Bastiments (2881 mts.), Refugi de Coma de Vaca (1995 mts.), Coll de la Marrana (2530 mts.), Aparcament inferior Vallter (1995 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000.Aquest pont de l'1 de maig finalment haurem pogut fer activitat dos dies alternatius. Dissabte el vàrem poder salvar però ahir diumenge el temps va ser molt dolent en general. Per avui el dia pinta bo, tot i que ha estat bastant pitjor del que els pronòstics meteorològics van dir.Arribem passades les 8 del matí a l'aparcament inferior de l'estació de Vallter 2000 (1995 mts.) la Carme, la Teresa el David i jo. Aquesta passada nit...

Castell del Coll de Som

16 de juny de 2018p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 14.0px; font: 12.0px Arial; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Via MALALTS DE ROCA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 30 de juny de 2018La via que toca fer aquest cop, busca entre matolls i vegetació la roca nua, una linea per poder escalar. Tot i així es una via que va millorant "in...
Accés tancat al Refugi de Cortalets.

A partir del mes de juny de 2018 els vehicles a motor hauran d’aturar-se al lloc anomenat Esquena d’Ase (1386 metres d’altitud).Per acabar d'arribar fins al refugi caldrà...
Staffal (1825 mts.)- refugi Gnifetti (3647 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shunnto Traverse.Mapa IGC, 1:25.000Després de seguir durant unes quantes setmanes els pronòstics de la meteo a la part Italo-Suïssa del...
Adarramendi (819 mts.) i Aballa Arri (642 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Després de passar el poble d'Urnieta, situat entre els pobles d'Hernaní i Andoain, agafem una desviació a mà esquerra...
Pic de la Dona i Bastiments -hivernal-

Aquest any la metereologia ha estat molt generosa amb la neu, ha nevat molt i amb molta qüantitat arreu de Catalunya, el fet és que som a finals d'abril i encara hi ha un bon...
Pic Occidental de Coll Roig, canal oest.

Per reprendre el blog, després d'una llarga lesió al tendó d'Aquiles que m'ha tingut 6 mesos fent massa bondat, res millor que una de les millors esquiades que es poden fer...
Nil Marin i Patxaran Litrako a Coll Roig.

Moltes curves i mala carretera hi tinc fins a Montgrony, per això hi vaig tant poc. Però avui l'esforç a valgut la pena per gaudir (per primer cop) del preciós i tranquil...
Els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran

Embassament de CúberUn llarg itinerari, bastant exigent, que corona els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran, on gaudirem d'extraordinàries panoràmiques al llarg del...
D'Ull de Ter a Coma de Vaca

Aquest any que hi ha un bon gruix de neu, vam anar a la zona d'Ull de Ter a «fer alguna cosa». Vaig pensar que potser podríem fer el cim de les Borregues —un cim que no he...
Es Freu pel coll d'Honor

Vall d'OrientBreu recorregut a un dels recons més bonics i distintius de la serra de Tramuntana, el salt del Freu, a la vall d'Orient. Per fer la volta més llarga, ens hi...
Matagalls -des de Coll Formic-

Pujar al Matagalls des de la collada de Coll Formic no significa una gesta exigent o de difícil execució, és una matinal que molta gent, vinguda de tot arreu, la realitza com...
Circular al Pic de la Coma del Forn (2685 m.)

Els altres cops que havíem pujat al Pic de la Coma del Forn hi havíem anat sempre per la ruta més curta i directa. Des de l'estació de Tavascan cap a l'estany de Mascarida i...
GR7: La Coma - Hostal Nou

Una nova etapa del GR7 entre la població de La Coma i l'Hostal Nou del Pla, a la carretera del Coll de Jou. Hem arribat a primera hora a La Coma i, com és tradicional, hem...
Coll de l'Ullat - Coll de Banyuls

Amb les primeres llums hem sortit del refugi del Coll de l'Ullat en direcció al Puig Neulós. El camí comença a la carretera, situada a pocs metres del refugi, i puja pel...
Le Perthus - Coll de l'Ullat

Aquest any, la tradicional sortida entre Cap d'Any i Reis ens ha portat a l'Albera, on es troben les muntanyes més orientals dels Pirineus. Hem fet una ruta de tres dies per...
Balandrau (2584 mts.) Dissabte 16 de Juny

Ascensió tranquil·la i sense dificultats tècniques, bona oportunitat per iniciar-se en terrenys d’Alta Muntanya amb desnivell i distància moderada. El Balandrau, la...
EM Coma de Varilles (AND)

**una vall, gran blanc, més que mai que demà la tempesta no arribi, i també surti el sol. Aquest dia a més de bons gruixos de les nevades recents, sol.litud, anel.lada,...
Aresta  de la coma de gelis

Aresta de la coma de gelis

DIMECRES, 15 DE NOVEMBREInicialment teníem que ser tres, però a darrera hora en Josep ha trucat dient que no sortia i tan sols sortirem en Ginés i jo.Els objectius que tenia...

Per la Castanyada al coll de Noufonts

Octubre s'acaba i és sinònim de Castanyada i Tots Sants. Ara la canalla ens fa reviure aquestes tradicions amb aquella intensitat de quan érem nens, tot i que, molt...