Via normal pilier saint martin

DIMARTS 24 DE JULIOLDesprés de la pallissa d’ahir, amb el Joan hem decidit afluixar un xic el pistó, sense deixar els nostres objectius de conèixer la zona.Aleshores el Joan va recordar una via ideal per aquest fi,l’Aresta de la Pierre Sant Martin, una paret sense pretensions , cami del refugi de Marialles i que a part de estar completament assegurada, es maca i sense aproximació, vaja tot un regal per a les nostres cames.!!!Sortim del càmping a les vuit i en menys d’una hora ja estem a...

PILIER DE SAINT MARTIN. Via NORMAL

24/07/18. Ahir vam tenir una bona i llarga jornada a la Dent d’Orlú, avui per la tarda donen pluges, així què toca fer una cosa tranquil·la. La via normal del Pilier...
GR5: Saint Gingolph - Novel

El GR5, la gran travessa dels Alps francesos, és un GR que recorre gran part dels Alps francesos des del llac Léman, a la frontera suïssa, fins a la ciutat de Niça, a la...

La Normal del Bolet de la Castellassa

Avoltes escalar és molt més que dificultat i metres, és descoberta, enfilar-se allà on per un moment l’ànima imagina, gaudir d’un entorn únic, assaborir...
Via NORMAL a la Aguja Roja. Riglos

Diumenge 8 de juliol de 2018El "Reino de los Mallos" es el lloc ideal per gaudir de l'escalada que va de grans parets, a parets mes modestes o inclús, l'agulla reina de los...
Memòria Selectiva i Normal a la Formiguera

25.05.18  Agafant al vol una d’aquestes rares escletxes de bon temps, em Jaume, l’Alfons i jo l’aprofitem per escalar un xic més enllà de Montserrat i ens arrisquem...

Via Normal de l’Agulla del Miracle

Carregada de personalitat l’Agulla del Miracle es troba enclavada en un lloc estratègic, frontera entre Frares i Ecos, tot just al costat del coll homònim. Amb una...
Via Normal a l'Agulla Punxeta.

A l'entorn de la Mora Comdal és respira tranquilitat i bellesa parts iguals, ara estroncada per la tremenda plaga de procesionària que transforma la verdor del bosc per un...
L'Agullola de Rupit - Via Normal  01/11/2017

L'Agullola de Rupit - Via Normal 01/11/2017

Segons la llegenda hi havia un gegant terrible i cruel que no parava d'espantar tota la gent d'aquestes contrades. Els hi prenia les ovelles, remats i fins i tot algun pastor en...
Col du Grand Saint Bernard - Via Francigena

Distància: 57,5 km.Desnivell: 1900 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 7:30 h.Punt de sortida: Moulin (Aosta).Preciosa baixada de 1700 m- gairebé tota per senders lúdics i...
Via normal a l'agulla de coll de port

Vista des del cim.Tinc un bloc d'escalada on penjo les meves escalades (Escalades per a tontos)però crec que el que he fet avui, tot just ratlla la línia de l'escalada, així...
Via Normal del Puro a Riglos

Com a tants escaladors, Riglos és un indret que ens fascina, i per això mirem d'acostar-nos-hi una o dues vegades l'any per fer alguna de les poques vies que queden al nostre...
Mont Aiguille, pilier sud

L'any passat, amb el Pep, ja vam pujar el Mont Aiguille per la via normal després que el vent i el fred fessin difícil l'escalada a la muntanya.Enguany, acompanyat de les...
Escalada a Saint Mamet ( Banyeres de Luxon).

Longitud: 0° 36' 25.79" ELatitud: 42° 46' 28.48" NAltitut: 600 mètres.Nombre de vies: 40Cotació: 3a a 6Tmipus de roca: granitNens: molt segurPluja: exposat a la...
Dufourspitze (Monte Rosa). Via NORMAL de la Cara O

1a ASCENSIÓ: J. Birbeck, C. Hudson, U. Lauener, C. Smyth, J G. Smyth, E. Stephenson, M. Zumtaugwald i J. Zumtaugwald (1885). DIFICULTAT / DESNIVELL: PD sup / 1840 m MATER:...

Via Normal de l’Ànec

Molt semblant a la Sensenom, la Normal de l’Ànec també coneguda com GAM, guanya el cim d’aquesta agulla aprofitant la rampada vessant sud; una grimpada senzilla...
San Martín de la Val d'Onsera

País/Comarca: Espanya/Hoya de Huesca Tipus de Ruta: Anada i tornada pel mateix lloc. Ascensió acumulada:.............  604 metres Descens...
Pla b: arnau martin a la miranda de sant joan

L'home prosa i Déu disposa (original en castellà). Sortim de Pla de Lleida per fugir de la boira però anem a Montserrat i ens la trobem. Sembla que la portem empegada a les...

Via Normal del Caputxó d’en Semir

La Canal Ampla marca el límit entre Agulles i Frares. Un riu de verdor al vell mig d’un bosc de pedra, i al capdamunt, traient el cap altiu el Caputxó d’en Semir....
CANIGÓ, PILIER DE SAINT MARTIN, Via NORMAL

27/08/15. Seguim amb la recuperació activa anant agafant mobilitat al peu, en Jaume tampoc està al 100%, amb molèsties al genoll, així què fem una bona parella. Tot pensant...
Normandia (1): mont saint michel

Un altre estiu amb un nou Campament Internacinal del Centre encara que enguany només hem anat 9 socis/es i l'indret escollit era Normandia que és una comarca plana com la...
Sant Martí del Canigó, pilier de Sant Martí

A Marialles hi volíem fer un parell de vies, però la segona estava mullada, així que decidim començar a tornar i parar sota Sant Martí del Canigó per provar l'esperó. El...
La línia lògica: via normal a la momieta

No hi ha com anar a escalar amb un bon company de corda. L'Albert Cogul transmet seguretat. Tot i que juga en una lliga molt superior a la meva ha decidit acompanyar-me a fer...
La Normal de la Porra

La Porra és una altra d’aquelles Agulles singulars, part fonamental de l’imaginari montserratí. Aparentment inexpugnable, la seva via Normal esdevé una petita...

15 anys de... la Normal al Gegant Encantat.

Amb la meva tasca de conèixer Montserrat, fa 15 anys va arribar el torn de trepitjar la part més alta del massís. La idea era fer-hi un parell d'escalades però un greu error...