GR 92 Etapa 28 Hospitalet - Ametlla de Mar

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; min-height: 22.0px} 15 d'abril de 2018 Una nova etapa del GR 92 entre les comarques del Baix Camp i el Baix Ebre, vora mar. Un recorregut fantàstic per innumerables cales i platges, i l’Espai Natural Protegit de la Rojala-Platja del Torn, que va ser incorporat al PEIN el 1992. Només un tram del recorregut que transcorre...

GR 92 Etapa 23: Vilanova i la Geltrú – Calafell 14,5 km +23m -31 m

Vilanova i la Geltrú a Calafell es la etapa de GR-92 puramente de playa que recorre las mejores playas de Costa Dorada. Es una etapa cómoda aunque puede ser algo monótona....

GR 92 Etapa 22: Garraf – Vilanova i la Geltrú 22 km +604 m -625 m

Garraf a Vilanova i la Geltrú es la etapa de GR-92 que te sorprenderá y muy gratamente por sus rincones y paisajes. Esta etapa se diferencia en 2 partes claramente. La...
GR 92 Etapa 3. Cadaquès - Roses

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p3 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px...
GR 92. Etapa 2.  Cadaqués- Llançà

GR 92. Etapa 2. Cadaqués- Llançà

2 d’agost de 2016Emprenem una altra de les etapes del GR 92, el sender del Mediterrani, que ressegueix tota la costa catalana des de Portbou, al seu extrem nord, fins a...
GR 92 Etapa 1. Portbou - Llançà

1 d'agost de 20161a etapa del GR 92, sender del Mediterrani, que transcorre per l’extrem de llevant de la Serra d’Albera, la punta més oriental del Pirineu, a tocar de la...
GR 92 Etapa 31. Amposta- Sòl de Riu

El passat 20 de març es va inaugurar la modificació del traçat del GR 92, al seu pas per la comarca del Montsià. Concretament es tracta de l'etapa 31 que passa a...
GR 92. Etapa 31. Amposta- Pont de l'Olivar

18 d'agost de 2016 Aquesta és la darrera etapa del GR 92 per terres catalanes, i està constituida per la travessa de la serra del Montsià, sovint desconeguda per la gent...
GR 92 Etapa 30. Amposta-Ampolla

11 d’agost de 2016Etapa 30 del GR 92. Tot i que la major part d’etapes d’aquest GR transcorren prop de la costa, creuant platges, pujant i baixant per sortejar algun...
Islàndia. trekking landmannalaugar. etapa 6

4/08/16. Avui ens espera una jornada en baixada fins arribar al mar punt final del Trekking. Durant la baixada passem per 24 cascades del riu Skógar, trobarem de més discretes...
Islàndia. trekking landmannalaugar. etapa 5

3/08/16. L’etapa d’avui és tota de pujada i és la més alpina de tot el trekkig. Partim de la vall de Thor, travessant el riu que baixa amb força, per uns ponts. Deixem...
Ports Mítics 2015, etapa 4

Última etapa ! Tornem cap a Puigcerdà. Hi han varies opcions per tornar, la primera que teniem al cap era fer el coll de Pailheres i tornar a Catalunya per Matamala, pel port...
Ports Mítics 2015, etapa 3

Sortim de Luchon ben d’hora ben d’hora. Intentarem escaparnos de la calor una estona… Començament plàcid, uns 20 kms plans i baixadeta fins Saint Beat. Anem...
Ports Mítics 2015, etapa 2

Segon dia d’aventura. Desprès del punt d’estres del dia anterior, avui si que es presenta més tranquil. La idea es fer fins a Luchon, uns 115km amb el port de la...
CAMí DE SANT JAUME (Primer Dia, Etapa previa)

Feia mesos que amb un petit grup dels Trotacamins de Martorelles anàvem parlant d'aprofitar el pont del 1er. de Maig per a fer un tram del Camí de Sant Jaume, a la fi, per uns...
Haute route chamonix-zermatt: etapa 5

Dijous ens llevem sabent que avui és l'última etapa, i per tant cal disfrutar-la com la que més... Això ja fa olor d'acabar-se i, personalment, em produeix certa tristesa....
Haute route chamonix-zermatt: etapa 4

Superant el pas de la Serpentine,després del refugi de DixDimecres matí ens tornem a llevar d'hora, cap a les 4,30h. Toca jornada llarga.. Sortim del refugi en direcció a la...
Haute route chamonix-zermatt: etapa 3

Montfort i massís del Montblanca la llum de la llunaEl despertador sona a les 3,45h. Avui toca jornada llarga i hem decidit començar aviadet. Baixem a esmorzar i deixem les...
Haute route chamonix-zermatt: etapa 2

Arribant al coll de les Acadies Dilluns matí. El cel és clar com l'aigua i fa força fred. La majoria ens hem llevat amb mal de cap, que hem solucionat amb ibuprofens i...
Haute route chamonix-zermatt - etapa 1

Gîte d'étape Le MoulinDesprés de fer-me dentetes durant uns dies decideixo apuntar-me a la clàssica de la Chamonix-Zermatt (o millor dit Argentières-Zermatt) amb la gent...
Somontano en bicicleta  etapa 6

Somontano en bicicleta etapa 6

Contineum amb aquest petit o gran projecte del Somontano en bicicleta. Avui toca visitar aquest poblets a tocar del parc de Guara, entre els pobles de Bierge i Peraltilla....

Gr-4, etapa 2, de alp al coll de pals

Lloc inici caminada: Avinguda de la Tossa d'Alp, Alp, GironaCaminants: Jose Maria, Joaquina, Salva i Francesc Data:29-06-2013Hora d’inici caminada: 10:02:30Hora d’arribada:...