Taillon (3144 mts.), Gabietous Occidental (3036 mts.) i Gabietous Oriental (3034 mts.) per la cresta SO.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Us deixo unes fotos de la cresta SO als Gabietous, durant la setmana penjaré el resta de la piulada.Desnivell: 1240 mts.Recorregut: 16,1 Km.Horari: 10h 41m.A l'esquerra cara nord del Taillon (3144 mts.) i a la dreta Gabietous Oriental (3034 mts.)Un cop arribem al Port de Bujaruelo (2273 mts.) agafem el petit sender a l'esquerra direcció a la Excusaneta (2611 mts.) on veiem que comença a tocar el sol.Franquegem la cara oest dels...

Retorn a la cresta de la coma de geli

Després de 10 anys, he tornat a la cresta de la Coma de Geli. La sensació ha estat la mateixa que vaig tenir llavors: ambient màxim amb passos de pati com si fos una gran...
Pessons, cresta del Gargantillar

La cresta del Gargantillar (a sobre) és una d'aquestes escalades senzilles que ens regalen les crestes andorranes. Una aproximació llarga però agradable, bona roca granítica...
Ambient alpí: la cresta de cubil

5a tirada(Personal - La vam clavar. La previsió del temps era molt dolenta. Ja havíem dit de suprimir la sortida però vam veure que havia una forquilla de "bon temps" pel...
La cresta del bony de la mina al bony de carroi

Potser el nom no us sona però si sou observadors quan aneu pel fons de les Valls d'Andorra us podeu haver adonat d'un agrest pic on hi ha instal·lades unes lletgíssimes...
Adarramendi (819 mts.) i Aballa Arri (642 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Després de passar el poble d'Urnieta, situat entre els pobles d'Hernaní i Andoain, agafem una desviació a mà esquerra...
Pic Occidental de Coll Roig, canal oest.

Per reprendre el blog, després d'una llarga lesió al tendó d'Aquiles que m'ha tingut 6 mesos fent massa bondat, res millor que una de les millors esquiades que es poden fer...
Resseguint el sector oriental de la NBR

Distància: 38 km.Desnivell: 1300 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 4.30 h.Punt de sortida: Cubells.Ja fa dies vam anar a fer un tram de la primera etapa de la Noguera Bike...
Olvena, via Cresta de la Cruz

26.03.18  Aquests dies previs a la setmana santa hem tingut l’oportunitat de fer una petita estada a Barbastro des d’on hem pogut anar a escalar a zones que normalment...

Puig de Bestracà (100 Cims) por Cresta del Gall (Oix, Girona)

Puig de Bestracà por la Cresta del Gall es un recorrido impresionante y en algunos momentos aéreo para alcanzar Puig de Bestracà, uno de los 100 Cims de la preciosa...
Balandrau (2584 mts.) Dissabte 16 de Juny

Ascensió tranquil·la i sense dificultats tècniques, bona oportunitat per iniciar-se en terrenys d’Alta Muntanya amb desnivell i distància moderada. El Balandrau, la...
Mercadal Inferior, via Cresta Oest

17.11.17  A l’extrem més oriental de la serra de Queralt (Berga), i sota la protecció del serrat de la Figuerassa, s’aixequen un parell d’aïllades agulles que, de...
El Posets, per la cresta Veteranos - Gemelos

Una gran ascensió que teníem pendent des del novembre de 2015, quan vam intentar aquesta activitat però una nevada primerenca i el gel que hi havia a la cresta ens va fer...
Pedalant l'obaga oriental del Montsant

Distància: 24 km.Desnivell: 1000 m.Dificultat: mitjana-alta, puntualment alta.Durada total: 4:30Punt de sortida: Ulldemolins.El Montsant és un valor segur per a pedalar-hi; en...
Collbaix (546 mts.) amb btt

Collbaix és un cim petit de 543 metres, si el comparem amb altres muntanyes properes com poden ser Montserrat o la Mola, tot i així és un referent per als manresans que tenen...
Integral a la cresta dels Cingles de la Creueta

Aquesta setmana el Toni no va poder sortir a esclar i jo vaig quedar amb el Pere Joan Bosch per anar a fer la integral de la cresta dels Cingles de la Creueta, a sobre de la Nou...
Pic Oriental de Fontnegra

Aquest diumenge, amb el Pep, vam agafar els esquís i el material d'escalada per intentar algun corredor interessant. L'objectiu: el pic Oriental de Fontnegra, amb alguna...
Pic de Tristaina 2878m per la cresta sudest

Com cada any ens trobem la família del Ramon (ex-company i etern amic) i la nostra amb gent que s'hi vol afegir i busquem un itinerari pels Pirineus que puguem compartir,...
Dent occidental de Batanes per Bachimaña

Distància: 15 kmDesnivell: 1300 mDificultat: ME (BE), S2-S3 (en funció de la qualitat de la neu podem trobar passatges exigents).Durada total: 6:30 hPunt de sortida: Balneari...