Resseguint el sector oriental de la NBR

Distància: 38 km.Desnivell: 1300 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 4.30 h.Punt de sortida: Cubells.Ja fa dies vam anar a fer un tram de la primera etapa de la Noguera Bike Race del 2017, però sortint des de Cubells i eliminant tota la part més propera a Camarasa, simplement per una qüestió de logística.Des de Cubells es remunta una mica fins a superar per l'est el Tossal Boada; aviat comencem una baixada per corriol bastant divertit però que millor agafar-lo una mica humit que sec perquè llavors el control de la bici es complica a causa de la pedreta petita que pobla el ferm. Tram de carretera fins a Alòs on remuntem còmodament fins a la serra que tanca pel nord el congost de Mu. A dalt una successió de bonics i divertits corriols ens retornen a Alòs on tornem a creuar el Segre pel mateix pont.Ara ens toca remuntar, també per molt bona pista, la serra Carbonera. Un cop a dalt anem empalmant senderets amables i assequibles que ens retornen fins a Cubells. Com sempre, excel·lent feina de la gent de la Noguera que saben treure petroli de la seua comarca; això sí, compte d'anar-hi després de pluges intenses.

Primera esquiada per el sector de Porté

Aquesta darrera setmana ha deixat el Pirineu Oriental de color blanquet, això ha fet que passi a tenir una imatge més bonica i d'hivern, però no tot és tirar coets!,...

Aresta de l'Isard. Sector trad

Roger ens fa arribar una foto amb 4 ratlles amb unes curtes vies que desconeixem. Sembla que la major part obertes per J. Marmolejo i una línia de Juan Gutiérrez (El lado...

Cingles de vallcebre- sector la matella

DIUMENGE, 05 DE NOVEMBRE Avui sortim de casa amb un condicionant clar, fugir del vent de Ponent, i segons la meteo sembla que al interior seran mes fluixes les ventades...

Descobrint un sector . " Can Placa"

Aquest és un sector de vies esportives d'una sola tirada i que en Xavi ja m'hi havia apropat fa uns mesos, la pluja ens va fer marxar i aquesta vegada, malgrat que la...

Coll roig, sector sud-oest

DIUMENGE, 12 DE MARÇ DE 2023Aquest diumenge no teniem pensat anar a Coll Roig, però donat que finalment serem sis companys, deixem els nostres objectius per a una altre...

Tastant el sector de la torre de guaita

DIMECRES, 08 DE MARÇ DE 2023Per aquest dimecres he quedat de sortir amb el Lluis i tot i que ja vaig baixar a Rasquera el dissabte passat, ell te ganes de coneixer la...

Ressenyes del sector Espígolo, cantera Est.

Després de fer a Via sense Nom en aquest sector faig una ressenya basat amb la informació continguda al blog Les Altres vies. Les tres vies estan equipades amb parabolts...