Vía Ferrata Peñas Juntas K1 (Bierge, Huesca)

Vía Ferrata Peñas Juntas es un recorrido de iniciación que te lleva por 3 puentes tibetanos sobre el río Isuala. Es una vía ferrata de iniciación sin mayores pretensiones. Las instalaciones están en buen estado aunque los puentes están destensados y hay algún final de cable un poco punzante. El entorno es muy bonito y […] La entrada Vía Ferrata Peñas Juntas K1 (Bierge, Huesca) aparece primero en RocJumper.com · Via Ferrata, Escalada, Material, Senderismo, Barranquismo, Alpinismo.

Agulla dels Tres Ponts, via Aresta Idíl·lica

31.05.19  Ja fa temps vam visitar la serra de Sant Honorat per a fer-hi la clàssica volta per les seves ferèstegues moles conglomeràtiques, però mai hi haviem anat a...
TOSSAL DEL BALINYÓ. Via SPHYNX .

12/06/19. Aprofitant què va ploure ahir i han baixat les temperatures, ens arribem al Tossal del Balinyó per fer la darrera via oberta el passat abril. Aquesta via va a la...
Tacte de calcària:  via d'estiu a la nou

Tacte de calcària: via d'estiu a la nou

En acabar d'escalar la via d'Estiu en Ricard em diu que li agrada el tacta de la roca calcària i que avui ha fruit palpant-la. Jo que estic molt habituat - segurament és la...
Paret d'Àger, via Montsiciana

23.05.19  Entre la gran varietat de vies que el nostre company Joan Prunera té ressenyades al seu blog El col·leccionista de vies, n’hi ha una que al Pau li crida...
OLVENA. Via FRIXIS.

30/05/19. Portem tres dies de cavalcada per Aragó i avui retornem, però aprofitem per fer una parada a Olvena per fer una darrera escalada d’aquesta sortida....
RIGLOS. MALLO DE ENMEDIO. Via ENDRIJA.

29/05/19. Riglos té bones xemeneies una d’elles és l’Endrija, què havia quedat en l’òvid. La xemeneia fins a la R5 va ser oberta l’any 1960, per J. Vicente, J.A....
ESCALES via Xin Xan

Avui tercer dia consecutiu escalant, anem a Escales per refugiar-nos del sol. Hem triat la via Xin Xan, que ja havíem fet fa bastants anys. És una via love climbing que no...
Serra de Queralt, via Quercus

15.05.19  Al nord de Berga s’aixeca l’escarpada serra de Queralt presidida per un santuari dedicat a la Mare de Déu de Queralt i on, darrerament, s’hi estan obrint...
Hombre Blandengue,  Nova via a MONTAÑESA

Hombre Blandengue, Nova via a MONTAÑESA

PULSA EL PLAYAdmiración.  Es lo que sentía cada vez que veíamos a nuestros amigos navarros volar y volar en el SPECHIO, pared lisa y azulada que atrae todas las...
PEÑA PREDICADERA. Via JABALÍ ERRANTE.

27/05/19. Avui anem camí cap a Riglos i aprofitem per fer una escalada en aquest idíl·lic paratge. Fem la via “Jabalí Errante” una de les clàssiques de la zona....
ALOS DE BALAGUER Via 1 d'octubre

Avui dimecres anem cap a Alòs de Balaguer, paret que els caps de setmana hi ha força gent. Ja és curiós això de les modes, recordo quan van obrir la Olga Frontera, aquí no...
MONTSERRAT La Paparra via Balbino

Una via molt senzilla i amb equipament generós, per mi ideal pel meu procés de recuperació.  La intenció era fer alguna cosa més, però fa un vent molt fred i s'està...
ROCA DELS ARCS. Via NAVARRO

11/04/19. El gener d’aquest any en Felip Sandiumenge i el Pep Masip, fan una actualització a via Navarro què van obrir el 1980. La via ha recuperat el seu tarannà...
MALANYEU.PARET DEL DEVESSÓ. Via BADALONA.

8/05/19. Avui no tenim gaire temps i anem a Malanyeu, després de varies opcions ens decidim per la via Badalona.  La via està equipada amb parabolts de 8 i un pitó, les...
Montserrat - La Codolosa - Via Punt Verd.

Repassant les vies que hem fet a la Codolosa ens hem donat compte que n'hi havia una que se'ns havia escapat. La Via Punt Verd és la via que hi ha més esquerra de la paret,...
Montserrat - La Bitlla - Via Normal  4/4/2019

Montserrat - La Bitlla - Via Normal 4/4/2019

La Bitlla, agulla simbòlica, esvelta, amb emplaçament privilegiat, només rebre l'ombre de la seva veïna la Bola de la Partió.Fins el 18 de juny del 1944 no va rebre la...
La Talaia Gran, via Cervera-Raúl

26.03.19  La Talaia de Montserrat és un conjunt d’esveltes agulles situades al bell mig del coll del Migdia, entre les gegantines parets de Sant Jeroni (a llevant) i...