Obrint via

Aquest dissabte anem a l'Abella de la Conca i, mentres en Pany i jo ens dediquem a obrir una nova via, en Jordi i el Joanet escalen la via" Llaç groc" que surt del costat mateix.En el camí d'aproximació ens trobem i saludo al Nico, el propietari del refugi, que està guiant a una colla d'anglesos, i més tard, tot baixant de les vies ens trobem al Joan Pere i a la Montserrat que havien escalat "la pantera rosa".La via que hem iniciat, i que tenim intenció de continuar fins al cim, te actualment 4...

Font Ferrera clean, obrint via

***Dos discretíssimes aportacions al llogaret de Font Ferrera, a la paret del Triangle. Cap de les dues passa del Vè grau del lloc i la dificultat la posa la navegada per...
7a. via d'Odèn

El dissabte passat vàrem acabar la 7a. i darrera via que hem obert en aquesta paret.Fins a poder fer una foto millor i repetir les vies per dibuixar-hi les ressenyes, us penjo...
Continuem obrint.

Aquest dissabte la meteo ens ha respectat i hem pogut continuar obrint via a Odèn,. Ara ja tenim dues vies obertes i únicament ens falta una tirada per acabar la tercera via...
Obrint via a Coll Roig

Aquest dissabte hem tornat a Coll Roig . Voliem fer les dues primeres tirades de la via Patxaran Litrako que la setmana passada no haviem fet al equivocar-nos de peu de via....
Continuem obrint via a l'Abella.

Aquest dissabte tornem a l'Abella de la Conca i continuem obrint via, decidim variar l'accés a la darrera reunió equipada per cercar una línia més lògica i maca i equipem...
Obrint via a l'Abella de la Conca

Aquest dissabte amb el Toni tornàvem a l'Abella un cop passada la temporada forta de calor. No teniem gaire clar que volíem fer i, tot i portar la ressenya de la via Venus (...

"via d'estiu" i " la via del tronc"

Una setmana més tornem a pujar a la Nou de Berguedà per acabar d'obrir la via que tenim a mitg acabar.Aquest dissabte obrim la primera tirada de la que serà la línia...
Els cingles de la Creueta. obrint via

La publicació d'una ressenya en un bloc permet sovint obtenir informació de vies i escalades que eren desconegudes i que, arrel d'un comentari, es poden fer...
Via

Via "Vinga Vinga" . Paret de l'Altar. Malanyeu

Foto i ressenya del JoanFa uns quants anys que vaig escalar aquesta via amb el Xavi Solà i en tenia un molt bon record, així que quan el Toni em va proposar anar-hi aquest...
Obrint via a Alòs de Balaguer.

Aquest dissabte amb el Toni vàrem tornar a Alòs de Balaguer per continuar equipant la via que fa un més havíem començat a obrir.Quan vàrem arribar a l'aparcament ja hi...
La via del Tomeu

Ressenya original de l'Amadeu PagèsFa uns quants dies l'Amadeu Pagès em va passar unes ressenyes d'una via que fa poc més de dos mesos que han obert ell i el Joan...
Roc Melé (2812 m), obrint nous horitzons.

IntroduccióAnem a Andorra per fer una ruta poc transitada. Fa temps vam pujar als Pics d'Envalira i vaig fixar-me en la zona que hi ha a l'altra banda del Port d'Envalira, cap...
Obrint via..

***Encetem aquest molt bon projecte tan bèstia de la mà dels valentíssims Adrià i Ricard a Busa. Una línia, la LÍNIA, definitiva, "fora del plom", de dalt a baix. Un...
La Penya Roja de Marxuquera

"... Per a tots aquells als quals els interessin les ascensions de dificultat, les possibilitats són infinites, pertot arreu se'ns presenten agulles i cims amb verticals...
Gutierrez lo puto amo. Mentre els Galls obren via.

9 de març del 2013.Incitats per la nova via que Los Galls de Ponent han obert, ens atansem novament a aquestes puntes rocalloses que s'extenen a l'oest d'Abella de la Conca (a...