La Trampa

Fa un matí bonic, de bona temperatura i cel clar. Tot és lluminós i convida a fer un tomb. Hi anem. Amb el cotxe, és clar. Cap a la carretera de Nonasp. Aturada preceptiva al costat de la Sènia Figueres i seguim fins a la Creu de la Vall. No passa ningú per la carretera i podem anar tranquil·lament, com aquell qui passeja a peu. Segona marxa i a gaudir del paisatge, de la llum, de la tranquil·litat. A la Creu de la Vall agafem el camí que puja, i tirem un bon tros enllà tot gaudint dels...

Esportiva pic d'àliga.

17/09/18. Avui anem al Pic d’Àliga, toca esportiva i anem cercant zones què no coneixem. Per anar a aquesta zona entrem per Sant Andreu de la Barca, ens hem fet una mica de...
Fent trampa a la misión imposible

No ens amaguem de res. Hem fet trampa a la Misión imposible del Serrat del Poll d'Alòs de Balaguer. I creiem que és una opció molt interessant. Què passa? Doncs que en el...
Ferrata de cala moli (sant feliu de guixols)

Feia temps que tothom em parlava de la Ferrata de Cala Molí a Feliu de Guíxols i em cantava les seves meravelles. Jo em resistia dient que estava molt lluny,  finalment...
Sardenya 5. aguglia  goloritzè

Sardenya 5. aguglia goloritzè

7/10/12. Avui l’aproximació la fem amb embarcació. A les 7:30h ja estem al Port de la cala Gonone direcció a la cala Goloritzè. Quan arribem a la cala veiem la...
Miretades Espeològiques (6)

(1988) Forat de la Vaca "calcàries" (Pallars Jussà). Diego Ferrer. Avenc d'eclosió o col·lapse, que segons ens van explicar: el substrat va cedir quan una vaca pasturaba a...
De nou pel Sot del Bac (2)

...segueix de l'apunt d'ahir...Descartada la possibilitat de baixar l'avenc del Bac, vam dirigir-nos cap l'avenc d'en Toni, explorat inicialment per la SIRE i publicat en la...
Del Terry

12-11-2015 Agulles Escorpí Via : Del TerryEm trobo baldat per una setmana de intensa activitat al Moli (http://blogdelguillem.blogspot.com/p/moli-doli.html) i hoooo !!!!!...
L'escalada mola!!! Mola molt!!!

A principis de Febrer vam gaudir de l' oportunitat de practicar una disciplina, que ens era pràcticament desconeguda per nosaltres, l'escalada.Una colla d'amics ens van...