Taradell i el seu entorn, per les margues grises de la plana (740 m)

Dissabte 1 de desembre de 2018MatinalHora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 3 h 30 m (8,5 km)Desnivell: 200 m (acumulat)Dificultat (1): Fàcil.Programa: Sortirem a l’hora esmentada i anirem en direcció a Vic per la AP-7 i la C-17. Ens pararem a fer el tallat i el xuixo a les 4 carreteres de Tona. Després seguirem fins el pavelló esportiu de Taradell, que es troba a l’inici del carrer Catalunya, als límits del poble.Itinerari: Començarem a caminar des...

El nostre entorn desconegut

El passat diumenge vàrem gaudir d’una sortida espectacular, que ens fa dir allò de: “per anar a llocs increïbles no cal anar a l’altra punta del món. En...
Volcans de la Garrotxa (740 m)

Dissabte 17 de juny de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 4 h (15 km)Desnivell: 425 m (acumulat)Dificultat (1):...
PIC DE LA TOSSA PLANA DE LLES 2916m

14/08/16. La Tossa Plana de Lles (2916m), és un dels Pics clàssics de la Cerdanya, fàcil però amb unes bones vistes sobre la Cerdanya, Cadí i Andorra des del cim. Des de...
El cordal de la tossa plana de lles - la muga

Alçada mínima: 2045mAlçada màxima: 2905mDistància: 14 kmTemps empleat: 7h56m (parades incloses)Desnivell + : 1083mDesnivell - : 1078mJa feia cinc anys de la darrera vegada...
La plana del Baix Empordà

//--> Plantejant entre Pals i Palau-Sator Les Illes Medes des de la platja de l'Estartit Penyasegat de la Trona, a l'Estartit Goles...
I ara, què? Motius i anhels entorn la marató

Participants de la marató de Barcelona del passat 13 de març a l'avinguda Meridiana, poc després de cobrir la primera meitat de la cursa.Avui fa un mes que vaig córrer la...

356 Ruta Verdaguer, plana de Vic 17022016

356 Ruta Verdaguer, plana de Vic 17022016Aproximació, els del Bages, organitzadors de la sortida, ens trobem  al parc de l’Agulla de Manresa a dos quarts i mig de vuit,...
Agònica Tossa Plana de Lles

Distància: 13,5 kmDesnivell: 1000 mDurada: 5hDificultat: fàcil, S2Punt de sortida: estació d'esquí de fons de Lles.Cap de setmana complicat per anar a foquejar: dissabte...
Tossa Plana de Lles (2.905 m.)

//--> Passem pel Pradell, amb el Cadí al fons Encarant les amplíssimes pales cap al cim Foquejant amb el Tossal Bovinar al fons...
La Tosa d'Alp i el seu entorn miner

24.08.14  Des del coll de Pal, a la divisòria entre el Berguedà i la Cerdanya, l’ascensió a la Tosa d’Alp és una curta passejada per la carena que separa aquestes...
Tossa Plana de Lles, per l'antic rec

16.07.14  Ja fa algun temps que voliem fer aquesta variant de pujada a la Tossa Plana de Lles que va seguint un antic rec, però sempre el mal temps ens ho havia impedit....
Directa a la Tossa Plana de Lles

Distància: 12 kmDesnivell: 960 m+Dificultat: ME, S2 (fàcil)Durada: 4h.Punt de sortida: Refugi de Cap del Rec.Dia: 6-4-2014. Ruta ràpida a la Tossa Plana de Lles, probablement...
Esquiant els tossals Bovinar i Plana de Lles

Dia: dissabte (05-04-2014) Distància: 17 kmDesnivell: 1400mDificultat: ME (BE), S2-S3Durada total: 7:25hPunt de sortida: Refugi Cap del Rec (Lles)Des de l'estació d'esquí de...
Sant Pau i el seu entorn ( 2 )

Sortida per la muntanya de Sant Pau (303m) per camins entre vinyeshttp://www.poblesdecatalunya.cat/element.php?e=7620Enllaç...
Un tomb per la plana del camp: la granja dels frares

Moltes vegades, quan el dia s’aixeca rúfol i l’amenaça de pluja es fa evident, no  m’importa canviar una excursió que em porti per camins de muntanya per una altra...
PR C-42: Taradell i l'Enclusa

Una sortida matinal ben aprofitada i molt xula. Furgant una mica per la web de la FEEC vaig descobrir el PR C-42 pel voltant de Taradell, una zona tant atractiva com desconeguda...
La Muga i la Tossa Plana de Lles

Ahir al vespre vam arribar al refugi del Cap de Rec per passar-hi la nit. Al matí, després d'esmorzar al refugi, ha arribat en Joan i s'ha unit a l'expedició. Hem sortit en...
De la plana a les Gavarres (Baix Empordà)

Aquest dissabte, sortida encantadora amb la Btt per la Plana del Baix Empordà, endinsant-se al Massís de les Gavarres fins a l'església de Santa Coloma de Fitor al bell mig...