Zepelin Circus a la Falconera.

Aquesta no és de les que ens ha agradat més de la paret. Hi ha una mica massa d'herba pel nostre gust,suposo que som uns llepafils de collons perquè la gent la deixa força bé.No hem enllaçat llargs i hem deixat llaçat el gran pont de roca a la sortida de la terçera reunió.La roca força bona,una mica més justeta al terçer llarg. Precisament en aquesta terçera tirada crec que hi havia unes pintades d'espray verdes que a més d'un se l'hi poden indigestar.Accés: Cal aparcar al port del poble del Garraf,al final de tot a les envistes de la paret hi ha un descampat i una zona blava on no hem pagat cap de les moltes tardes d'entresetmana que hem escalat a la paret. L'aparcament sembla segur,si més no no hi havia vidres al terra i està just davant del Club Nàutic.Aproximació: Creuem un descampat per un bon camí amb el mar i el port a l'esquerra fins que ens topem amb la paret.La via comparteix les dues primeres tirades amb la SAME,el primer seguro és un químic que protegeix un pas descendent del flanqueig i costa de veure des de peu pla.Restriccions: Prohibida l'escalada entre el 15 de Gener i el 30 de Maig.Material: Algún tascó i un joc de friends des de l'Alien groc al Camalot del 3.El del 4 el dúiem però no el vàrem possar,si es va just portar el 4 i repetir alguna peça ja que entra molt de ferro.Grau obligat: V/A1Descens:  Diria que la via acaba a la feixa. Aquí tenim tres opcions:1) Sortir per on marca la ressenya,ressalts herbosos desequipats però amb bona roca i autoprotecció fàcil.2) Flanquejar a la dreta i trobarem dues vies equipades amb material antic. La de l'esquerra te espits ( V+) i la de la dreta te burins: Brazos de Hierro (6a). En les dues opcions la roca ofereix la possibilitat de reforçar les degradades assegurançes fixes.3) Flanquejar més a la dreta i crec que baixant una mica trincarem un passamà que ens deixa en una instal.lació de ràpel.COMPTE AMB EL RÀPEL fa 50 metres i es ben desplomat sense possibilitat de fraccionar.Aquest ràpel ens deixarà ben bé a peu de via.Si hem optat per les opcions 1) i 2) acabarem a la carena cimera,cal crestejar a la dreta.Hi ha una desgrimpada amb una corda fixe d'un parell de metres de moment en bon estat. Després creuem una zona de vegetació per acabar espategant al carrer on hem aparcat.

Via CORSARIO. PENYASEGAT FALCONERA. GARRAF

27/02/24. Avui fem una matinal al Garraf amb un dia de primavera. La via Corsario, és una via exigent i variada amb quatre llargs de corda, totalment equipada on algun Totem...

Via MENDIGOS DEL MAR. FALCONERA. GARRAF.

1/06/23. Predicció incerta amb pluges....Al Garraf sembla què al matí "aguantarà".Quedem amb l'Antonio què en mica en mica va tornant a la normalitat, la idea era anar a la...

La Màgic Circus al Circ de Cambre d'Aze.

Cambre d'Aze és famós per les seves escalades hivernals tot i l'existència d'alguna d'estival. Jo sempre n'he tingut una informació nul.la (tant d'unes com de les altres),...

Via PISET. LA FALCONERA. GARRAF.

31/12/21. Amb un dia primaveral acomiadem un delirant 2021. El Josep i el Genís van al pas de la Mala dona a fer la via Aniversari i amb la Isabel i el Jaume anem a la via...

Via MIRAMAR. LA FALCONERA. GARRAF.

22/10/21. Feia dies què no quedàvem amb el Manel i avui hem coincidir per a fer una matinal a la Falconera. Ens decidim per la via Miramar, de fet aquesta via només és un...

PENYA SEGAT DE LA FALCONERA. Via FALCONERA.

10/06/20. Anem deixant la sense raó en darrera, el Garraf i l’Alt Penedès tornen a estar a l’àrea sanitària de Barcelona i podem tornar a escalar al Garraf, els de...

GARRAF. FALCONERA. Via PISET.

31/12/19. Avui acomiadem l’any 2019 fent una matinal al Penya segat de la Falconera, hem coincidit varies cordades de coneguts tots amb la mateixa idea. Nosaltres anem a...

GARRAF. LA FALCONERA. Via EMPOTRAMENTS.

24/12/19. Abans d’entrar de pler a la “marató” de sopars i dinars anem a fer una matinal a la Falconera (Garraf). No som els únics a peu del flanqueig ens ajuntem tres...

GARRAF. LA FALCONERA. Via CHANI.

26/10/19. Aquest dissabte fem una matinal al Garraf. Quan arribem sorpresa! Ja han tancat el solar on s’aparcava i les voreres del costat, ara només és pot aparcar a...

GARRAF LA FALCONERA. Via EMPOTRAMENTS.

5/12/17. La Falconera és un bon refugi per a dies freds i solejats com avui. Quedem amb el Josep per sortir i enseguida coincidim amb la via “Empotraments”. La via...

MONTSANT. LA FALCONERA. Via PRIMAVERA.

22/11/17. Aquest dimecres m’acullen els Josep’s, la colla dels dimecres no poden sortir, i ves per on quedem per anar al Montsant a la via Primavera. Aquesta via és de les...

Penya segat de la falconera.

22/06/17. Avui sortim a la tarda però amb aquesta calor què fa, tenim mandra fins hi tot de caminar. Anem a la cara est del Penya Segat de la Falconera buscant l’ombra, quan...

SAME a la Falconera. El Garraf

Aquest dissabte les bones temperatures conviden a sortir a escalar i la combinació roca i mar ofereix en aquesta època el millor regal. Anem al Garraf on només havia estat en...

La Falconera. via "Hérnia Discal"

Aquest dimecres , amb el Joan Asín i el Toni Gómez, vam anar a cercar l'ombra de la tarda a la paret de la Falconera, al parc natural de Sant Llorenç . La veritat és...