Pirineu - Puigpedrós - 14/07/2018

Feia més de 45 anys que vàrem anar el Puigpedrós, mai havíem tingut ganes de repetir-lo, però aquest cap de setmana mirant possibilitats amb els nostres amics Marc i Maria, hem considerat tornar-lo a repetir. El principal motiu era perquè feia molt temps que l'havíem fet i ells, encara que feia menys temps, també els hi va fer il·lusió tornar-hi.Així, que ben aviat al matí, sortim de casa en direcció al refugi de Malniu  (2.138 metres). Quan arribem ja hi ha alguns cotxes que hi han passat la nit, i alguns més matiners. Tot i així, podem aparcar còmodament a prop del refugi. Això si pagant els 3€ corresponents, fet que em sembla molt correcte.Refugi de Malniu a 2138 metresEls entorns estan més verds que mai, es nota que ha plogut força. Comencem a caminarEl petit llac artificial al costat mateix del refugi.Forta pujada per arribar al Coll de MolleresPrimeres vistes del cim, encara amb una mica de neu. Sense donar-nos compte anem guanyant alçada.El dia es presenta calorós ja el que les vaques i els cavalls estan pasturant a 2600 metres.Foto del cim, molt contents. Bones vistes del cim.  2914 metres. L'altre cim del Puigpedrós a 5 minuts l'un de l'altre. Poc a poc anem desfent el camí de pujada. Arribant altre cop al refugi.Desnivell: 776 metresDistancia: 10 quilometres anar i tornar.Dificultat: fàcil.Cartografia: Cerdanya( Editorial Alpina)Ascensió ideal per fer anivell familiar. Un bon cim per iniciar a la canalla a l'alta muntanya.

La Torre de Marboré 3.010 metres. Pirineu Central

Dies 25, 26 i 27 de juny de 2023Com cada estiu, si es possible, planegem una sortida al Pirineu amb el Vicenç i em proposa La Torre de Marboré que és l'unic tresmil que...

Marató Salomon Ultra Pirineu (42 km, 2500 d+)

Una de les coses boniques que té el trail és que és un esport on pots compartir la sortida d'una cursa amb algun dels grans atletes que el practiquen. Ni al futbol, ni al...

Cresta Coma d'Or - Puigpedrós de Llanós

El Puigpedrós de Llanós és un cim important. La seva silueta característica, amb una cara oest escarpada i tallada per diverses canals, és molt visible des de totes les...