Als corriols obacs de la Seu

Distància: 30 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 5h.Punt de sortida: la Seu.Després de les abundants pluges de la setmana passada ens plantegem el difícil repte de trobar un lloc per pedalar-hi en unes condicions acceptables. Descartat el pla inicial del Turó de l'Homé, que en aquesta època està espectacular però amb les fulles molles que amaguen pedres molles..., i decidim jugar a casa. El dubte és: solana prepirinenca pedregosa o obaga molla. Ens decidim per la segona i anem a la zona d'Arfa a recórrer els senders més fàcils de la Copa Catalana d'Enduro. Sabem que aquella zona drena molt bé però quan hi som encara queda força humitat que resta molta adherència i fa que haguem d'anar amb molt de compte; amb tot, encara podem fer un parell de baixadetes bones, una primera per la zona de Cantacorbs de 300m- i una segona que ens duu directes a Arfa de 500m-.

La Corriols de Centelles

Dimecres  6 marc  2024 Distancia             42,6 km Desnivell  +  ...

Caminant pels boscos obacs del Catllaràs

Distància: 17 km.Desnivell: 900 m.Dificultat tècnica: fàcil.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Santa Maria de Lillet.TRAÇA GPS Bonica i senzilla volta per...

La Mola per corriols canals i ferrades

Dijous 12 gener 2023 Parc de Sant Llorenç de Munt. Camí dels Monjos, Canal Amagada (ferrada Lucky Txei ), Canal de l’elefant,  Les Castellasses de Can...

Volta en BTT a Collserola, corriols i camins

Dimecres 19 gener 2022 Meridiana, Velòdrom d'Horta, Llars Mundet, Vista Rica, Tibidabo, Font Groga, Can Puig, Portell de Valdaura, Font dels Caçadors, Can Coll, Can...

Mitja Marató pels corriols de Collserola

XXX Cursa Sant Cugat. IV Trofeu Ramon Casal i AlbaredaDiumenge, 15 de desembre de 2019Rogaine 4 hores: 3-53-31 21,2km. 11-03 x km. 580 desnivell positiu 22 fites 139 punts 13è...

Esbargida als corriols d'Almatret

Distància: 34 km.Desnivell: 1000 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 4 h.Punt de sortida: un parell de quilòmetres abans d'Almatret.Continuem sense arriscar-nos a anar a...

Pels corriols salvatges del Montsec de Meià

Superba volta al Montsec de Meià pujant per la cara nord i baixant pels exigents senders de la banda solana que agafem al dente gràcies a la pluja del dia anterior i el ferm...

Els ermassos als corriols del Riu Corb

Trobada dels 'ermassos' per anar a pedalar els agradables corriols de la Vall del Riu Corb a l'alçada de Guimerà i Vallfogona de Riucorb. La previsió inicial és afrontar els...

Pels corriols obacs de Nargó

Sortida adaptada a les circumstàncies meteorològiques... la idea inicial era tirar cap a la Serra d'Aubàs i pujar a lo Coscollet però tot just arribar a Coll de Nargó...

Bons corriols entre Alfarràs i Valldellou

Fa poc dèiem que tenim un país que no ens l'acabem; fèiem servir aquest tòpic per referir-nos a una zona que passa força desaperçubada per als amants de la muntanya però...

Els millors corriols de la Vall del Corb en BTT

(foto d'arxiu)...sempre diem que tenim un país que no ens l'acabem; aquest tòpic és especialment adequat per aquells raconets de Catalunya que passen 'desapercebuts' però...

Montgrí: Pistes i Corriols II

Sortim de L'Escala per anar a buscar el Camí dels Termes. Quan el trobem girem a la dreta i el seguim fins a trobar una de les entrades que porta per corriols dins la pineda de...

MES ENLLÀ HI HA CAMÍ ....... o corriols !!!!

Avui ha estat la bona !!!! portava ja uns dies que volia anar a pedalejar per la Serra de L'Ataix ( que espero que no vulgui dir drecera en català antic !!!) ja que...

Caçadors de corriols !!!!

Avui, desprès de descartar anar a Sitges amb el Jordi, hem decidit anar a la recerca de corriols propers ( i es que ens agraden mooooolt !!! ). Teníem...