A mig camí

Tossal dels Altars, 2.455mSerra d'Altars, Llessui.Vacances, curtes però vacances. Durant la setmana la senyora meteo ha ens ha fet oblidar l'objectiu inicial però res que no puguem reconduir amb una cervesa el vespre anterior. Sortim de casa de matinada, embotits com sardines dins del cotxe, direcció a mig camí d'algun lloc o altre.A mig camí de mig camí parem a esmorzar i un parell d'hores més tard aconseguim sortir del cotxe, ja vestits d'astronautes. El dia és prou clar i aguantarà, però les...

Ferrada de la Canalassa i Camí de l'Àrtic

14.09.18  Som a les portes de la tardor i la crida del “ferro” no es pot ignorar, per això arribada és l’hora d’esmolar els dissipadors i anar a fer una via...
Turon de Néouvielle (3.035 m) en travessia

L'etapa d'avui era el que podríem dir l'etapa reina de la nostra ruta pel Néouvielle, ja que hem fet, en travessia, un dels cims més característics del massís, el Touron....
El Camí OLIBA (Rupit-Bracons)

Què és el Camí Oliba?El Camí Oliba és un sender de gran recorregut homologat (GR 151 i 151.1) que connecta algunes de les obres més emblemàtiques de l'art romànic...
Olimp (2.918 m.)

var Latitud_sortida = 40.083982; var Longitud_sortida = 22.406928; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
L'impressionant camí d'alins a tor

Vaig llegir en un blog que era el camí més impressionant del Pirineu. Ho trobo una mica exagerat però la veritat és que és un camí SUPERB que ens ajudarà a comprendre que...
El camí dels alamalivons

Ressenyes del LlorençAra fa 8 anys que vaig escalar amb el Jaume la via "Arantxa al país dels sons amagats" . El lloc és molt maco i, encara que la roca no sempre és de...
15 anys de... El Camí d'en Pep a Narieda Oest.

Recordo que vam repetir, avui fa 15 anys, aquesta via del vessant oest de Roca Narieda per fugir de les primeres calors estiuenques. El Camí del Pep l'havien obert l'any abans...
Capvespre

Diumenge a mitja tarda, eixint de la ciutat amb la burreta pel cantó del Morrot, amb la sensació agredolça d'anar contra corrent. Tanmateix la densitat de cotxes que tornen...
Via CEB al GEP   30 metres que no oblidarem!

Via CEB al GEP 30 metres que no oblidarem!

La setmana pasada d'aquesta primavera i aprofitant un mati abans de les tempestes puntuals de la tarda,ens apropem desde el club nàutic del Panta de Sau a fer aquesta pionera...
Volta a Formentera

var Latitud_sortida = 38.716084; var Longitud_sortida = 1.425931; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
EM Canal Sàbat (Cadí)

***De l'anterior visita a aquesta bonica canal havia quedat pendent sortir-ne esquiant des del cim i fer l'exposada entrada (55-60º) i flanqueig amb les planxes als peus......
El Camí Del Riu

Sortida camí antic del Bruc a Can Ribera, 29/04.

El dia ens deia directament que tiréssim enrere, que era millor anar a un bar per estar ben calentets i fer un bon esmorzar, ja que a la muntanya no hi faríem res. Però no,...
Corriols de Fitor

var Latitud_sortida = 41.848204; var Longitud_sortida = 3.106506; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Camino a Fisterra: Corcubión - Fisterra

Avui hem completat el Camino de Fisterra amb una etapa curta com la d'ahir però amb grans paisatges i amb l'interès d'arribar a la fi del Món, el far de Fisterra. Hem...
Diumenges de rutina

Corredor Pocoyó, F (200m)Pic de la Dona, 2.704mDiumenge. Ahir vaig plegar tard i quan sona el despertador em vull morir, però avui no cal passar per Sabadell i em consolo...
El Montsant de nord a sud (i a l'inrevés)

Distància: 20,5 km.Desnivell: 1250 m.Dificultat: mitjana-baixa.Punt de sortida: Santa Magdalena (Ulldemolins).Durada total: 6 h.Preciosa travessa de nord a sud (i tornada) de...
Matagalls -des de Coll Formic-

Pujar al Matagalls des de la collada de Coll Formic no significa una gesta exigent o de difícil execució, és una matinal que molta gent, vinguda de tot arreu, la realitza com...