Via KURU a la dent d'en Rossell 350 metres V+,A1 en modo Patinosi

Avui hem fet aquesta molt bona via i amb molt bon equipament,pero com ahir a la nit va caure un petit diluvi,ens trobem molta aigua,sobre tot al segon llarg,en feixes i totes les plantes ben xopes!  Sota una massa de núvols fem ràpid la via com podem donades les circunstancies!!!La via es molt bona ,s'ha de felicitar als autors per anar buscant el millor de la paret !!A controlar un parell de blocs en algunes reunions,que no hem tirat abaix perquè passa molta gent,OJITU!!  Als darrers...

15 anys de... la Via d'en Martí a Cal Fité.

Quan van obrir la Via d'en Martí a la part alta de la Vall de Lord de seguida és va convertir en clàssica i perfecta per aprofitar els matins d'estiu. A més a més, obria...
L'Itinérance Orlusienne a la Dent d'Orlú.

Una curiosa alineació d'astres ha fet que tornés a la Dent d'Orlú però aquest cop per la seva cara est que feia un munt d'anys que no visitava. Jornada fantàstica i molt...
Orgull Maputxe al Serrat d'en Muntaner.

Discrepem amb les dues opinions que haviem llegit a la xarxa. En primer lloc ens recomanàvem fer el primer llarg i nosaltres l'hem fet i en cas de repetir la via entraria per...
Cova d'en Rubí

16 de juny de 2018Conta la llegenda que el valent cavaller Rufolet arribà a les Terres de l'Ebre amb l'objectiu d'alliberar a la donzella Rubí, segrestada per una bèstia de...
Canaleta de Massanella i pas d'en Cavaller

Pou del RafalUna ruta pels termes municipals d’Alaró, Mancor i Escorca. L'excursió parteix del portell d'entrada a la finca des Rafals, a Mancor de la Vall.(WP-01) Portell...
Integral d'en pitu i la nuri

DIMECRES, 20 DE JUNYFa quatre dies ens queixàvem de mal temps i ara de l’excés de calor, (no estem mai contents).Les circumstancies d’avui son especials, tinc que arribar...
Tomir pels passos de sa Regata i d'en Reynés

El punt de partida es situa a l'àrea recreativa de Menut II, en el punt quilomètric 16,400 de la carretera Ma-10 d'Andratx a Pollença. (WP-01) Àrea recreativa - 0,0 km - 0...
15 anys de... El Camí d'en Pep a Narieda Oest.

Recordo que vam repetir, avui fa 15 anys, aquesta via del vessant oest de Roca Narieda per fugir de les primeres calors estiuenques. El Camí del Pep l'havien obert l'any abans...
Via CEB al GEP   30 metres que no oblidarem!

Via CEB al GEP 30 metres que no oblidarem!

La setmana pasada d'aquesta primavera i aprofitant un mati abans de les tempestes puntuals de la tarda,ens apropem desde el club nàutic del Panta de Sau a fer aquesta pionera...
HOSTALETS d'en BAS

&nb...
Serrat d'en Muntaner, via Traca i Mocador

Una tarda de gresca i xerinola de l’any 2012, un grup de joves que van sortir a passejar pel Clot de la Mònica van obrir, com qui no vol la cosa, una nova via d’escalada a...
Pels dominis dels Ubach i d'en Capablanca

3.03.18  Petit itinerari circular d’uns 8,5 Km de recorregut i 300 m de desnivell, pel conjunt arquitectònic situat al vessant sud de la serra de l’Obac (cases Nova i...
Papa Krestas al Serrat d'en Muntaner.

Típica via per acabar de fer mètres. El primer llarg te algún tram brut que suposo que a base de repeticions milloraria mentre que la segona tirada escala un mur ben dret i...
Sant Llorenç, via Punta d'en Serreta

31.01.18  En ple hivern, i a la recerca de les cares sud, al Pau se li acut de tornar a Sant Llorenç del Munt on, ja fa quasi un any, vam pujar la via Aresta dels Cavalls....
Punta d'en Clerc a la Roca de les Onze hores.

Malgrat la fama de mala roca que te Santllors a nosaltres aquest fet no ens va fer patir gens,m'imagino que és una de les vies clàssiques del lloc i que el que havia de caure...
Pantans d'en Llobet. Vidreres- Vidreres

Excursió realitzada el 28/1/18Senzilla i agradable caminada pels voltants de Vidreres, que ens permet acostar-nos al Castell de Sant Iscle i Santa Victòria i als Pantans d'en...
Via d'en Ballart a Canalda.

Cada dia m'en queden menys de vies per fer a Canalda i avui, tot i posar-mi tard, he fet un dels ossos que tenia pendent: la curta i contundent Via d'en Ballart al Ditet, on he...
Sumant metres de desnivell a Portè- Puymorens.

Recorregut marcat amb el rellotge Suunto Traverse."Per ser la primera sortida de la temporada a 11 de Novembre i amb el mal temps al Pirineu, la cosa no pot començar millor, a...
Altivi Flunch a la Dent de Cabirols.

Via força xula i variada: de les plaques d'aderència del començament als atlètics díedres de sortida.La roca no fa patir massa però ja se sap que al Pedraforca cal anar...
Cim d'en Galileu per la cara Nord

Canal NordFa uns anys ja pujàrem a la mola d'en Galileu per la magnífica canal nord. Avui tornem a pujar-hi amb els companys Biel i Agustí que no la coneixen. La idea inicial...