret Formiguera de St. Llorenç de Montgai a fer tres vies i...
Jovencitas Viciosas a la Paret de Migjorn.

Avui volíem escalar a Rúbies anant per dalt però la neu i el glaç ens a tirar enrera mai millor dit (el cotxe frenat relliscava camí avall fins que s'ha aturat tot sol,...
15 anys de... la Pols a l'Era a la Serra Alta.

En aquesta via que vaig obrir ara farà 15 anys a la Serra Alta em va passar una situació del tot curiosa: quan estava espitant l'artificial del L2 se'm va quedar bloquejat...
La Peti qui Peti a la Paret del Grau.

Avui no estava previst anar a la Paret del Grau de Coll de Nargó però la boira ens a fet sortir rebotats de l'objectiu del dia. No cal passar fred quan a pocs quilòmetres...
Triple Directa, 6b+ (265 mts), Paret del Doll

En dies de fred i vent, el Doll és una gran opció. Fa tal rasca que ens treiem tard la son de les orelles i a les 10 del matí encara voltem pel Pere. Ens sorprendrà la...
15 anys de... la Vella Sirena al Cor de Perles.

No recordo res de res d'aquesta escalada de fa 15 anys a Perles però segons les anotacions de la llibreta vam fer les tres vies que hi ha al Sector del Cor: la Furgi del Pasti,...

"Novembre negre". Paret de l'Extrem. Montroig.

Tela amb l'hivern del 2017...Després que la fredor s’acarnissés durament una temporada a casa meva, i entre grip ... i grip, aconsegueixo treure una mica d'energia per...
15 anys de... l'Aurora a la Paret del Lacó

La Paret del Racó és una petita o molt petita paret de Font Ferrera que sobresurt entre La Bruixa i la Punta de l'Alba, i buscant les debilitats del balmat transcorre la...
MALANYEU. PARET DEL DEVESÓ.  Via CULÉS

MALANYEU. PARET DEL DEVESÓ. Via CULÉS

3/01/18: Primera escalada de l’any 2018, quedem amb la colla dels dimecres avui amb la Isabel i l’Antonio, anem a la Malanyeu. Portem varies opcions i al final ens decidim...
Aresta ribes - vidal a la roca regina

Sortint de la boiraHi ha vies que fa molt temps que els hi vas darrera i avui després de molts anys he pogut realitzar-la. Em sento espcialment content d'haver-la pogut fer....
L'Anonymous i la Crispin a la Paret del Pont.

Després d'un bon grapat de dies sense escalar per Montserrat aprofitem aquest estiu d'Octubre per amortitzar l'ombra de la Paret del Pont.Primer l'Anonymous, on només caldrà...
15 anys de... el Clot de l'Infern a Busa.

Els companys que van obrir El Clot de l'Infern a la Presó de Busa (la pionera en aquest sector) m'explicaven les batalletes que hi van tenir però en cap moment van mencionar...
15 anys de... la Cobra al Roget.

La paret del Roget és possiblement de les menys concorregudes del Pedraforca. Jo mai trobava el moment per anar-hi: a l'estiu massa calor, a l'hivern massa fred i a entretemps...

Anonymous a la Paret del Pont

De totes les vies de la Paret del Pont l’Anonymous és de les menys interessants, a mesura que guanya metres va perdent lògica per no tirar-se sobre la clàssica Zeleste,...
La pedra: paret de l'estret: via unai

Avui el Pep del refugi de l'Arp pot sortir una estona a escalar i aprofitem anar de bon matí a la Paret de l'Estret a fer la via Unai.És una via curta, de dos llargs, que quan...