CAMARASA. PARET DEL DISPENSARI, Via MARC i INTEGRAL DELS CLÀSSICS AL PURO.

9/06/18.Avui estrenem temporada d’ombra a Camarasa. Les prediccions eren de dia esplèndid, però quan hem arribat, hi havia núvols alts. Anem primer a la Paret del Dispensari i fem la via MARC, de la factoria Juan Gutiérrez & Cia. La via té quatre llargs de corda, totalment equipats amb parabolts. Via MARCPrimera ascensió 7/07/2012Per: David Domínguez, Miguel Angel Gómez, Juan Gutierrez.Equipament: Totalment equipada amb parabolts.Material: 13 cintes exprés, estrep/s.Dificultat:...

Aromes de Malanyeu a la Paret del Devesó

Desmarcant-se de la tendència imperant a la zona l’Aromes de Malanyeu proposa una altra manera d’enfilar-se a la paret, més sincera, més autèntica. La via, tota...
Tocats del Bolet a la Paret del Castell.

Després d'una setmana fora de combat per diversos motius, avui he sortit de casa amb moltes ganes de gaudir d'aquest magnífic dia d'hivern amb aires de primavera. Com que no...
A la via dels Quatres (Serrat Alt, Àger)

***Ben bona repe de la via dels Quatres, al serrat Alt. Oberta amb estil impecable per en Marmo i cia, sense expansions i ben traçada amb claus i ponts de roca. Amb el detall...
Via dels quatre

DISSABTE 26 DE GENERCom és  costum a mitja setmana va trucar-me el Juan Carles per sortir el dissabte i em va presentar una proposta que difícilment podía refusar,...
Marxa dels castells del Baix Gaià (116 m)

Diumenge 27 de gener de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Tarragonès.Temps aproximat: 6 h 30 m (26,5 km)Desnivell: 480 m (acumulat)Dificultat...
SOLSONÉS. PARET DEL RIU LACÓ. Via SUFI.

26/01/19. Al Solsonès no trobem gran parets, essent una de les més característiques la paret de Canalda i darrerament també la Serra de Busa on trobem una escalada austera i...

Supertramp a la Paret de les Bagasses

La Supertramp és sens dubte de les vies més repetides de Terradets. El seu grau moderat i l’excel·lent rocam, a més d’una línia del tot encertada en són els...
La Bukanan a la Roca dels Arcs.

Després d'uns quants dies de fred (i neu), no hi ha res millor que una agradable jornada d'escalada al solet i això és el que hem trobat avui a la Roca dels Arcs de Vilanova...
Clot de Vilamala, via Camí dels Alamalivons

11.01.19  En el nostre afany per fugir del fred que pela en aquests primers dies de l’any nou, ens fixem en un indret amagat de l’Alt Solsonès que té molt bona...
La Via del Nínxol a la Paret de l'Ós.

Les virtuds de l'anticicló s'han acabat i si volíem escalar avui tocava passar fred (com així ha estat). De totes maneres no ens hem complicat gaire la vida i hem anat a fer...
Pícnic al Serrat dels Monjos

El diumenge 30 vaig fer la darrera escalada de l'any. Curiosament va ser la primera amb el Pere, de Guies la Vall, amb qui feia temps que ens coneixíem però no havíem pogut...
Oferta Especial al Serrat dels Monjos.

Comencem l'any amb l'Oferta Especial del Serrat dels Monjos a Montserrat (que d'oferta no en té res i d'especial ho és una estona). Tot i així l'hem disfrutat i sense por a...
La Codolosa. Integral dia de Reis

Aquest dissabte, amb en Joanet fem una matinal ràpida a la Codolosa.Comencem per una via equipada amb parabolts de la que desconeixem el nom, continuem per la placa que hi ha a...
Via Chani. Paret de la Falconera.

Aquest diumenge he anat amb en Pere i en Xavi al Garraf, a la paret de la Falconera, a fer la via Chani, una de les clàssiques del lloc i que es caracteritza per haver de fer...

Aresta Brucs de l’Agulla dels Ossos

L‘Agulla dels Ossos acostuma a ser una roca poc visitada, potser per trobar-se mig amagada, potser perquè no hi ha cap via realment fàcil. L’Aresta Brucs és una...
Insubmisió al Serrat dels Monjos.

Poc que m'ha pas semblat el rostoll que en alguns blogs diuen que és.De fet m'ha semblat una bonica escalada per plaques de bon conglomerat tallades per inevitables trams de...
Via INSUBMISSIÓ al Serrat dels Monjos. Montserrat

Dissabte 15 de desembre e 2018Que podem dir que sabem tots del Serrat dels Monjos, un pany de paret del tot caòtic, de canals blogs inestables, també d'estables, roca molt,...
Travessa dels Flautats

Dissabte passat, amb el Pep vam anar a fer la travessa dels Flautats (a sobre), aquesta mena d'excursió/escalada, un itinerari de baixa dificultat, difícil de classificar...
La Markitos a la Paret d'Aragó.

Jornada bipolar espectacular a Montrebei. A baix: boira, fred, excursionistes i soroll. A dalt: solet, caloreta, escaladors i tranquilitat. Oh! Quin encant de dia! i més...
La Talaia Vella pel pas dels Ermitans

Camí de sa MuntanyaIniciem aquest recorregut a ca Madò Pilla (actualment hotel Continental), en el punt quilomètric 68,3 de la carretera Ma-10 entre Valldemossa i...