The wall

DIMECRES, 01 D’AGOSTHan passat tres dies de la darrera escapada a escalar i dijous tornem a marxar al Pirineu, però la gent de la colla encara esta en actiu i decidim fer una darrera ecapada matinal per acomiadar-nos per aquest estiu.Però cal anar en compte perquè encara apreta la calor .Decidim anar a la car Nord de l’elefant, fa molts anys que ja vaig fer les vies d’aquesta paret i no hi he tornat mai més, ja és hora de repetir alguna via.El notre objectiu, la via The Wall, un exponent típic de com se les gastaven per aquella época els aperturistes.Aquesta vegada hem quedat per sortir l’Isabel , el Joan i jo. Amb l’intenció de fer una matinal a l’ombra.Una vegada a la paret ens repartim les tres tirades que te.La primera, tècnica i vertical amb algun pas picant per donar-li emoció al tema, crec personalment que presenta una graduació força ajustada,La segona, més assequible i molt bonicaI la tercera amb un començament vertical però aviat perd verticalitat ja per arribar al cim.La baixada la fem per les escales i directes al Bruc per fer una bona cervesa de comiat.J. ESTRUCH

Integral Mistinc Wall a la Pala Alta.

Després de la trompada de l'altre dia, avui tocava veure com responia la carcanada, així que em deixat les boires a les fondalades (del Segre) per enlairar-nos fins el...

The Wall a l'Elefant.

Una via que no necesita presentació!.Guapa escalada lliure per gaudir del patatal monserratí amb les xapes prou espaiades per fer-nos estar ben a l'aguait. Els entesos diuen...

L'Elefant, via The Wall

5.10.18  Ara li toca el torn a una altra escalada “memorable” que vam fer la tardor del 2018, a la regió de Sant Benet, i que tampoc va ser ressenyada al seu dia: es...

Reunions

The Wall, V (110m)L'Elefant o Roca de St. Salvador, Sant Benet, Montserrat.Ja arribo a la reunió.L'un no ha parat ni un moment, entre esbufecs, de desfer-se en elogis per...

Via THE WALL a l'Elefant 35 anys després

Dissabte 11 d'agost de 2018 A finals de juliol de 1983 i estant a Sant Benet, ens recomanen una via nova de grau "guai" i "tope assegurada". a l'elefant per la cara nord,...

MONTSERRAT. L'ELEFANT. Via THE WALL.

1/08/18. Després de la Intrèpida Sirena d’ahir, el braços estan ressentits. Quedem amb la Isabel i el Josep, però una cosa està clara “ombra si us plau”. La...

Normal al puro (més o menys)

DIUMENGE, 25 DE JUNYDonat que el dissabte és el sant de sogre i acostumem a fer tiberi familiar , a mitja setmana truco al Pere per si vol sortir i estirar les cames....

Retorn a l'elefant: The wall

Diumenge passat vam poder tornar a quedar per escalar amb l'Albert, tot i les males previsions que només es van complir a mitges. Tot i que a la primavera ja hi vaig anar, a...

Via The Wall a l'Elefant

ressenya aproximadaVia: The WallZona: Montserrat – Sant Benet-Agulla/Paret/Cim: L’Elefant 1.156 m.Dificultat: V (MD)Dificultat obligada: VLlargària: 130...

Espeleobloc assoleix l’article nº 3.000!

El Víctor, a l'avenc Gran de les Alzines.  Foto: Josep PastorAquests dies tenim un bon aniversari: L’Espeleobloc ja porta editats 3.000 articles! TRES MIL!El promotor...