Alta ruta Carlit - Peric

var Latitud_sortida = 42.559427; var Longitud_sortida = 2.001656; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Le Grand Veymont, Vercors, en ruta circular

El Grand Veymont és el cim més alt del massís del Vercors, un dels massissos calcaris dels Prealps amb més personalitat. Com que el conec poc, he aprofitat de ser-hi a prop...
El penyal d'Ifac a la Marina Alta

Passejant per la platja d'Altea i contemplant de lluny el Penyal d'Ifac, vam decidir de pujar-hi.  El penyal d'Ifac és una penya aïllada, localitzada a la...
Camino a Fisterra: Sta. Mariña - Hospital

Tercera etapa del camí a Fisterra. Després d'esmorzar a l'hotel Casa Jurjo, el transport de l'hotel ens ha portat fins a Santa Mariña, just en el punt on ahir vam acabar la...
La ruta del toll blau 16/7/17

Aquesta és una de les nostres rutes preferides per a marcar un abans i després en les nostres sortides estiuenques. és una ruta d'ambient festiu amb l'únic propòsit...
De ruta per Guardamar del Segura

Més de 4 hores caminant per la zona de Guardamar del Segura i els seus voltants. Començe des del polígon del poble en direcció cap al castell de Guardamar on...
La ruta de les Marmotes

Aprofitant que estàvem a Andorra ens hem arribat a veure si podíem fer la ruta de les Marmotes per la zona de Soldeu-El Tarter.Iniciem la ruta a l'aparcament direcció a la...
Volta a la marina 2017

De normal no m'agrada fer cròniques perquè em resulten empalagoses, simplement m'agrada destacar alguns detalls per defenir les nostres rutes, però els 160 kms, amb...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (4)

...segueix de l'apunt d'ahir...EspeleogènesisEstem davant d’un conjunt de cavitats de les denominades tectòniques, ja que la fracturació és el caràcter dominant. Parets...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (3)

...segueix de l'apunt d'ahir...DescripcióEn les notes anteriors ja hem publicat les descripcions que fan els treballs de l’Oscar Andrés i la mes complerta de A.Asensio &...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (2)

...segueix de l'apunt anterior... SituacióJa hem vist en el treballs publicats que aquestes cavitats tenen un conjunt de particularitats que fan aconsellable la seva visita i...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (1)

Les coves de Santa Creu d'Olordra, situades a la Serra de Collserola, en terme de Sant Feliu de Llobregat son força interessants malgrat les seves modestes dimensions. Tenen un...
GR-2: De Santa Pau a Joanetes (675 m)

Dissabte 6 de maig de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 7 h 30 m (20 km)Desnivell: 1.490 m (acumulat)Dificultat (1):...
Per les serres de Milany i de Santa Magadalena

Panoràmica de Vallfogona de Ripollès durant el primer tram de pujada cap al castell de Milany. Foto: Jaume FerrándezLa previsió meteorològica pel primer dia d'abril no era...
La ruta del sepionet 26/3/17

Ball de bastons de principi a fi buscant el santuari ciclista de Sumacarcer, sense treva, fins al petit Alejandro va tenir el seu moment d'exibició en una ruta que ens van...

Per la ruta de la pedra tosca

A prop de Moià, a la riera de Marfà, vàrem poder gaudir d’aquest increïble indret, amb la característica pedra tosca de la zona. Santa Maria de Marfà, el molí de...
De ruta per  moixent 19/3/17

De ruta per moixent 19/3/17

Després del desengany de la setmana passada on vam acabar creuant un barranc obrint-se pas com podiem, hem tornat a les rutes programades i de pas ens hem reconciliat amb...
En ruta per les Muntanyes de Prades

Us ben asseguro que el casc que porta l'Abel no és per "fardar"... baixa tant ràpid que no el puc fotografiar!!Pròleg:Feia molt temps que no publicava un post i la raó és...

Gorgs de santa càndia

Edat recomanada: A partir de 4 anys El dia 12 de març vam anar fins gorgs de Santa Càndia a la riera de Carme. La ruta transcorre per un Espai Natural Protegit seguint el...