Ca n'astruc vell - collbató

Diumenge,  21  octubre  2.018     Caminada tranquil·la amb un matí un xic emboirat al principi, que  de Ca N'Astruc Vell ens porta pel bonic Camí de Les Obagues fins a Collbató. Lloc en el que ens...

Turó de Port Vell (2.489 m) amb esquís

Una ascensió relativament fàcil, tornant a la Vall de Rialb, que ja vam visitar la setmana passada. Aquesta vegada la sortida se'ns ha complicat una mica per causes diverses...
Sender del Castell Vell SL® - C 100 (298 m.)

Dimecres 30 de novembre de 2016MatinalHora de sortida: 2/4 de deu del matí.Ubicació: Comarca del Garraf.Temps aproximat: 2 h. 45 m. (5,8 km.)Desnivell: 300 m.Dificultat (1):...

Monaber Vell Pas d’en Bisquerra i Fons Ufanes

Dia 25 d’octubre com cada quinze dies partirem d’excursió aquesta vegada tocava anar per Campanet. partirem de Monaber Vell allà on comença l’excursió...
MONTSERRAT,  COLLBATÓ , Via AVI JOAN

MONTSERRAT, COLLBATÓ , Via AVI JOAN

4/11/15.Avui teníem la intenció de d’anar a fer esportiva, però la tarda radiant què fa avui i després dels dies rúfols que hem passat  ens regalem una relaxada...
Passos de Son Cabaspre, pas Vell i pas Nou

Pas VellAgradable passejada per la mola de Son Pacs amb baixada, pel  pas Vell al coll de Sant Jordi , i pujada des de la font dels Òbits pel bell camí del pas Nou.En...
Montsec: camí vell de la pardina

Avui he anat d'excursió amb en Ramon Pach. És com anar amb el Joan Ramon que viu a l'altre costat del mirall. És el company ideal, es coneix el país de pe a pa, i pateix per...
Contrafort de Sant Pau vell

Sud  (Agulles)Sant Pau Vell Contrafort de Sant Pau vell Aproximació :Can Maçana, a on podrem aparcar el cotxe i remuntar per el ampli camí que puja al Coll de...
Camins de Collbató a Montserrat

Aprofitant uns dies de temps excel·lent, he anat un parell de vegades a Montserrat per la banda de Collbató i he pogut fer quatre camins molt bonics que, des de la plana de...
Volta a la barraca de l'Orri Vell

Sortim de Ribes direcció al poble de Pardines, anem per la carretera que enllaç Ribes amb aquest poble de la Vall del Segadell. Quan arribem a Pardines creuem i baixem per la...
2a. Tarda d'Escalada Esportiva a Collbató 2013

Aquest 22 de maig de 2013 fem la segona quedada de la tarda dels dimecres, per anar a escalar esportiva a Collbató.I hem participat uns quants vells amics i altres de bastant...
El camí vell de Bujaruelo

Annex al Parc Nacional d'Ordesa i Monte Perdido i al fons d'una profunda i encisadora vall despoblada es troba Sant Nicolau de Bujaruelo; un pont, una església i un hospital...
Itinerari circular de collbató a les magdalenes

La proposta d'avui torna a fer un tomb per la muntanya màgica de Montserrat que reconec que em té el cor robat. Sortirem de la vila de Collbató pel camí de la Drecera que...
MONTSERRAT Collbató vies del Pitu i l'Imma

Divendres aprofitem la bona tarda que fa per escalar al vessant sud de Montserrat. Tot i que la majoria vies del nostre nivell les hem fet, decidim repetir la via del Pitu....