Al cim de la Carbassa en BTT

Distància: 40 km.Desnivell: 1900 m.Dificultat: mitjana-alta.Durada total: 7:30.Punt de sortida: Bellver de Cerdanya.Sortim des de Bellver i fins a Èller anem guanyant metres suaument. Quan s'acaba l'asfalt, la pista continua remuntant amb pendents entre suaus i moderats fins que s'acaba a la cota 2070. En aquest cul de sac ens trobem una aborigen que ens diu que allò no té sortida amb la bici... prou que ho sabem, i que ens esperen 700 m+ amb la bici a les costelles; aquest ascens, tot i no tenir una traça definida, es fa prou bé gràcies al terreny raonablement amable i el pendent tolerable per on guanyem el cim. Des del cim comencem a baixar còmodament pel llom, trams amb sender i d'altres sense fins que empalmem amb unes roderes que ens baixen fins a la Bastida. Deixem enrere aquesta casa i de seguida prenem una sèrie de divertits corriols fins a Prullans on ja només ens queda retornar per pistes a Bellver.

La Carbassa des de Coborriu

4.09.19  La dilatada i arrodonida muntanya de la Carbassa (2738 m), visible des de molts indrets de la Cerdanya, es troba situada entre les valls de la Llosa i de Meranges....

PIC DE LA CARBASSA 2738m. AMB ESQUÍS.

7/03/18. Aquest dimecres tenim predicció de bon temps, la nit del dimarts ha deixat una petita nevada a la Cerdanya. Quan passem el túnel del Cadi trobem un espectacle en...

La Carbassa (2.736 m.)

var Latitud_sortida = 42.452386; var Longitud_sortida = 1.762440; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

A la Carbassa (Cerdanya)

***racons, tan amagats o descoberts com la neu que es manté a l'obaga o queda buidada al sol espetegant a la solana. Racons ceretans que queden per ser recorreguts, amunt i...